Net zo lang als nodig was voor zijn gesprek met Frank.hannanaske schreef:Voor iemand die al ervaring had in de administratie, duurde het toch lang vooraleer hij die bestellingsnota vond

Net zo lang als nodig was voor zijn gesprek met Frank.hannanaske schreef:Voor iemand die al ervaring had in de administratie, duurde het toch lang vooraleer hij die bestellingsnota vond
Hij zal wel een afspraak gehad hebben zeker? Hij moest sowieso nog op controle, om te zien of zijn achterdijbeenspieren wel goed genezen (zijn)Blabsie schreef:Kwam hij nu Judith opzoeken in het dokterskabinet ?![]()
Dat vraag ik me ook af, a la Jambers, de vroegere tv reporter:Soapseut schreef:Ik wil het nu wel weten, de "waarheid" achter Toon. Hij zit er even lang in als Sam en Adil en we weten nog altijd niks over hem. Dat verhaal van zijn vriendin die zelfmoord gepleegd heeft is zo abstract. We hebben die vriendin niet gekend, er duiken geen familieleden op van Toon of zijn overleden vriendin... Het seizoen zit er bijna op en we weten niks.
Dat maakt tweeSoapseut schreef:EN ik wil het nu echt wel allemaal weten!
Soapseut schreef:Twee maanden is inderdaad tijd genoeg, maar ik weet niet of het nog voor dit seizoen zal zijn. Er zijn andere verhaallijnen die ook lopen en meer aandacht krijgen (moeder van Sam, Zus & Zo versus Withoeve, enz.). Ik vrees een beetje dat de verhaallijn van Toon voor het volgende seizoen zal zijn. Als de acteur het niet stilaan beu wordt om een blanco blad te spelen en het afbolt![]()
EN ik wil het nu echt wel allemaal weten!