SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
-
Isabelle
- Nog geen rang
Re: SPOILER ALERT!!! Lezen op eigen risico!!!
Heeft Angèle de familienaam van Stany Love ? De Schrijver ... ? DS !
0 x
-
ikke
- x 435
Misschien...Isabelle schreef:Heeft Angèle de familienaam van Stany Love ? De Schrijver ... ? DS !
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
In principe zijn het 23 mogelijke moeders...
Het is niet omdat 'een bron' op het internet zwiert dat het Simonneke of Angèle is, dat de moeder van Sam ook effectief een reeds gekend Thuis-personage is.
En Constant de Schrijver is de vader van Simonne, niet van Angèle.
Het is niet omdat 'een bron' op het internet zwiert dat het Simonneke of Angèle is, dat de moeder van Sam ook effectief een reeds gekend Thuis-personage is.
0 x
-
ikke
- x 435
Jawadde, ik ben al veel vergeten. En hoe heette de vader van Simonneke?satine schreef:In principe zijn het 23 mogelijke moeders...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
De officiële vader van Simonne is meneer Backx, vermits Yvette met hem getrouwd was.
0 x
-
Isabelle
- Nog geen rang
kolom 3 : gehuwd of alleenstaand ?
kolom 4 : geslacht ?
0 x
-
tvx1
- x 435
Er is ook nog een Madeleine Rousseau in thuis geweest.annekeHU schreef:Bij die Madeleine staat er volgens mij een C. als eerste letter van de familienaam? en ons Madeleine haar naam was Vercauteren!
maar kijk eens naar de eerste naam: Rosalie V. .. Stel nu eens dat de officiële naam van ons Rosa eigenlijk Rosalie is? De V. zou kunnen staan voor Verbeeck!
Dus er blijven nog steeds meerdere kandidaten!
Awel dat staat daar toch. Constant de Schrijver. Maar het belangrijkste hier is dat noch Simonne, noch Angèle ten tijde van de geboorte van Sam van het bestaan van Constant de Schrijver afwisten.ikke schreef:Jawadde, ik ben al veel vergeten. En hoe heette de vader van Simonneke?satine schreef:In principe zijn het 23 mogelijke moeders...
Ik denk eerder dat de derde kolom het geslacht van het kind is.Isabelle schreef:kolom 3 : gehuwd of alleenstaand ?
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 31 mar 2015, 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Volymart
- Nog geen rang
-
Gardj
- Nog geen rang
Wat zou de invloed van Luc dan zijn? Hij kent de privé detective nog van in tijd van Leontien zeker?
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Jawel, lees maar het boek DOODGEZWEGENGardj schreef:Wat zou de invloed van Luc dan zijn? Hij kent de privé detective nog van in tijd van Leontien zeker?
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik vind dat er tegenwoordig veel over de verkrachting van Simonne gepraat wordt. Ik weet dat ze toen zwanger was en een miskraam gekregen heeft maar ik weet niet hoever ze was. Het kan toch niet zijn dat het kindje buiten het medeweten van Simonne levensvatbaar was, toch?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik denk dat dit is omdat Frank steeds maar weer opnieuw wil onderstrepen waarom hij Luc zo haat.
Als Sam het resultaat zou zijn van deze verkrachting, dan kloppen de data toch totaal niet?
Thuis loopt nog geen 36 jaar...
Als Sam het resultaat zou zijn van deze verkrachting, dan kloppen de data toch totaal niet?
Thuis loopt nog geen 36 jaar...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Eén van de namen die gisteren vernoemd was, was die van een Hollandse Juliana en nog iets...
Het zou dus ook wel eens om ons Djoelia kunnen gaan.
Het zou dus ook wel eens om ons Djoelia kunnen gaan.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Toen Paulien die abortus ging laten doen, had Julia toen niet gezegd dat zij eens zwanger was geweest, maar een miskraam had gehad? Ik herinner mij precies zoiets... maar da's al een tijdje geleden, kan me vergissen. Misshien was het geen miskraam en hebben ze haar dat wijsgemaakt?
Of misschien is ze gewoon bevallen, maar wou ze toen aan Paulien niet zeggen dat ze het kind heeft afgestaan...? Of herinner ik mij dat nu echt zo verkeerd?
Of misschien is ze gewoon bevallen, maar wou ze toen aan Paulien niet zeggen dat ze het kind heeft afgestaan...? Of herinner ik mij dat nu echt zo verkeerd?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

is Julia ineens hollands?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song