Spoiler! (Geen bronvermelding)

Gesloten
fazou
Nog geen rang

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)

Bericht door fazou »

Barbera schreef:1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig
Waar slaat dit nu op? :wtf:

Ik ken nu toevallig ook een van de acteurs, maar die is wel heel discreet over het verdere verloop van de serie
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

fazou schreef:
Barbera schreef:1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig
Waar slaat dit nu op? :wtf:

Ik ken nu toevallig ook een van de acteurs, maar die is wel heel discreet over het verdere verloop van de serie
Dat Barbera's spoiler compleet bij de haren gegrepen is en de acteur er :laughing-rolling: op reageerde, natuurlijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

satine schreef: Hoog tijd dat Thuis een paar scenaristen de deur uit gooit... :whistle:
Niet alleen voor hun loslippigheid (en dus gebrek aan beroepseer) - maar ook omdat ze blijkbaar overgekomen zijn van De Kampioenen en Samson en Gert.
Just my two cents.
En bij de rest van de 'medewerkers' zijn er ook die niks kunnen verzwijgen, blijkbaar...
Misschien kan Een tijdens de zomerstop eens grote schoonmaak houden? :whistle:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

tvx1 schreef:
Jonathan schreef:
Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...

Bron: https://twitter.com/jifdendekke
Volgens mij is dat niet het officiële twitteraccount van Jef Hoogmartens, maar soit. Ik herkende toch heel duidelijk Jef in het filmpje aan het postuur en de gelaatstrekken, ook al was het enkel van de zijkant te zien.

Ik wist wel dat Jef Hoogmartens tegenwoordig een andere look heeft maar toch ging dat filmpje mij iets te snel om daar iemand in te herkennen.

En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn? Anway, toch leuk dat het niet wéér een nieuwe acteur is, al is dat hoogstwaarschijnlijk maar voor héél eventjes.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Wat me gisteren wel is opgevallen is dat de herinneringen die William & Marianne hadden, niet overeen kwamen met elkaar. Straks is het toch nog een Fake Jommeke. :denk:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn?
Vanwege de inhoud en omdat er bij een officieel geverifieerde account een specifiek icoontje staat naast de accountnaam. Hier is de uitleg. Het is niet omdat een twitteraccount een bepaalde naam heeft, dat die persoon dat account ook zeker en vast heeft aangemaakt.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik weet het niet hoor, ik heb die scene nog een paar keer bekeken en haal er nog steeds Jef-Frankie niet uit. Vond onder de acteurs naam wel een foto bij een twitter account met JefdenDekke of zoiets erbij en daar leek hij wel wat op, met zijn lange haar.
In ieder geval zei hij in mei nog dat hij absoluut niet zou terugkeren in de show:
http://www.zangtalent.be/nl/79/75134/Je ... naar-Thuis.
Maar dat sluit een kort gastoptreden dan weer niet uit - zie Tibo en Katrien.
Het internet zoemt nog niet met berichten over of hij het was dan wel een nieuwe acteur?! Normaal lekt alles als een zeef :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad! :lol: Maar goed, zijn eigen commentaar op zijn twitterpagina doet wel vermoeden dat hij eventjes terug is, dus ik denk dat een gastoptreden wel nog tot de mogelijkheden behoorden. :razz:
tvx1 schreef:
hannanaske schreef:En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn?
Vanwege de inhoud en omdat er bij een officieel geverifieerde account een specifiek icoontje staat naast de accountnaam. Hier is de uitleg. Het is niet omdat een twitteraccount een bepaalde naam heeft, dat die persoon dat account ook zeker en vast heeft aangemaakt.
Dat blauwe vinkje komt er wel alleen te staan als de betreffende acteur/actrice daar zelf om vraagt. Zo heeft Joy Anna Thielemans het ook niet volgens mij, en dat account is wel zeker "eerlijk". :)
Ik moet trouwens zeggen dat ik die Thuisopéén-twitterberichtjes wel eens heb zitten lezen via de één website (het is ooit best grappig wat mensen in zo'n zinnetje over de aflevering tweeten :mrgreen: ), en daar werd dat account van "jifdendekke" regelmatig aangehaald door Joy Anna Thielemans bijvoorbeeld. Dat is waarschijnlijk wel echt van hem. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Het twitteraccount waar hierover sprake is wel degelijk dat van Jef Hoogmartens, Ik zie niet direct iemand "anders" tweeten over het bezoek aan z'n boekhouder.
Laatst gewijzigd door deborah1 op ma 22 jun 2015, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

.......... ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:
tvx1 schreef:
Jonathan schreef:
Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...

Bron: https://twitter.com/jifdendekke
Volgens mij is dat niet het officiële twitteraccount van Jef Hoogmartens, maar soit. Ik herkende toch heel duidelijk Jef in het filmpje aan het postuur en de gelaatstrekken, ook al was het enkel van de zijkant te zien.

Ik wist wel dat Jef Hoogmartens tegenwoordig een andere look heeft maar toch ging dat filmpje mij iets te snel om daar iemand in te herkennen.

En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn? Anway, toch leuk dat het niet wéér een nieuwe acteur is, al is dat hoogstwaarschijnlijk maar voor héél eventjes.
Recent zag ik Jef Hoogmartens in "Achter de rug" op Vier. In die uitzending zag hij er identiek uit als in de spoiler van de finaleweek
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Helene en Henri : Wat ik niet snap...Mochten dat broer en zus,of verwanten blijken én mocht dit William blijken : dan moet Judith die toch ook kennen,de broer van haar ex-schoonmoeder ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Zie je nu wel dat het Jef was!
0 x
Gesloten