Spoiler! (Geen bronvermelding)
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: Spoiler! (Geen bronvermelding)
Wordt het iemand die irl ook transseksueel is? Wordt het een vrouwelijke actrice? Een man die ze elke keer zullen zo kleden dat hij vrouw wordt.
Mo en Bianca komen trouwens ook naar de jubilee.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

als Franky idd als vrouw terugkomt lijkt het me maar logisch dat ze een echte transgender die rol laten spelen... vrt communiceerde trouwens al een hele tijd geleden dat de acteur die franky in het verleden speelde niet meer terugkomt, de reden is misschien wel voor de hand liggend...Djenner schreef:Wordt het iemand die irl ook transseksueel is? Wordt het een vrouwelijke actrice? Een man die ze elke keer zullen zo kleden dat hij vrouw wordt.
0 x
-
Saartje208
- Nog geen rang
Ik heb via via via vernomen dat Franky zal sterven... Misschien heeft hij nu een ziekte en heeft hij het geld nodig voor de behandeling?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

komt niet echt overeen met wat jens gisteren zei ivm "drastische beslissing"... u laten behandelen is geen drastische beslissing, da's van moetes... u laten ombouwen is drastisch, dus dat lijkt me waarschijnlijker..Saartje208 schreef:Ik heb via via via vernomen dat Franky zal sterven... Misschien heeft hij nu een ziekte en heeft hij het geld nodig voor de behandeling?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik las onlangs iets over "Familie", daarin sterft er iemand, en ik denk dat die "iemand" vertolkt wordt door Braam Verreth(ex-Franky van "Thuis")....k de vis schreef:komt niet echt overeen met wat jens gisteren zei ivm "drastische beslissing"... u laten behandelen is geen drastische beslissing, da's van moetes... u laten ombouwen is drastisch, dus dat lijkt me waarschijnlijker..Saartje208 schreef:Ik heb via via via vernomen dat Franky zal sterven... Misschien heeft hij nu een ziekte en heeft hij het geld nodig voor de behandeling?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Mocht Franky ziek zijn en zou sterven, zou Jens toch niet zo geheimzinnig doen. Dan laat je een behandeling toch niet afhangen van aandelen, maar doe je alles om geld in te zamelen.
Jens had eerder iets van: ik mag er niets over zeggen omdat het nog in de taboesfeer hangt. Leek zeker niets "dramatisch" aan. Meer van: zou hij echt zo zeker zijn?
Jens had eerder iets van: ik mag er niets over zeggen omdat het nog in de taboesfeer hangt. Leek zeker niets "dramatisch" aan. Meer van: zou hij echt zo zeker zijn?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee dat was Bart Vanden Bossche (Chris Van Tongelen). Die is vorige week gestorven.ikke schreef:Ik las onlangs iets over "Familie", daarin sterft er iemand, en ik denk dat die "iemand" vertolkt wordt door Braam Verreth(ex-Franky van "Thuis")....k de vis schreef:komt niet echt overeen met wat jens gisteren zei ivm "drastische beslissing"... u laten behandelen is geen drastische beslissing, da's van moetes... u laten ombouwen is drastisch, dus dat lijkt me waarschijnlijker..Saartje208 schreef:Ik heb via via via vernomen dat Franky zal sterven... Misschien heeft hij nu een ziekte en heeft hij het geld nodig voor de behandeling?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
En ook Thomas Van Den Bossche (vertolkt door Pieter Verhelst) stierf daar vorige week.tvx1 schreef:Nee dat was Bart Vanden Bossche (Chris Van Tongelen). Die is vorige week gestorven.ikke schreef:Ik las onlangs iets over "Familie", daarin sterft er iemand, en ik denk dat die "iemand" vertolkt wordt door Braam Verreth(ex-Franky van "Thuis")....k de vis schreef:komt niet echt overeen met wat jens gisteren zei ivm "drastische beslissing"... u laten behandelen is geen drastische beslissing, da's van moetes... u laten ombouwen is drastisch, dus dat lijkt me waarschijnlijker..Saartje208 schreef:Ik heb via via via vernomen dat Franky zal sterven... Misschien heeft hij nu een ziekte en heeft hij het geld nodig voor de behandeling?
Dat personage is de broer van Simon (Braam Verreth)...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Als die geruchten omtrent Franky zijn operatie toch waar zouden zijn, dan hebben ze zich waarschijnlijk laten inspireren op 'the good son' van Shirley Berkovitz.
