Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door ranske »

Peter iszijn hoofddoel Peggy buiten, niet vergeten, Luc zijn gesjoemel kwam ertussen
wat hij oplost door die niet aan te geven zoals wettelijk moet. Inplaats daarvan maakt
hij misbruik van de situatie om zijn doel, de zus en zo en Peggy buiten te bereiken.
Luc heeft zijn meester in lepigheid gevonden.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Nu moet ik inderdaad ook toegeven dat hier een louche kantje van Peter te zien is. Hij had beter moeten weten en het effectief tot een rechtzaak moeten laten komen. Nu is Peter nog steeds verblind door haat voor Peggy, maar geef toe, dit is toch wel een smeuïg verhaal. We gaan daar nog vonken te zien krijgen, ik kijk ernaar uit :dance:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

uiteindelijk begaat Peter hier zelf strafbare feiten door een fraude toe te dekken, als dat ooit aan het licht komt mag zijn kantoor dicht (maar zal wel niet gebeuren)
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik ga ervan uit dat we hier nog niet het laatste van hebben gehoord. Heel waarschijnlijk zal er nog wel een gesprek plaatsvinden tussen Peter en Tom waarin het een en ander zal worden uitgelegd. Tom zal dan wel optreden als moraalridder en Peter zal dan zijn gedachtegang ook nog wel toelichten. Zo gaat het meestal.
Of Femke zal Peter ook nog het een en ander willen vragen, twijfels zullen worden aangehaald en wellicht ook worden weggewerkt 8)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tiboko schreef:Luc was quasi full time bezig met BEP en die andere toestanden, hoe gaat Peter er dat even gewoon bijnemen ?
Ik denk dat hij eerder rekent op zijn schatteke...
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

fazou schreef:Nu moet ik inderdaad ook toegeven dat hier een louche kantje van Peter te zien is.
Wel,wel!
Peter is echt niks vergeten hoor, en nu heeft hij de wapens in handen; Peggy moet en zal weg, ik hoop dat er iemand is die hem wat in bedwang kan houden, Femke mss? Want Tom als moraalridder lijkt me niet de beste keuze! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
fazou schreef:Nu moet ik inderdaad ook toegeven dat hier een louche kantje van Peter te zien is.
Wel,wel!
Peter is echt niks vergeten hoor, en nu heeft hij de wapens in handen; Peggy moet en zal weg, ik hoop dat er iemand is die hem wat in bedwang kan houden, Femke mss? Want Tom als moraalridder lijkt me niet de beste keuze! :lol:
Welke wapen? Peggy en Rosa blijven nog altijd evenveel aandeelhouder van de Zus&Zo: 60% (=meerderheid). En nu Peter 40% van die zaak in handen heeft, kan hij zich nog alleen maar meer schade berokkenen door Zus&Zo te saboteren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij gaat heus wel een middel vinden hoor. Zij huren de locatie. Peter zou bvb kunnen zeggen dat hij daar zelf wil intrekken, en er zijn nog andere mogelijkheden. Waar een wil is,is een weg.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Hij gaat heus wel een middel vinden hoor. Zij huren de locatie. Peter zou bvb kunnen zeggen dat hij daar zelf wil intrekken, en er zijn nog andere mogelijkheden. Waar een wil is,is een weg.
Maar hij is zelf ook mede-eigenaar van Zus&Zo, dus als hij die huurder buitengooit, gooit hij ook zichzelf buiten.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij is nu wel eigenaar van de gebouwen, wat belet hem van daar een andere zaak te starten?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Hij is nu wel eigenaar van de gebouwen, wat belet hem van daar een andere zaak te starten?
Inderdaad, een nieuwe eigenaar en dus nieuwe wetten. ;)

Het wordt wel alleszins volgend seizoen een gans andere situatie dan met Luc als eigenaar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Hij is nu wel eigenaar van de gebouwen, wat belet hem van daar een andere zaak te starten?
Hij feit dat hij als hij zijn eigen bedrijf eruit gooit zichzelf in de financiële problemen steekt.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

k de vis schreef:uiteindelijk begaat Peter hier zelf strafbare feiten door een fraude toe te dekken, als dat ooit aan het licht komt mag zijn kantoor dicht (maar zal wel niet gebeuren)
Het enige wat er kan gebeuren is dat hij ook geen advocaat maar mag zijn, aangezien het niet zijn kantoor is, maar dat van Tom.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Hij feit dat hij als hij zijn eigen bedrijf eruit gooit zichzelf in de financiële problemen steekt.
Helemaal niet. Lieve Rosa en Peggy verhuizen gewoon hun zus&zo naar een andere locatie met de 40% aandelen van Peter.
Ofwel doet Peter een geste, hij verkoopt de aandelen terug aan R en P en zegt adios en bye bye. (Dat is natuurlijk als zij het geld hebben) of hij koopt ze uit.
En hij installeert zijn wiite-dingens daar.
deborah1 schreef:Het enige wat er kan gebeuren is dat hij ook geen advocaat maar mag zijn, aangezien het niet zijn kantoor is, maar dat van Tom.
Dat weet ik niet zeker meer, ik dacht dat ze ondertussen associés waren.
0 x
Potentia Principatum
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Ik stel me wel de vraag of Tom aansprakelijk kan gesteld worden voor de fouten van z'n partner
0 x
Plaats reactie