In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: In en Uit

Bericht door annekeHU »

Ik hoop ook nog altijd dat de scenarioschrijvers tot bezinning komen, en dat die transseksuele verhaallijn geschrapt wordt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Ik hoop ook nog altijd dat de scenarioschrijvers tot bezinning komen, en dat die transseksuele verhaallijn geschrapt wordt.
Vermits de opnames een paar maanden voor lopen, zouden ze al te bezinning moeten gekomen zijn als die verhaallijn geschrapt moest geweest geworden zijn.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Omega schreef:Jammer. Want Jef Hoogmartens gaat Frankie bij zekerheid niet lang spelen.
zal de laatste keer zijn dat we hem in die gedaante zien, vrees ik
is al tijdje bekend dat Hoogmartens niet terug komt in de rol van Franky
http://www.story.be/nieuws/bekend-vlaan ... ign=buffer
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

zijn haar leek al een stuk langer :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
Omega schreef:Jammer. Want Jef Hoogmartens gaat Frankie bij zekerheid niet lang spelen.
Alleen komt hij dus wel terug in die rol en blijkt het artikel in de story dus simpelweg fout te zijn. Heel erg betrouwbaar vind ik het alleszins niet meer.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Story is net als dag allemaal en HLN een roddelkrant.
Ik heb ooit eens moedig voor het blad getuigt met een serene getuigenis over iets aangrijpend dat ik heb meegemaakt.
Ze hebben alles zo uit de context gehaald dat ik in het artikel als een domme sukkel werd afgeschilderd die alles zelf had gezocht en dat terwijl ik toen ernstig ziek was;

Mss off topic, maar om te zeggen: die mannen willen enkel sensatie, controleren hun bronnen maar half of niet, fantaseren artikels om interessant te doen.

Zonder namen te noemen, ik ken een BV persoonlijk die als geldwolvin en mannenverslindster wordt versleten. Ik weet alleen dat het irl iemand is met een groot hart die heel veel doet voor armoede, mensen in nood altijd zal helpen,....en gewoon niet meer reageert op die berichten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Djenner schreef:Story is net als dag allemaal en HLN een roddelkrant.
Ik heb ooit eens moedig voor het blad getuigt met een serene getuigenis over iets aangrijpend dat ik heb meegemaakt.
Ze hebben alles zo uit de context gehaald dat ik in het artikel als een domme sukkel werd afgeschilderd die alles zelf had gezocht en dat terwijl ik toen ernstig ziek was;

Mss off topic, maar om te zeggen: die mannen willen enkel sensatie, controleren hun bronnen maar half of niet, fantaseren artikels om interessant te doen.

Zonder namen te noemen, ik ken een BV persoonlijk die als geldwolvin en mannenverslindster wordt versleten. Ik weet alleen dat het irl iemand is met een groot hart die heel veel doet voor armoede, mensen in nood altijd zal helpen,....en gewoon niet meer reageert op die berichten.
Inderaad. Er is echt wel een goeie reden waarom TDSO regelmatig hoofdredacteur Frederik De Swaef en de werkwijze van Story parodiëren.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik vraag me af of je nog recht in de spiegel kan kijken als je voor zo'n bladen werkt.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

tvx1 schreef:
k de vis schreef:
Alleen komt hij dus wel terug in die rol en blijkt het artikel in de story dus simpelweg fout te zijn. Heel erg betrouwbaar vind ik het alleszins niet meer.
Story zal een langedurige terugkeer op het oog hebben. Geen gastrol. Tibo bv is m.i. ook niet 'teruggekeerd' in Thuis. Alleen even 'verschenen'.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Omega schreef:
tvx1 schreef:
k de vis schreef:
Story zal een langedurige terugkeer op het oog hebben. Geen gastrol. Tibo bv is m.i. ook niet 'teruggekeerd' in Thuis. Alleen even 'verschenen'.
klopt, da's geen terugkeer, maar een passage... ik vermoed dat het met Bianca niet anders zal zijn? al hoop ik hier verkeerd te zijn ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
Omega schreef:
tvx1 schreef:
k de vis schreef:
klopt, da's geen terugkeer, maar een passage... ik vermoed dat het met Bianca niet anders zal zijn? al hoop ik hier verkeerd te zijn ;)
Er staat letterlijk dat we Jef niet meer op het televisiescherm zouden zien. Wel, fout dus.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Preview gezien: het is bevestigd: Bianca is terug.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

en Franky vertrekt morgenvroeg al, en die zien we dus niet meer in die gedaante terug :bye:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik dacht net dat Franky was gekomen voor de jubileum, ook beetje gek.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Djenner schreef:Ik dacht net dat Franky was gekomen voor de jubileum, ook beetje gek.
ik vind het ook bizar dat hij niet blijft voor de jubilee, dan was hij beter na de jubilee gekomen, want nu zal Frank zijn hoofd er niet naar staan, vrees ik :romance-kisscheek:
0 x
Plaats reactie