Vroeger was ze zo toch niet.
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
Lolplayer
- Poster rang 1

-
ranske
- Poster rang 4

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
We mogen van Julia niets anders verwachten, we weten toch dat zij geboren is met oogkleppen.
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Kijk, ze ziet natuurlijk nen hoop niet van hare vent.
Maar los daarvan zou ik ook niet naar de jubilee van een vriendin gaan als mijn echtgenoot heel specifiek niet uitgenodigd is hoor. Dat snap ik nu eigenlijk wel.
Maar los daarvan zou ik ook niet naar de jubilee van een vriendin gaan als mijn echtgenoot heel specifiek niet uitgenodigd is hoor. Dat snap ik nu eigenlijk wel.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Eerder kwaad op degene die het haar vertelt/bewijst. Dat doet ze immers altijd?martha schreef:Ik denk ook niet dat Julia van het gesjoemel weet. Daar is ze te naiëf en te dom voor. Integendeel, de dag dat zij het te weten zal komen (en in Thuis komt er altijd zo een dag) zal ze het ofwel niet willen geloven ofwel heel kwaad zijn op Luc.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
fazou
- Nog geen rang
Ik heb ook de indruk dat dit personage met de jaren naïever is geworden. Terwijl je net het tegendeel zou verwachten na al de tegenslag met venten die ze toch al gekend heeft 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Julia's beste periode was met de Cois, daarna ging het bergaf, en de sneeuwbal is blijkbaar alsmaar groter geworden.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
De Cois is al LANG verleden tijd.
Nu is Julia supergelukkig met haar superzakenman. En dat zal duren tot ze de ware reden ontdekt van zijn huwelijk met haar.
Wie weet komen wij dat nog te weten in de laatste dagen van dit seizoen?
Nu is Julia supergelukkig met haar superzakenman. En dat zal duren tot ze de ware reden ontdekt van zijn huwelijk met haar.
Wie weet komen wij dat nog te weten in de laatste dagen van dit seizoen?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Eens. Ze was een professional in de sauna/massage salon (toen ze nog efkes met Frank ging) en daarna erg pro-aktief om van job te veranderen, Ze stond haar vrouwtje met de ex en de lastige dochters. En toen ze in de Noorderzon kwam was ze ook erg aktief met het kookgebeuren - zij plande en runde de keuken!fazou schreef:Ik heb ook de indruk dat dit personage met de jaren naïever is geworden.
Zelfs t.o. Marianne stond ze haar vrouwtje, ook al werd ze 'gebruikt' als wraak tegen Peggy.
Ik vond haar een leuk personage, maar inderdaad, na Cois werd ze een barbiepopje. Hoewel in de eerste relatie met Luc was ze ook niet voor de poes hoor.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik hoop dat ze volgend seizoen of zo, eindelijk eens de ware tegen het lijf loopt ... en dat nr 5 ( Na Piet, Cois, Guy en Luc) eindelijk eens in het complete plaatje " de prins op het witte paard " mag zijn.... Maar ja, dat geluk zal ze wel weer niet hebben!
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

En dan was er ook nog de 'chocolade'man, waarvoor ze op die ellendig hoge hakken ging lopen 
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Denk je dat daar ook een andere reden achter zit? Ik denk nu toch wel dat hij zijn Julia echt graag ziet, zoals ook zijn zoon? Niet?ikke schreef:Nu is Julia supergelukkig met haar superzakenman. En dat zal duren tot ze de ware reden ontdekt van zijn huwelijk met haar.
Vraag is alleen waarom hij alles op het spel zet met zijn gesjoemel weer. het lijkt erop dat hij het geld ergens voor nodig heeft.
0 x
-
tvx1
- x 435
Serge!. Dat was nu eens haar prins op het witte paard. Maar die liet ze dan aan zich voorbij gaan.Amiche schreef:En dan was er ook nog de 'chocolade'man, waarvoor ze op die ellendig hoge hakken ging lopen
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nieuwsgierig vraagje: in welk seizoen kwam deze Serge aan bod?tvx1 schreef:Serge!. Dat was nu eens haar prins op het witte paard. Maar die liet ze dan aan zich voorbij gaan.Amiche schreef:En dan was er ook nog de 'chocolade'man, waarvoor ze op die ellendig hoge hakken ging lopen
0 x
-
tvx1
- x 435
Seizoen 16, geloof ik.annekeHU schreef:Nieuwsgierig vraagje: in welk seizoen kwam deze Serge aan bod?tvx1 schreef:Serge!. Dat was nu eens haar prins op het witte paard. Maar die liet ze dan aan zich voorbij gaan.Amiche schreef:En dan was er ook nog de 'chocolade'man, waarvoor ze op die ellendig hoge hakken ging lopen
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Dat was zo'n hete rijke galante vent 
Ma bon Julia is inderdaad verandert van zelfstandige sterke vrouw, naar een mentaal zwak trofee vrouwtje dat haar dagen vult met een beetje te koken, te shoppen en andere activiteiten voor leeghoofden.
Ma bon Julia is inderdaad verandert van zelfstandige sterke vrouw, naar een mentaal zwak trofee vrouwtje dat haar dagen vult met een beetje te koken, te shoppen en andere activiteiten voor leeghoofden.
0 x