In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: In en Uit
Ik hoop dat Bianca wat langer blijft, na al die jaren zijn er toch weer meer mogelijkheden met haar ( Robin, Tom, Marianne,....)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

mogelijkheden genoeg, maar ik vrees dat het ook een beleefdheidsbezoekje zal worden in het kader van 20 jaar thuis, maar hopelijk ben ik verkeerdDjenner schreef:Ik hoop dat Bianca wat langer blijft, na al die jaren zijn er toch weer meer mogelijkheden met haar ( Robin, Tom, Marianne,....)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik hoop dat het bij een beleefdheidsbezoekje blijft.
Niet alleen om het personage Bianca, maar gedoe over wie welk kind wanneer mag zien hebben we al genoeg gehad in Thuis.
Niet alleen om het personage Bianca, maar gedoe over wie welk kind wanneer mag zien hebben we al genoeg gehad in Thuis.
0 x
-
Anubis4ever1
- Nog geen rang
We weten dat Bianca komt, maar (als ik het me goed herrinner) is er tot nu toe niet gesproken over het feit dat Robin meekomt (hij was ook niet te zien in de preview gisteren, enkel Bianca was te zien).
Ik denk dan ook dat enkel Bianca er zal zijn en dat Robin in Marokko is gebleven met de Mo.
Ik denk dan ook dat enkel Bianca er zal zijn en dat Robin in Marokko is gebleven met de Mo.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Beetje verkeerd getimed, inderdaad. Komt even een bom gooien op een heel erg ongeschikt moment en vertrekt weer. Simonne had zich zo op zijn komst verheugd.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
afscheidsvideo Dr Geert op http://www.een.be/programmas/thuis/
ook te bekijken op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=LnIxhObKZVQ
grijpt wel aan moet ik zeggen... RIP
ook te bekijken op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=LnIxhObKZVQ
grijpt wel aan moet ik zeggen... RIP
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Kan nog altijd niet geloven dat we Geert niet meer gaan zien... Stel u voor als we dit ooit mee moeten maken met Frank, of Nancy of zo.
Dat filmpje heeft me echt gepakt.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Mij ook - het verwondert mij wel dat dit zo lang uit de pers is gehouden.Spoed schreef:Kan nog altijd niet geloven dat we Geert niet meer gaan zien... Stel u voor als we dit ooit mee moeten maken met Frank, of Nancy of zo.
Hij zal gemist worden - maar dat heb ik bij de personages al gepost.
0 x
-
Omega
- x 435
Ik vond Geert de laatste tijd toch een achtergrondpersonage geworden. Dus het verwondert me niet zo hard dat hij de serie verlaat. Voor hem was het verhaal uitvertelt.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Eigenlijk spijtig dat niet duidelijk is, of het de scenarioschrijvers zijn, die het personage Geert eruit hebben geschreven, of dat de acteur Peter Rouffaer zelf gevraagd heeft om uit de reeks te verdwijnen..
0 x
-
Omega
- x 435
Dit doet de ronde op Twitter. Elise Roels zou de serie in 2016 verlaten. Het zou best een vals account kunnen zijn natuurlijk.

0 x
-
Melius
- Nog geen rang
Dit is volgens mij het echte profiel van Elise Roels: https://www.facebook.com/elise.roels.3
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Beide zijn facebook accounts. Lijkt me dus logisch dat de ene een fanpagina is en de andere niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ah ok - ik was in de war door het lettertype van het bericht en de melding dat deze foto de ronde doet op Twitter...
0 x