Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Tom staat ook altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,arme Tom toch! En dan zeggen dat een bloedneus nog lang niet alles gaat zijn.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Straks trekt Judith nog verkeerde conclusies! 
Laatst gewijzigd door hannanaske op zo 05 apr 2015, 02:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,arme Tom. Hij zit er nu voor een keer voor niks tussen en dan...patat! Judith zal wel een beetje begrip tonen zeker?
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Tom zal nu wel aan Judith moeten bekennen dat hij de eerste keer gelogen heeft over de ware toedracht van zijn letsel. Want dat zeker weer ter sprake komen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik zie al uit naar de reactie van Judith... NOT!!!Omega schreef:Tom zal nu wel aan Judith moeten bekennen dat hij de eerste keer gelogen heeft over de ware toedracht van zijn letsel. Want dat zeker weer ter sprake komen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
hahhahaha!!!
Moehahahaha!!!!
MO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tom zijn gezicht
MO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tom zijn gezicht
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Toon zijn gezicht was idd goud waard toen hij Tom met Judith zag en nog erger toen hij alleen met Tom achterbleef!
Als ik Tom was zou ik toch maar oppassen, ik zie Toon nog wel een stevige "forcing" doen.
Als ik Tom was zou ik toch maar oppassen, ik zie Toon nog wel een stevige "forcing" doen.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vond het vooral véél grappiger toen Toon op het gemak die tien km had gelopen, en Tom zo rood als een kreeft en helemaal afgepeigerd aan de finish kwam. Misschien was dat toch niet zo'n slimme zet van Toon. Nu zal Judith Tom zijn benen in de komende tijd véél moeten masseren! 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss heeft Toon zich wel van zijn kwaadaardige kant getoond in de hoop dat Tom...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nu Tom gezien heeft in welk gezelschap Judith zo graag loopt, zal hij haar niet dikwijls meer alleen laten lopen. Wat zou dat eigenlijk geven als Jana puur toevallig ziet dat Toon ook Judith wil euh... afjakkeren?hannanaske schreef:Ik vond het vooral véél grappiger toen Toon op het gemak die tien km had gelopen, en Tom zo rood als een kreeft en helemaal afgepeigerd aan de finish kwam. Misschien was dat toch niet zo'n slimme zet van Toon. Nu zal Judith Tom zijn benen in de komende tijd véél moeten masseren!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ah nee, aub niet nog een intrigue !!!Dat is nu eens een goed koppel .Caligula schreef:Toon zijn gezicht was idd goud waard toen hij Tom met Judith zag en nog erger toen hij alleen met Tom achterbleef!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik vond dat Tom dat uiteindelijk nog goed deed om ongetraind 12km te lopen.hannanaske schreef:Ik vond het vooral véél grappiger toen Toon op het gemak die tien km had gelopen, en Tom zo rood als een kreeft en helemaal afgepeigerd aan de finish kwam. Misschien was dat toch niet zo'n slimme zet van Toon. Nu zal Judith Tom zijn benen in de komende tijd véél moeten masseren!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532