Maar eerst zal ze, samen met haar moeder Yvette en haar halfzus Simonne het probleem Simonne/Sam moeten oplossen.k de vis schreef:ze valt nogal eerder op simpele types, denk dat Eddy wel kandidaat is

Maar eerst zal ze, samen met haar moeder Yvette en haar halfzus Simonne het probleem Simonne/Sam moeten oplossen.k de vis schreef:ze valt nogal eerder op simpele types, denk dat Eddy wel kandidaat is
veel aan op te lossen valt daar niet meer... de feiten zijn wat ze zijn.... Sam weet al dat Simonne haar moeder is en vroeg of laat zal Simonne het ook weten.... er is genoeg gelogen in het verleden, ééns het geheim aan het licht zal komen zullen ze moeten opdraaien voor de consequenties. Yvette weet sinds vrijdag nu wel dat de bewuste dochter Sam is, en misschien dat ze nu open kaart gaat spelen, maar dan mag ze wel niet in een coma sukkelenikke schreef:Maar eerst zal ze, samen met haar moeder Yvette en haar halfzus Simonne het probleem Simonne/Sam moeten oplossen.k de vis schreef:ze valt nogal eerder op simpele types, denk dat Eddy wel kandidaat is
Au contraire! Er zal ongelooflijk veel moeten uitgepraat en besproken worden(dit is de oplossing die ik bedoelde), op zich al een gigantisch probleem!k de vis schreef:veel aan op te lossen valt daar niet meer... de feiten zijn wat ze zijn.... Sam weet al dat Simonne haar moeder is en vroeg of laat zal Simonne het ook weten.... er is genoeg gelogen in het verleden, ééns het geheim aan het licht zal komen zullen ze moeten opdraaien voor de consequenties. Yvette weet sinds vrijdag nu wel dat de bewuste dochter Sam is, en misschien dat ze nu open kaart gaat spelen, maar dan mag ze wel niet in een coma sukkelenikke schreef:Maar eerst zal ze, samen met haar moeder Yvette en haar halfzus Simonne het probleem Simonne/Sam moeten oplossen.k de vis schreef:ze valt nogal eerder op simpele types, denk dat Eddy wel kandidaat is
tussen Sam & Simonne bedoelt ge... ja, hoe hun relatie gaat evolueren is moeilijk te voorspellen...ikke schreef: Au contraire! Er zal ongelooflijk veel moeten uitgepraat en besproken worden(dit is de oplossing die ik bedoelde), op zich al een gigantisch probleem!
Meestal wordt er toch IETS gezegd vóór er bruggen worden opgeblazen, of niet?k de vis schreef:tussen Sam & Simonne bedoelt ge... ja, hoe hun relatie gaat evolueren is moeilijk te voorspellen...ikke schreef: Au contraire! Er zal ongelooflijk veel moeten uitgepraat en besproken worden(dit is de oplossing die ik bedoelde), op zich al een gigantisch probleem!
maar wat Simonne vs Yvette/Angelé betreft denk ik niet dat er nog veel gepraat zal worden, die bruggen zullen opgeblazen worden, vermoed ik
yvette zal het mogen uitleggen ja (als ze dat nog kan, gezien de laatste beelden vrijdagavond), als Simonne de waarheid weet denk ik wel dat de banden doorgeknipt worden... dat lijkt me toch maar logisch... net zoals Geert de banden met Marianne doorknipt toen ze hem verdacht pedofiel te zijn....ikke schreef:Meestal wordt er toch IETS gezegd vóór er bruggen worden opgeblazen, of niet?k de vis schreef:tussen Sam & Simonne bedoelt ge... ja, hoe hun relatie gaat evolueren is moeilijk te voorspellen...ikke schreef: Au contraire! Er zal ongelooflijk veel moeten uitgepraat en besproken worden(dit is de oplossing die ik bedoelde), op zich al een gigantisch probleem!
maar wat Simonne vs Yvette/Angelé betreft denk ik niet dat er nog veel gepraat zal worden, die bruggen zullen opgeblazen worden, vermoed ik
Nu ze lief haar hoofd bij mama legde vraagt Yvette alleen naar Simonne en weertLolplayer schreef:Angele was nagels met koppen aan het slaan.
Ze woont dan ook bij Simonne, terwijl Angèle al die jaren de grote afwezige was...Caligula schreef:Angèle heeft natuurlijk wel een punt hier. Het eerste waar Yvette naar vraagt is...Simonneke.