Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Eddy tegen Nancy (over de vrijlating van Marianne) En wanneer gaat da zijn? Als de kalvers beginnen koeien?

0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

- Caligula
- Poster rang 5

Zeg die Bob, was dat niet die gast bij wie Eddy in de tijd zijn laatste slurfkes probeerde te verkopen? En ze waren niet goed dacht ik. Vandaar waarschijnlijk. Maar het is al bij al nog goed afgelopen.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was hij, inderdaad.Caligula schreef:Zeg die Bob, was dat niet die gast bij wie Eddy in de tijd zijn laatste slurfkes probeerde te verkopen? En ze waren niet goed dacht ik. Vandaar waarschijnlijk. Maar het is al bij al nog goed afgelopen.
Dat bier was zuur toen, en moest dus van iedereen weggegooid worden, maar Eddy besloot om het toch te verkopen en de opbrengst zelf te houden. Daar heeft hij toen geen vrienden mee gemaakt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, de gist was gecontamineerd.Christel schreef:Dat was hij, inderdaad.Caligula schreef:Zeg die Bob, was dat niet die gast bij wie Eddy in de tijd zijn laatste slurfkes probeerde te verkopen? En ze waren niet goed dacht ik. Vandaar waarschijnlijk. Maar het is al bij al nog goed afgelopen.
Dat bier was zuur toen, en moest dus van iedereen weggegooid worden, maar Eddy besloot om het toch te verkopen en de opbrengst zelf te houden. Daar heeft hij toen geen vrienden mee gemaakt...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat ze nog niet van die Bob af zijn. Hij zit nog vol wraak en heeft wel een nederlaag geleden. Ik hoop het niet voor Eddy, want het gaat nu juist weer een beetje goed met hem.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
AUB nu geen gedoe met Eddy ! Er is al genoeg aan de gang en eer dat allemaal opgelost zal zijn zitten we aan de seizoensstop ...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat vind ik ook. Het mag voor Eddy ook wel eens meevallen zonder gedoe.nounake schreef:AUB nu geen gedoe met Eddy ! Er is al genoeg aan de gang en eer dat allemaal opgelost zal zijn zitten we aan de seizoensstop ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ondertussen heeft Eddy wel terug mooi zijn ding gedaan, Peter en Femke waren content. En als het over bier gaat, zeg nu zelf,niemand beter dan Eddy.
Ik herinner me nog altijd in de tijd van het slurfke dat hij tegen Nancy zei: ik ben zelfs in cafe's geweest waar ik nog nooit geweest was! Waarop Nancy: bestaan die dan?
Ik herinner me nog altijd in de tijd van het slurfke dat hij tegen Nancy zei: ik ben zelfs in cafe's geweest waar ik nog nooit geweest was! Waarop Nancy: bestaan die dan?
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Eddy tegen Nancy: dat is hier Sofie, zij is bierologe! Ze ziet er echt zo uit hé.

0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eddy vindt in zijn nieuw gecreëerde functie een beetje zijn eigenwaarde terug. Ik vind dat hij -misschien voor de eerste keer in zijn leven- ook af en toe recht heeft op zijn "moment de gloire".
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Inderdaad: Eddy, zoals wij hem kennen. Eindelijk in gezelschap van iemand die in zijn doen en laten geïnteresseerd is, en dan ook nog iets is dat eindigt op -loog. Zoiets dwingt toch respect af? Behalve bij Nancy natuurlijkCaligula schreef:Ja,OK, maar met een "bierologe"?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Viel nog mee dat ze hem niet aan zijn oor mee naar buiten sleepte 
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, en op tijd ook denk ik want de "bierologe" had al van "look" veranderd.Amiche schreef:Viel nog mee dat ze hem niet aan zijn oor mee naar buiten sleepte
0 x
Potentia Principatum