Klopt! Ik verwarde met degenen waarover gedurende de vakantie nagelbijtend moest gespeculeerd worden: gaat die overleven of is die overleden.tvx1 schreef:Boh, er zijn in het verleden toch ook heel wat personage gestorven buiten de seizoensfinales. Walter, Roger, Florke, Sandrine, Kurt,...Captain Cuckoo schreef:De kans dat iemand van de vaste ploeg definitief sterft voor 26 juni is vrij klein.annekeHU schreef:Is er iemand die al ergens heeft gelezen/gehoord of Chris Boni uit de soap zou gaan? "Yvette" laten sterven zou daartoe een mogelijkheid zijn, maar ik heb er nog niets over gelezen!
In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: In en Uit
0 x
-
Gardj
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Chris Boni wordt inderdaad 80 volgend jaar, maar Yvette?Gardj schreef:Ik las net online dat zij volgend jaar 80 wordt (Als ik kan rekenen ..) AMAAAAI!
0 x
-
Omega
- x 435
In de aflevering vandaag krijgt Yvette een flatline. Zou Chris Boni er dan toch uitgaan?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ik vrees dat ze de pijp aan maarten geeft ja.... maar 't is eigenlijk vrij lang geleden dat er nog iemand stierf in thuis, hoort er helaas bij...Omega schreef:In de aflevering vandaag krijgt Yvette een flatline. Zou Chris Boni er dan toch uitgaan?
en net op 't moment dat ze de waarheid wou vertellen aan Simonne... Tim&Sam komen ook net aan, wellicht om hun verhaal te doen... met het geval Yvette zal alles nu wel uitgesteld worden en moet Simonne nog wat langer wachten op de waarheid
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

dit seizoen is er nog niemand gestorven, en het vorige seizoen alleen Kurt... dacht ik toch!k de vis schreef:.... maar 't is eigenlijk vrij lang geleden dat er nog iemand stierf in thuis, hoort er helaas bij...
0 x
-
Omega
- x 435
^^En Kurt was nu niet direct een hoofdpersonage. Eigenlijk is het zeer lang geleden dat er nog eens een hoofdpersonage stierf.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Buiten beeld is de moeder van Geert gestorven. Die hebben we toch nog ooit gezien in de reeks?annekeHU schreef:dit seizoen is er nog niemand gestorven, en het vorige seizoen alleen Kurt... dacht ik toch!k de vis schreef:.... maar 't is eigenlijk vrij lang geleden dat er nog iemand stierf in thuis, hoort er helaas bij...
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk dat Tim&Sam gewoon op weg naar de uitgang waren komende van bij de gynaecoloog.k de vis schreef:ik vrees dat ze de pijp aan maarten geeft ja.... maar 't is eigenlijk vrij lang geleden dat er nog iemand stierf in thuis, hoort er helaas bij...Omega schreef:In de aflevering vandaag krijgt Yvette een flatline. Zou Chris Boni er dan toch uitgaan?
en net op 't moment dat ze de waarheid wou vertellen aan Simonne... Tim&Sam komen ook net aan, wellicht om hun verhaal te doen... met het geval Yvette zal alles nu wel uitgesteld worden en moet Simonne nog wat langer wachten op de waarheid
Da's waar. Die heeft een tijdlang in Thuis meegespeeld.Duimelijntje schreef:Buiten beeld is de moeder van Geert gestorven. Die hebben we toch nog ooit gezien in de reeks?annekeHU schreef:dit seizoen is er nog niemand gestorven, en het vorige seizoen alleen Kurt... dacht ik toch!k de vis schreef:.... maar 't is eigenlijk vrij lang geleden dat er nog iemand stierf in thuis, hoort er helaas bij...
0 x
-
mij
- Nog geen rang
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik heb net gelezen dat Jean-Pierre den Antiquair ook zou terugkomen.
Wat mij betreft: ofwel de Franky met het uiterlijk zoals hij naar Amerika vertrok, ofwel mag dit keer personage Franky in al zijn uitvoeringen definitief naar het containerpark.
0 x
-
tvx1
- x 435
En WAAR heb je dat gelezen? Dat zou ik nu eens fantastisch vinden als die terugkomt.Captain Cuckoo schreef:Ik heb net gelezen dat Jean-Pierre den Antiquair ook zou terugkomen.
Wat mij betreft: ofwel de Franky met het uiterlijk zoals hij naar Amerika vertrok, ofwel mag dit keer personage Franky in al zijn uitvoeringen definitief naar het containerpark.
0 x
-
Omega
- x 435
Het is echt een komen en gaan van oude personages zo te zien. Ik heb dan liever dat ze wat langer blijven ipv letterlijk even te piepen. Ik vraag mij af welke rol ze Jean-Pierre gaan geven. In het boek (On)gewenst werd wel gesproken van een band tussen Yvette en Jean-Pierre. Dus misschien heeft het daar wel mee te maken. Maar dan zal het ook weer maar een zeer tijdelijke rol zijn.
Ik zie liever Franky als andere acteur dan het definitieve afvoeren van het personage. Want Franky is toch een oerpersonage. Daar moet je zuinig mee zijn. Door het feit dat het al door verschillende acteurs vertolkt is maakt een acteurswissel meer of minder weinig uit.Captain Cuckoo schreef: Wat mij betreft: ofwel de Franky met het uiterlijk zoals hij naar Amerika vertrok, ofwel mag dit keer personage Franky in al zijn uitvoeringen definitief naar het containerpark.
0 x
-
mij
- Nog geen rang
https://twitter.com/JPAntiquair/status/ ... 0125236224tvx1 schreef:En WAAR heb je dat gelezen? Dat zou ik nu eens fantastisch vinden als die terugkomt.Captain Cuckoo schreef:Ik heb net gelezen dat Jean-Pierre den Antiquair ook zou terugkomen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

dat lijkt me een zeer betrouwbare bronmij schreef:https://twitter.com/JPAntiquair/status/ ... 0125236224tvx1 schreef:En WAAR heb je dat gelezen? Dat zou ik nu eens fantastisch vinden als die terugkomt.Captain Cuckoo schreef:Ik heb net gelezen dat Jean-Pierre den Antiquair ook zou terugkomen.
0 x