Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Tot zo ver Marianne het muurbloempje. Hélène unleashed the beast...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Yes! Helène heeft het vuur (dat er altijd was) terug aangewakkerd door er eens stevig op te blazen! 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, het was te verwachten dat Marianne's gelaten houding niet zou blijven duren. Maar ik vraag me wel af wat ze nu gaat doen. Dat ze die schadevergoeding intrekt is één ding (ik vind dat Geert en Helene daar ook wel wat zelf voor gezorgd hebben door zoveel te vragen, en Hélène door haar zo uit te dagen), maar als ze nou maar niet opnieuw met die tenenkrommende klacht op de proppen komt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik weet toch niet of ik daar zo blij om ben.Caligula schreef:Yes! Helène heeft het vuur (dat er altijd was) terug aangewakkerd door er eens stevig op te blazen!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Het is was te verwachten dat Marianne zich niet zomaar ging laten doen dit zit niet in haar karakter. Het is niet dat ge de dood voor ogen gezien hebt en uw leven positief wilt veranderen en meegaand bent zoals ze zij nu de laatste tijd was dat ge alles zomaar moet slikken wat op uw weg komt en zeker niet als dat obstakel Hélène noemt die alsmaar niet genoeg krijgt als het op geld aankomt. Hélène heeft het ook deels zelf gezocht, ze kan haar vakanties voortaan zelf betalen. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
't Is alleen maar te hopen dat dit weer niet te lang gaat aanslepen... 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

1. het gaat wel lang aanslepen.
2. Moest het alleen maar Geert geweest zijn had Marianne mss wel een vergelijk kunnen vinden, maar die Helène hé, een rivale verdorie dat is gewoon: trop is teveel.
3. Marianne heeft Geert blijkbaar nog niet uit haar hoofd gezet.
4. William,schiet eens een beetje op jongen!
2. Moest het alleen maar Geert geweest zijn had Marianne mss wel een vergelijk kunnen vinden, maar die Helène hé, een rivale verdorie dat is gewoon: trop is teveel.
3. Marianne heeft Geert blijkbaar nog niet uit haar hoofd gezet.
4. William,schiet eens een beetje op jongen!
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vraag me af of Helene door een advocaat er op gewezen kan worden dat ze zich nergens mee moet bemoeien. Ze heeft toch geen recht van spreken? Ze is Geert zijn vrouw niet en dan nog.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Het past ook niet bij Geert om dat zo te accepteren, daarvoor is ie altijd te principieel en teveel heer geweest. Hij wil altijd zijn eigen zaakjes zelf oplossen en regelen en zeker niet via een vrouw. Marian mocht ook nooit iets doen.jessie V. schreef:Ik vraag me af of Helene door een advocaat er op gewezen kan worden dat ze zich nergens mee moet bemoeien. Ze heeft toch geen recht van spreken? Ze is Geert zijn vrouw niet en dan nog.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Denk dat ik die tactiek ook toegepast had, als ik Marianne geweest was. Dus wel een schadevergoeding (Geert heeft daar tenslotte wel recht op door die valse klacht, vond Marianne zelf ook), maar dan wel op die voorwaarde dat Hélène geweigerd zou worden tijdens toekomstige besprekingen bijvoorbeeld...
Zoiets valt toch wel te bedingen, zou je denken?
En ik denk eigenlijk niet dat Marianne nog echt met Geert in haar hoofd zit. Oké, ze vindt dat hij nogal snel over hun huwelijk heen is, zoals ze pas al tegen Ann zei (hij heeft er ook geen gras over laten groeien), maar ik denk dat ze hem echt wel tegemoet gekomen was en vervolgens met rust gelaten had, als Hélène maar niet zo had lopen stoken. Marianne zei gisteren dat Hélène haar zoekt, en daar heeft ze wel een punt vind ik. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Hélène daar zoveel plezier in lijkt te hebben. Ze heeft Geert, ze heeft ook zijn geld (mocht het daar om gaan), dus dat zou toch voldoende moeten zijn om Marianne verder links te laten liggen?
Zoiets valt toch wel te bedingen, zou je denken?
En ik denk eigenlijk niet dat Marianne nog echt met Geert in haar hoofd zit. Oké, ze vindt dat hij nogal snel over hun huwelijk heen is, zoals ze pas al tegen Ann zei (hij heeft er ook geen gras over laten groeien), maar ik denk dat ze hem echt wel tegemoet gekomen was en vervolgens met rust gelaten had, als Hélène maar niet zo had lopen stoken. Marianne zei gisteren dat Hélène haar zoekt, en daar heeft ze wel een punt vind ik. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom Hélène daar zoveel plezier in lijkt te hebben. Ze heeft Geert, ze heeft ook zijn geld (mocht het daar om gaan), dus dat zou toch voldoende moeten zijn om Marianne verder links te laten liggen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, Christel voor dat soort vrouwen is niks voldoende en ik kan het weten!
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

En jij kan het weten, "Caligula trouwde drie keer"!!! 
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,3 keer plus dan nog de ontelbare anderen...Amiche schreef:En jij kan het weten, "Caligula trouwde drie keer"!!!
Maar zover heb ik hem niet gevolgd, ik heb het bij 2 gehouden....
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Wat een belachelijk gedoe zeg met dat examen, maar ergens wel grappig.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1