Nieuwe Franky en Tibo

ikke
x 435

Re: Nieuwe Franky en Tibo

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
karolien85 schreef:Tibo zn nummer is niet meer in gebruik... Wat zou daarvan zijn?
We??? weten van al lang van Jana dat hij een nieuwe nummer heeft. Blijkbaar heeft Simonne dat nog niet vernomen.
Ik wist dat niet. Maar als dat waar is, hoe komt het dan dat Jana dat niet verteld heeft aan Simonne en C°? Jana weet dan misschien ook de reden waarom hij veranderde van nummer???? Mysterie, mysterie...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
tvx1 schreef:
karolien85 schreef:Tibo zn nummer is niet meer in gebruik... Wat zou daarvan zijn?
We??? weten van al lang van Jana dat hij een nieuwe nummer heeft. Blijkbaar heeft Simonne dat nog niet vernomen.
Ik wist dat niet. Maar als dat waar is, hoe komt het dan dat Jana dat niet verteld heeft aan Simonne en C°? Jana weet dan misschien ook de reden waarom hij veranderde van nummer???? Mysterie, mysterie...
Met die "we" bedoel ik dat het in de reeks getoond is dat Jana zegt dat haar vader een nieuw nummer heeft. Waarom ze dat nog niet persoonlijk gezegd heeft aan Simonne weet ik ook niet. Misschien omdat deze laatste er niet om gevraagd heeft en omdat ze denkt dat Franky&Tibo dat zelf wel zullen gedaan hebben en omdat ze de laaste tijd wel andere dingen aan haar hoofd heeft.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

De reden van het nieuwe nummer, was het feit dat Tibo's gsm gestolen was. Of althans dat is ( bij mijn weten, als ik het me goed herinner toch) de reden die Tibo opgaf aan Jana, omdat hij haar zo lang niet had gebeld/niet bereikbaar was!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:De reden van het nieuwe nummer, was het feit dat Tibo's gsm gestolen was. Of althans dat is ( bij mijn weten, als ik het me goed herinner toch) de reden die Tibo opgaf aan Jana, omdat hij haar zo lang niet had gebeld/niet bereikbaar was!
Ja, dat kan kloppen. Ik weet echter niet meer in welke aflevering dat was.
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

Maar net voor de afleveringen met telefoontjes naar Tibo door Simonne belde Jana ook naar haar vader en sprak ze zo een hopeloze voicemail in van bel mij ne keer terug als je dit hoort.. en ze heeft daar nooit geen reactie op gehad. Ik denk ook dat er daar iets grondig fout zit maar wat weet ik niet precies
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Voor zover ik weet heeft Jana wel reactie terug gehad, en de reden waarom ze Tibo niet kon bereiken, was het feit dat diens gsm gestolen was? Hij heeft dan een nieuw toestel, en nieuw nummer aangevraagd, en dan wel een keertje naar Jana gebeld.
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

Ik denk dat dat ervoor was .. Want het telefoontje dat ik over sprak was na heel het Toon verhaal. En ik kan me niet herinneren dat we Tibo nog zo recentelijk "gehoord" hebben ..
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Zou kunnen, maar ik dacht dat het telefoontje na het Toon verhaal, richting haar moeder ging, en niet naar haar vader?
(ik ben niet zeker, hoor! )
0 x
Gardj
Nog geen rang

Bericht door Gardj »

Ben ook niet zeker genoeg om erover te discussiëren ... :) Blijft een gok wat er zou zijn met Tibo/Franky
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Komen we wel te weten wanneer het jubilee is van Frank en Luc.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

volgens mij wordt de jubileum de seizoensfinale.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

maartenB schreef:Komen we wel te weten wanneer het jubilee is van Frank en Luc.
Jubileum van Frank en Luc??????? :shock: :wtf:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
maartenB schreef:Komen we wel te weten wanneer het jubilee is van Frank en Luc.
Jubileum van Frank en Luc??????? :shock: :wtf:
20 jaar vechten.
(of langer)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Frank en Luc zullen al zo goed als hun hele leven met mekaar overhoop liggen, al van kindsbeen af. Maar in de serie kunnen we dat pas volgen sinds Luc in de serie kwam in 1996. Dat 'jubileum' zal dus pas volgend jaar zijn. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hadden jullie deze zelfgemaakte filmposter van Blokjes' blog al gezien? :D :clap:
Tibo laat niet meer van zich horen en ook Franky wil niets lossen. Simonne vreest dat het eens zo gelukkige koppel uit elkaar is. Yvette besluit het heft in eigen handen te nemen en neemt de familie Bomans mee naar de VS. Daar aangekomen horen ze dat Tibo een paar dagen eerder vertrokken is met zijn moto. Is hij gevlucht of is er meer aan de hand? Frank, Franky, Simonne, Yvette en Britney die per ongeluk in de bagage terecht is gekomen huren een busje en zetten de achtervolging in.

Afbeelding
0 x
Gesloten