Ze hebben die filmdocumentaire nog vrij recentelijk op canvas getoond. Een Israëlische jongen vertelt zijn ouders dat hij wil gaan studeren in Engeland. Hij aanvaardt het geld dat zijn ouders hem geven om naar Oxford te gaan, maar gaat in't geniep naar Bankok om zich te laten transformeren. Daar zijn geslachtsoperaties waarschijnlijk al een soort van routineoperatie. Jarenlange & psychologische bijstand zoals ze bij ons TERECHT zouden doen, is daar helemaal niet nodig.
Later merk je dat hij na die operatie terug contact opneemt met zijn broer, zijn moeder en zijn conservatieve vader. Ik moet je niet vertellen dat die vader nogal in shock is.
Ik hoop dat Franky dan ook niet zomaar op een dag tevoorschijn komt "Tatarataa.... sorry ma & pa, maar ik ben voortaan een vrouw"
In die filmdocumentaire kon ik het misschien nog een héél klein beetje begrijpen dat hij het op zo'n geniepige manier deed, hij ging waarschijnlijk nooit die kans gekregen hebben anders.
Maar Franky zit aan de andere kant van de wereld en is volwassen en is niet afhankelijk. Ik zou het ook maar zotjes vinden als het net zoals in die film ging.
Ze hebben die filmdocumentaire nog vrij recentelijk op canvas getoond. Een Israëlische jongen vertelt zijn ouders dat hij wil gaan studeren in Engeland. Hij aanvaardt het geld dat zijn ouders hem geven om naar Oxford te gaan, maar gaat in't geniep naar Bankok om zich te laten transformeren. Daar zijn geslachtsoperaties waarschijnlijk al een soort van routineoperatie. Jarenlange & psychologische bijstand zoals ze bij ons TERECHT zouden doen, is daar helemaal niet nodig.
Later merk je dat hij na die operatie terug contact opneemt met zijn broer, zijn moeder en zijn conservatieve vader. Ik moet je niet vertellen dat die vader nogal in shock is.
In die filmdocumentaire kon ik het misschien nog een héél klein beetje begrijpen dat hij het op zo'n geniepige manier deed, hij ging waarschijnlijk nooit die kans gekregen hebben anders.
Maar Franky zit aan de andere kant van de wereld en is volwassen en is niet afhankelijk. Ik zou het ook maar zotjes vinden als het net zoals in die film ging.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Omega
- x 435
'Heel vaak'Djenner schreef:Het gebeurt heel vaak dat mannen die er heel mannelijk en stoer uitzien ineens zeggen: eigenlijk heb ik jaren onderdrukt dat ik een vrouw wilde zijn.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Idd, Omega. Ik denk dat velen hier nog denken dat een transgender altijd al kleedjes droeg, maar niets is echt minder waar.
Vaak gaan ze zich nog extra mannelijk kleden of voordoen naar de buitenwereld om hun probleem toch te verbergen.
Vaak gaan ze zich nog extra mannelijk kleden of voordoen naar de buitenwereld om hun probleem toch te verbergen.
0 x
-
knijn
- Nog geen rang
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik heb het eerlijk gezegd ook nooit zo bekeken, maar misschien zal er wel een grond van waarheid inzitten. Het moet nu ook wel lukken dat ik gisteren nog es Hilke Ros tegenkwam (speelt, of speelde, bij Amatorski) én die is eigenlijk in 5 jaar tijd erg veranderd. Baardje weg, (toch een typisch mannelijk fenomeenDjenner schreef:Idd, Omega. Ik denk dat velen hier nog denken dat een transgender altijd al kleedjes droeg, maar niets is echt minder waar.
Dus als het grote mysterieuze geheim van Franky toch wel een drastische beslissing blijkt te zijn, is het misschien niet hélemaal onrealistisch.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Djenner
- Poster rang 2

Misschien gaat Hilke Ros wel Franky spelen. Zit toch al wat in het creatieve milieu.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik zit echt niet te wachten op een Franky die terugkomt als vrouw... ik denk niet echt dat zo'n transformatie iets wezenlijks gaat toevoegen aan de verhaallijnen in de komende seizoenen. Dus voor mij mag hij gewoon in Amerika blijven, al dan niet als vrouw. Het is dan meteen een prima uitwijkmogelijkheid als de acteurs vakantie willen, of voor een andere activiteit tijdelijk hun Thuis-opnames moeten stilleggen, ze kunnen dan gewoon Franky gaan bezoeken( net zoals nu Jenny en Leo naar Marokko gingen)
0 x