...en waarom heeft ze daar een nieuwe smartphone voor nodig?Caligula schreef:Waarom belt Yvette naar Angèle?

...en waarom heeft ze daar een nieuwe smartphone voor nodig?Caligula schreef:Waarom belt Yvette naar Angèle?
de invloed van de jeugd.... maar die smartphone krijgt toch wel veel aandacht, zal nog wel zijn belang krijgen dat ding, maar hoeCaptain Cuckoo schreef:...en waarom heeft ze daar een nieuwe smartphone voor nodig?Caligula schreef:Waarom belt Yvette naar Angèle?
Daar heb ik ook even goed mee gelachen! Geweldig hoe ze hem een tik in zijn gezicht gafnounake schreef:Hoe zij Luc buiten "klopte" met haar bezem![]()
![]()
Nooit gedacht dat ze zoveel force had ; ik vreesde eventjes dat zij ter plaatse een hartinfarct zou krijgen , maar nee : sterke madame !
maar er gaan er toch veel met een schuldgevoel blijven zitten nu Luc zich van het leven beroofdehannanaske schreef:Het bewijs dat Luc vooral een zielige puppy is. Ik had ook verwacht dat hij zijn schouders nog es goed in die deur zou planten en dat die deur ging openvliegen, zodat hij naar binnen kon razen.
Maar eigenlijk kun je hem haast bijeen vegen. Zelfs zonder die stok kon Yvetje hem zo buiten krijgen, maar het was mooi meegenomen. Flinke Yvette!
Als het weer geen zoveelste manier is van hem om de boel daar te manipuleren. Want Luc zijn zwakte is eigenlijk zijn sterkte. HIj is er goed in om zoveel medelijden uit te drukken, want dat was toch ook de reden van die videoboodschap? Hoe zorg ik ervoor dat iedereen met schuldgevoelens achterblijft? En hij komt er ook telkens mee weg.k de vis schreef:maar er gaan er toch veel met een schuldgevoel blijven zitten nu Luc zich van het leven beroofdehannanaske schreef:Het bewijs dat Luc vooral een zielige puppy is. Ik had ook verwacht dat hij zijn schouders nog es goed in die deur zou planten en dat die deur ging openvliegen, zodat hij naar binnen kon razen.
Maar eigenlijk kun je hem haast bijeen vegen. Zelfs zonder die stok kon Yvetje hem zo buiten krijgen, maar het was mooi meegenomen. Flinke Yvette!