Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Lazylady »

Volymart schreef:Wie het boek 'Doodgezwegen' heeft gelezen, weet precies hoe de vork in de steel zit.
Nu krijg ik opeens zin om dat boek te lezen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Allé, de Luc iets mispeutersd,hoe kom je daar in godsnaam bij? :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb zo'n idee dat het iets te maken heeft met het feit dat Luc een heleboel zaken veilig heeft gesteld toen zijn bedrijf failliet ging, na dat gedoe met die kapotte geisers.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ik zie hem idd al weer smeken, "allee toe, geef me nog een *tweede* kans, ik zal het nooit meer doen" :D :angel:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Die Thomas liet toch blijken dat het slechts twee weken geleden was dat ze elkaar nog gezien hadden? En de zaakjes rond die streekproducten houden voor mij ook al te lang aan zonder enige aanleiding. Ik vermoed dat het zaakje daar ergens stinkt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

hannanaske schreef:Die Thomas liet toch blijken dat het slechts twee weken geleden was dat ze elkaar nog gezien hadden? En de zaakjes rond die streekproducten houden voor mij ook al te lang aan zonder enige aanleiding. Ik vermoed dat het zaakje daar ergens stinkt.
Ik denk dat hij die keer bedoelde dat hij met Sam en Tim in de Zus en Zo was en Luc ook binnenkwam. Als je der op lette zag je toen wel tekenen van herkenning, maar ze hebben toen niet gesproken
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Duimelijntje schreef:
hannanaske schreef:Die Thomas liet toch blijken dat het slechts twee weken geleden was dat ze elkaar nog gezien hadden? En de zaakjes rond die streekproducten houden voor mij ook al te lang aan zonder enige aanleiding. Ik vermoed dat het zaakje daar ergens stinkt.
Ik denk dat hij die keer bedoelde dat hij met Sam en Tim in de Zus en Zo was en Luc ook binnenkwam. Als je der op lette zag je toen wel tekenen van herkenning, maar ze hebben toen niet gesproken

Hmmm... Daar heb ik niet opgelet, dus 'k ga er geen oordeel over vellen. Maar wie weet? 't Is in elk geval weer iets verdacht.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Alhoewel.... IK denk plotseling aan iets. Zei hij gisteren niet dat ze elkaar al twee keer hadden gezien?
Was die ontmoeting toen wel de tweede keer.

Afijn, we zullen het wel te weten komen...OOIT! :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In ieder geval ten tijde van de opsporing van Lowie door Luc had hij wel met een privé detective te doen maar die hebben we toen nooit gezien. Dat is dus te oud (en was het wel dezelfde?) het moet dus iets recenter zijn. Ik weet echt niet of we die gast al ooit gezien hebben (ten tijde van de nep boilers dan?)
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik dacht, dat hij de man was die Luc hielp bij het wegsluizen van geld en goederen toen het bedrijf van Luc op de fles dreigde te gaan door dat gedoe met die boilers.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik dacht, dat hij de man was die Luc hielp bij het wegsluizen van geld en goederen toen het bedrijf van Luc op de fles dreigde te gaan door dat gedoe met die boilers.
Heb je daarvoor een privé-detective nodig? Denk niet dat het iets met die boilers te maken heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Duimelijntje schreef:
klopt inderdaad... Luc zag hem daar ziitten, en zijn maag keerde om.... in een ver verleden moeten die in een zaak betrokken zijn, en vermoedelijk zal het iets te maken hebben met Mexico/lowie/leontien (feit is dat Luc een privé dective inhuurde om Lowie op te sporen in Mexico, en dat die detective ook met het nieuws kwam dat Leontien was omgekomen in een auto-ongeval. de dective vermelde trouwens al tegen Sam&Tim dat hij ook bereid is in het buitenland te gaan zoeken, maar dat daar een prijskaartje aan vasthangt)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Ik dacht, dat hij de man was die Luc hielp bij het wegsluizen van geld en goederen toen het bedrijf van Luc op de fles dreigde te gaan door dat gedoe met die boilers.
Heb je daarvoor een privé-detective nodig? Denk niet dat het iets met die boilers te maken heeft.
Volgens mij was het Tom die hem toen geholpen heeft.
k de vis schreef:
Duimelijntje schreef:
klopt inderdaad... Luc zag hem daar ziitten, en zijn maag keerde om.... in een ver verleden moeten die in een zaak betrokken zijn, en vermoedelijk zal het iets te maken hebben met Mexico/lowie/leontien (feit is dat Luc een privé dective inhuurde om Lowie op te sporen in Mexico, en dat die detective ook met het nieuws kwam dat Leontien was omgekomen in een auto-ongeval. de dective vermelde trouwens al tegen Sam&Tim dat hij ook bereid is in het buitenland te gaan zoeken, maar dat daar een prijskaartje aan vasthangt)
Dat was helemaal geen detective die hem het nieuws bracht van het overlijden van Leontien, dat was verdorie iemand van jeugdzorg die plots met Lowie voor zijne neus stond.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef: Dat was helemaal geen detective die hem het nieuws bracht van het overlijden van Leontien, dat was verdorie iemand van jeugdzorg die plots met Lowie voor zijne neus stond.
Het één sluit het andere niet uit hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

k de vis schreef: en vermoedelijk zal het iets te maken hebben met Mexico/lowie/leontien (feit is dat Luc een privé dective inhuurde om Lowie op te sporen in Mexico.
Die man heette niet Smith, maar Verlinden.
0 x
Gesloten