klopt inderdaadsatine schreef:Die man heette niet Smith, maar Verlinden.k de vis schreef: en vermoedelijk zal het iets te maken hebben met Mexico/lowie/leontien (feit is dat Luc een privé dective inhuurde om Lowie op te sporen in Mexico.
Luc Bomans (Mark Willems)
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Bedoel je nu dat Luc via die detective Leontien alsnog op het spoor is gekomen is en haar een "mexicaans plastronneke" heeft aangeboden?k de vis schreef: in elk geval lijkt hij hem ergens van te kennen, en mijn gevoel zegt toch dat het iets te maken zal hebben met mexico/leontien haar dood?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Een wat?Caligula schreef:Bedoel je nu dat Luc via die detective Leontien alsnog op het spoor is gekomen is en haar een "mexicaans plastronneke" heeft aangeboden?k de vis schreef: in elk geval lijkt hij hem ergens van te kennen, en mijn gevoel zegt toch dat het iets te maken zal hebben met mexico/leontien haar dood?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Allé lord F. een beetje moeite doen hé! Een dikke koord rond de hals en dan maar trekken hé.lord F. schreef:Een wat?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik heb nog nooit een plastron gedragen in Mexico.Caligula schreef:Allé lord F. een beetje moeite doen hé! Een dikke koord rond de hals en dan maar trekken hé.lord F. schreef:Een wat?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2

op het eerste deel moet ik positief antwoorden... wat je bedoeld met "mexicaans plastronneke" begrijp ik eigenlijk niet? ik kan enkel vermoeden dat Luc op de één of andere manier betrokken was bij de dood van Leontien (officieel stierf ze in een auto-ongeval), en dat die detective daar blijkbaar ook weet van heeft ?? Frank heeft ze samen gezien en de reactie van zijn broer was in zijn ogen wellicht heel verdacht, vermoedelijk zal die op eigen onderzoek uitgaan en de zaak blootleggen ?Caligula schreef:Bedoel je nu dat Luc via die detective Leontien alsnog op het spoor is gekomen is en haar een "mexicaans plastronneke" heeft aangeboden?k de vis schreef: in elk geval lijkt hij hem ergens van te kennen, en mijn gevoel zegt toch dat het iets te maken zal hebben met mexico/leontien haar dood?
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik herinner mij niet dat Luc met Leontien in Mexico heeft willen/kunnen afspreken???k de vis schreef:klopt inderdaadsatine schreef:Die man heette niet Smith, maar Verlinden.k de vis schreef: en vermoedelijk zal het iets te maken hebben met Mexico/lowie/leontien (feit is dat Luc een privé dective inhuurde om Lowie op te sporen in Mexico.ik herinner me er niet zoveel meer van, maar ik weet wel nog dat het met die Verlinden niks geworden is, op moment dat Luc wou afspreken met Leontien in Mexico verdween ze met de noorderzon? Het kan natuurlijk zijn dat Luc later nog eens beroep deed op een andere detective, en dat zou dan Thomas Smith geweest kunnen zijn ... in elk geval lijkt hij hem ergens van te kennen, en mijn gevoel zegt toch dat het iets te maken zal hebben met mexico/leontien haar dood?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Het staat er nochtans uitgelegd, ik vind dat al offtopic genoeg dat het geen tweede keer hoeft aangehaald te worden.k de vis schreef:op het eerste deel moet ik positief antwoorden... wat je bedoeld met "mexicaans plastronneke" begrijp ik eigenlijk niet?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, een enkel feit staat vast: de privé detective en Luc kennen mekaar van vroeger. Van welke affaire? Mexico? Boilers?
Weet ik niet en is idd offtopic en speculatie. We gaan het wel te weten komen zeker?
Weet ik niet en is idd offtopic en speculatie. We gaan het wel te weten komen zeker?
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Er is daar toch een groot ei dat op barsten staat, wanneer gaat het kuikentje tevoorschijn komen?
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Caligula schreef:Er is daar toch een groot ei dat op barsten staat, wanneer gaat het kuikentje tevoorschijn komen?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik vind het nogal grappig hoe dat die steeds met zijn vingertje zwaait als die in het nauw gedreven wordt.Lazylady schreef:Dat gezicht en wijzende vingertje van Luc... Rare vent.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, grappig is het wel.zanacht schreef:Ik vind het nogal grappig hoe dat die steeds met zijn vingertje zwaait als die in het nauw gedreven wordt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoals verwacht vangen Luc en Peter bot bij Rosa/Peggy. Ik vraag me toch af waar zij haar "streekproducten" vandaan haalt.
En de Luc laat echt alles vallen als hij die detective ziet! Daar zit heel wat achter.
En de Luc laat echt alles vallen als hij die detective ziet! Daar zit heel wat achter.
0 x
Potentia Principatum