Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door ranske »

lord F. schreef:Benieuwd hoe hij er zich gaat uitpraten deze keer. :)
Zal moeilijk worden, dit keer laat hij een grote steek laten vallen met Peter te onderschatten.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vind dat toch maar vreemd dat hij zo vroeg in de samenwerking (met een notaris nota bene) al begint te frauderen. Heeft die ze niet alle vijf meer ofzo? De Luc, zoals we hem kennen, zou geraffineerder te werk gaan. Als het echt zijn bedoeling is om Rosa en Peggy buiten te werken, zou hij zich daar op toeleggen, en dan pas frauderen. Dit is onwaarschijnlijk en het past niet in het karakter van Luc, die toch niet achterlijk is.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Zie niet in welke andere verklaring er is voor die niet kloppende facturen
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik zie ook geen andere verklaring, momenteel, maar ik hoop wel dat er één komt. Luc zou inderdaad durven frauderen, maar niet zo opvallend en niet zo snel. Eerst Rosa en Peggy wegwerken en dan Peter en Femke wegwerken. Nu al frauderen, terwijl hij Peter nodig heeft, kan niet echt. Het is er te vroeg voor.
We zullen wel zien ... We hebben nog een maand te gaan tot de grote finale 8)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Soapseut schreef:Ik vind dat toch maar vreemd dat hij zo vroeg in de samenwerking (met een notaris nota bene) al begint te frauderen. Heeft die ze niet alle vijf meer ofzo? De Luc, zoals we hem kennen, zou geraffineerder te werk gaan. Als het echt zijn bedoeling is om Rosa en Peggy buiten te werken, zou hij zich daar op toeleggen, en dan pas frauderen. Dit is onwaarschijnlijk en het past niet in het karakter van Luc, die toch niet achterlijk is.
Hij heeft misschien niet verwacht dat die leverancier die factuur zou komen afgeven terwijl hij weg was?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Zou Luc zo'n dingen niet incalculeren? En als hij dan toch fraudeert, waarom dan een sleutel geven aan Femke? Dat zou hij nooit doen. Vooral die sleutel geven past niet in zijn karakter, zeker niet als hij fraudeert. Dat zou doortrapte Luc gewoon nog niet overwegen. Denk ik...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Hij heeft misschien niet verwacht dat die leverancier die factuur zou komen afgeven terwijl hij weg was?
Dat zou dan het spreekwoordelijke zandkorreltje zijn...
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef:Zou Luc zo'n dingen niet incalculeren? En als hij dan toch fraudeert, waarom dan een sleutel geven aan Femke? Dat zou hij nooit doen. Vooral die sleutel geven past niet in zijn karakter, zeker niet als hij fraudeert. Dat zou doortrapte Luc gewoon nog niet overwegen. Denk ik...
Ja, ik vind het ook wel wat ongeloofwaardig dat Luc zo lomp zou frauderen. Allez, iemand met zoveel ervaring in die materie zou inderdaad wel daar beter op letten. :)
Slecht punt voor de scenaristen op dat vlak. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Soapseut schreef:Zou Luc zo'n dingen niet incalculeren? En als hij dan toch fraudeert, waarom dan een sleutel geven aan Femke? Dat zou hij nooit doen. Vooral die sleutel geven past niet in zijn karakter, zeker niet als hij fraudeert. Dat zou doortrapte Luc gewoon nog niet overwegen. Denk ik...
Ja, ik vind het ook wel wat ongeloofwaardig dat Luc zo lomp zou frauderen. Allez, iemand met zoveel ervaring in die materie zou inderdaad wel daar beter op letten. :)
Niet vergeten dat Luc zo lomp geweest is van al drie keer failliet te gaan door zijn gefoefel. Zo slim is hij nu ook weer niet hoor.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Niet vergeten dat Luc zo lomp geweest is van al drie keer failliet te gaan door zijn gefoefel. Zo slim is hij nu ook weer niet hoor.
Ja, maar logischer zou zijn dat hij nu niet dezelfde fouten maakt als voorheen, niet dat hij nu fouten maakt die hij vroeger niet zou maken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Niet vergeten dat Luc zo lomp geweest is van al drie keer failliet te gaan door zijn gefoefel. Zo slim is hij nu ook weer niet hoor.
Heel juist. Hij dacht er elke keer mee weg te komen en elke keer kreeg hij het deksel op zijn neus en soms zelfs letterlijk.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Hij weet nooit van opgeven, herbegint telkens van nul en trapt dan in dezelfde valkuil
omdat hij danig zeker is van zichzelf dat alles lukt. :thumbup:
Niet dus. :thumbdown:
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

Ik weet het toch niet, het zou me niet verwonderen als er ergens een andere verklaring is ..
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Gardj schreef:Ik weet het toch niet, het zou me niet verwonderen als er ergens een andere verklaring is ..
Dat denk ik eerlijk gezegd ook... het lijkt mij een hele domme manier van fraude plegen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap er ook niet veel van. Hij vraagt de leverancier(s) een hogere factuur de sturen dan de waarde van de geleverde goederen. Hij zelf betaalt die factuur met geld van de zaak en het verschil krijgt hij (op de een of andere manier) terug en dat komt op zijn privérekening. Dus de betreffende leveranciers zijn daarvan op de hoogte. :-?
0 x
Gesloten