Waar slaat dit nu op?Barbera schreef:1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig
Ik ken nu toevallig ook een van de acteurs, maar die is wel heel discreet over het verdere verloop van de serie
Waar slaat dit nu op?Barbera schreef:1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig
Dat Barbera's spoiler compleet bij de haren gegrepen is en de acteur erfazou schreef:Waar slaat dit nu op?Barbera schreef:1 van de acteurs van thuis, vindt mijn spoilers alvast geweldig![]()
Ik ken nu toevallig ook een van de acteurs, maar die is wel heel discreet over het verdere verloop van de serie

En bij de rest van de 'medewerkers' zijn er ook die niks kunnen verzwijgen, blijkbaar...satine schreef: Hoog tijd dat Thuis een paar scenaristen de deur uit gooit...![]()
Niet alleen voor hun loslippigheid (en dus gebrek aan beroepseer) - maar ook omdat ze blijkbaar overgekomen zijn van De Kampioenen en Samson en Gert.
Just my two cents.

tvx1 schreef:Volgens mij is dat niet het officiële twitteraccount van Jef Hoogmartens, maar soit. Ik herkende toch heel duidelijk Jef in het filmpje aan het postuur en de gelaatstrekken, ook al was het enkel van de zijkant te zien.Jonathan schreef:Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
Bron: https://twitter.com/jifdendekke

Vanwege de inhoud en omdat er bij een officieel geverifieerde account een specifiek icoontje staat naast de accountnaam. Hier is de uitleg. Het is niet omdat een twitteraccount een bepaalde naam heeft, dat die persoon dat account ook zeker en vast heeft aangemaakt.hannanaske schreef:En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn?

Dat blauwe vinkje komt er wel alleen te staan als de betreffende acteur/actrice daar zelf om vraagt. Zo heeft Joy Anna Thielemans het ook niet volgens mij, en dat account is wel zeker "eerlijk".tvx1 schreef:Vanwege de inhoud en omdat er bij een officieel geverifieerde account een specifiek icoontje staat naast de accountnaam. Hier is de uitleg. Het is niet omdat een twitteraccount een bepaalde naam heeft, dat die persoon dat account ook zeker en vast heeft aangemaakt.hannanaske schreef:En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn?

Recent zag ik Jef Hoogmartens in "Achter de rug" op Vier. In die uitzending zag hij er identiek uit als in de spoiler van de finaleweekhannanaske schreef:tvx1 schreef:Volgens mij is dat niet het officiële twitteraccount van Jef Hoogmartens, maar soit. Ik herkende toch heel duidelijk Jef in het filmpje aan het postuur en de gelaatstrekken, ook al was het enkel van de zijkant te zien.Jonathan schreef:Ik vermoed dat je Braam Verreth voor hebt? Als ik me goed herinner heb ik onlangs gelezen dat hij zijn intreden zal doen/gedaan heeft in Familie. In het filmpje voor volgende week heb ik Jef Hoogmartens niet herkend. Op zijn Twitter las ik echter het volgende: "Franky back from Hollywood...#Bomansisbackbitches" Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk Jef Hoogmartens was. Hoewel. Afwachten tot maandag zeker...Ik kom bewust hier kijken wie het goed gezien meent te hebben, want ik zag echt niet wie deze Frankie was. Ik dacht zelfs het postuur van de vorige Frankie erin te zien, die tengerder was dan de laatste versie. Die vorige (sorry kom even niet op de naam) had overigens een betere kandidaat geweest voor 'verbouwing'. Fijner gebouwd en minder stoer.
Bron: https://twitter.com/jifdendekke
Ik wist wel dat Jef Hoogmartens tegenwoordig een andere look heeft maar toch ging dat filmpje mij iets te snel om daar iemand in te herkennen.
En waarom zou dat niet zijn officiële twitteracount zijn? Anway, toch leuk dat het niet wéér een nieuwe acteur is, al is dat hoogstwaarschijnlijk maar voor héél eventjes.