Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Zou ons Peterke nu niet wat te ver gaan met zijn wraakactie? Ergens kan ik hem wel begrijpen en hij heeft ook gezegd dat Rosa-Peggy buiten moesten maar is trop niet een beetje teveel? Femke heeft daar al haar twijfels over,ik denk dat hij beter zou luisteren naar zijn aanstaand vrouwtje anders zouden ze wel eens in een conflict kunnen geraken.
Wie het onderste uit de kan wil...
Wie het onderste uit de kan wil...
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vraag me af, of Peter Tom heeft ingelicht over het feit dat Marianne denkt dat William en Hélène onder 1 hoedje spelen.... Tom was al niet zo pro William, dacht ik....
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Wraak en emoties zijn nooit een goede basis om (zakelijke) beslissingen te nemen. Dit zal zich vroeg of laat tegen LEV keren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mag hij daarover praten?annekeHU schreef:Ik vraag me af, of Peter Tom heeft ingelicht over het feit dat Marianne denkt dat William en Hélène onder 1 hoedje spelen.... Tom was al niet zo pro William, dacht ik....
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat zou ik niet weten, maar tussen die twee wordt wel meer nieuws over-en weer verteld, wat eigenlijk geheim moet blijven!lord F. schreef:Mag hij daarover praten?annekeHU schreef:Ik vraag me af, of Peter Tom heeft ingelicht over het feit dat Marianne denkt dat William en Hélène onder 1 hoedje spelen.... Tom was al niet zo pro William, dacht ik....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Peter bevindt zich in het roes van de grote zakenman die opeens al zijn dromen gerealiseerd ziet. Hij probeert alsmaar hoger te springen, en wij weten ondertussen hoe zoiets gewoonlijk afloopt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk het wel. In ieder geval kan Tom wel aan Peter zeggen wat Marianne hem verteld heeft over Helène. En dat kan Peter mss wel gebruiken. Nu dat Peter aan Tom vertelt hoe de zaken staan daar is niks mis mee denk ik. Hij is advocaat,geen onderzoeksrechter.lord F. schreef:Mag hij daarover praten?
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
ikke
- x 435
Als ik het kon verhinderen, zou ik dat meteen doen.martha schreef:Help. Nu toch geen vol seizoen rosa & peggy buitenpesten hé.
Peter is niet goed bezig, hopelijk kan Femke hem tot betere gedachten brengen.
Laatst gewijzigd door ikke op vr 04 sep 2015, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Peter, Peter, Peter! Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik weet het niet goed. Het was wel het plan hé. Eerst Luc buitenwerken met zijn gesjoemel en dan de zus&zo. Dat was het plan en zo gebeurt het ook. Nu ben ik akkoord om te zeggen: is het echt de moeite waard? Weet ik niet goed. Ik heb er zelf in het verleden ook last mee gehad.jessie V. schreef:Peter, Peter, Peter! Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel!
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Peter is wel degelijk een sukkel.
Wat hij op zijn eentje beslist heeft is niet niks. Dat had hij met Femke MOETEN overleggen - ook al heeft ze in het verleden geen bezwaar gemaakt.
Toen Femke begon over wie dan de B&B zou runnen had hij niet eens een antwoord.
Hij laat zijn wraakgevoelens primeren en dat is
Iederéén weet dat je privé en zaken gescheiden moet houden.
Alleen Peter niet, blijkbaar.
Wat hij op zijn eentje beslist heeft is niet niks. Dat had hij met Femke MOETEN overleggen - ook al heeft ze in het verleden geen bezwaar gemaakt.
Hij laat zijn wraakgevoelens primeren en dat is
0 x
-
ikke
- x 435
Nee, Peter is een stomme, wraakzuchtige idioot! Op die manier zal ie "vrouw" en kind kwijtspelen....satine schreef:Peter is wel degelijk een sukkel.
Hij laat zijn wraakgevoelens primeren en dat is![]()
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Het is niet alleen dat gedoe met Rosa en Peggy. Maar het moment waarop hij met die ring aan komt zetten.
Hij snapt er echt helemaal niks van.
Hij snapt er echt helemaal niks van.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, nu heb je het mis. Peter is geen stomme idioot.(ik vind dat eigelijk wel wat jammer maar goed...)ikke schreef:Nee, Peter is een stomme, wraakzuchtige idioot! Op die manier zal ie "vrouw" en kind kwijtspelen....
Femke WAS akkoord. Mss had hij iets beter met haar moeten overleggen maar ze was wel akkoord hoor. Dat ze daarna van mening veranderde kon hij niet weten.
0 x
Potentia Principatum