Volgens de aftiteling heet hij Thomas en volgens een post hier stond er een Thomas Smith op Tim z'n lijstje.

Allé gij! Hangt er alleen vanaf hoeveel klanten je hebt!lord F. schreef:€85,-/uur dus is z'n basistarief dus. Ik denk dat ik ook privédetective wordt.
Geen zou ik zo zeggen, maar ik weet het niet zeker want tegenwoordig heb je voor alles een diploma nodig.lord F. schreef:Maar daar moet je eerst rechten voor studeren. Geen idee welk diploma een privé-detective nodig heeft?
Criminologie.Caligula schreef:Geen zou ik zo zeggen, maar ik weet het niet zeker want tegenwoordig heb je voor alles een diploma nodig.lord F. schreef:Maar daar moet je eerst rechten voor studeren. Geen idee welk diploma een privé-detective nodig heeft?
Ja, we gaan toch dat boek eens moeten lezen.Caligula schreef:Dus heeft hij Lowie al gezien? MexicoooooO...?
klopt...denk dat ze die defectieve vooral nodig hadden voor de volgende fase in het verhaal. de ontknoping van wat Luc mispeuterde in Mexico... het speurwerk van Thomas in de zaak van Sam stelde niet veel voor, één van z'n beruchte conclusies was oa dat een even getal stond voor een meisje, waar de logica totaal zoek wasCaptain Cuckoo schreef:Flauwe uitleg van Thomas! Ik had verwacht/gehoopt dat hij toch een verklaring voor die tekens in het zwarte boekje zou geven. Niet dus. Heeft hij om "de moeder” te vinden die tekens zelf ontcijferd, of heeft hij haar naam gewoon gelezen in het scenario?