kindje van Tim & Sam - naam? geslacht?

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

kindje van Tim & Sam - naam? geslacht?

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Welke naam en geslacht zal het worden? En natuurlijk zal het kindje wel geboren worden?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: kindje van Tim & Sam - naam? geslacht?

Bericht door Crackers »

Tam
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik denk niet dat het zelfs maar in de buurt gaat komen van geboren te worden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Tam
:D
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Sam het niet wil laten geboren worden kan Tim een dag op zijn hoofd gaan staan (zal geen zicht zijn!) of blijven argumenteren tot hij puisten krijgt, maar de eindbeslissing zal bij haar liggen.

In goeie ouwe Thuis-traditie kan ze het natuurlijk laten adopteren door euh... Peggy of door Ann & Mayra? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik vind het altijd vreemd als er al meteen dit soort topics geopend worden...
Bij de zwangerschap van Mayra was dit ook al het geval - veel geluk heeft het haar niet gebracht... :denk:
En aan de reactie van Sam te zien wil ze het kind niet.
Geduld is een schone zaak.... 8)

Ontopic:
Captain Cuckoo schreef:maar de eindbeslissing zal bij haar liggen.
Dat is waar, maar dan hoop ik dat hij haar graag genoeg ziet om bij haar te blijven.
Want ik had gisteravond het gevoel dat hij heel blij was met het nieuws, maar zich direct realiseerde dat hij dat niet MOCHT zijn.
En dat hij het daar HEEEEEEEL moeilijk mee had.

Als deze onenigheid blijft, dan zie ik hen op termijn niet samen blijven.

En nee - liefst geen nieuwe adoptie verhaallijn en al zeker niet door Peggy of Mayra. :hand:
Hoe minder die in beeld komen, hoe liever.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Tim wist vooraf (cru gesteld) dat Sam hem geen kinderen wil geven. Ondanks zijn uitgesproken kinderwens had hij zich, tenminste ogenschijnlijk, met dat standpunt verzoend. Punt uit.
Nu zij niettemin zwanger is, ziet Tim de mogelijkheid dat haar weigering héél misschien niet echt definitief is. Er is immers een groot verschil tussen iets niet krijgen, of iets wat héél even binnen handbereik lijkt te zijn, wat bijna gevoeld of gezien kan worden, toch ontzegd te worden.
Mijn speculatie: geen kind, geen Sam.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

GroteThuisfan!!! schreef:Welke naam en geslacht zal het worden? En natuurlijk zal het kindje wel geboren worden?
Mij een zorg! Eerst zien of dat kind er wel zal komen. :thumbdown:
0 x
spirit-es
Nog geen rang

Bericht door spirit-es »

Sam wilde geen kinderen vanuit haar eigen verleden.
Nu ze dit meer en meer wilt toelaten wil ze misschien na verloop van tijd net heel graag kinderen?
Maar mogelijks komt deze zwangerschap ietsje te vroeg daarvoor... ik denk dat ze het baby'tje houdt, in mijn gevoel zie ik vooral de pijn in haar gezicht en de twijfel of ze een goede moeder kan/zal zijn, het is heel dubbel voor haar.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Een postnatale depressie, is dat thema al ooit aangehaald in Thuis? Wie weet is deze- voor Sam moeilijke- zwangerschap , wel de aanleiding tot het uitwerken van een verhaallijn, waarin dat aan bod komt?
Het thema abortus hebben we met Paulien gehad, begin seizoen 17.. De miskraam van Mayra is nog maar van begin dit seizoen, een gezond kindje (Lucas) met een hoop troebels in de relatie van de ouders , hebben we ook pas gehad, en het kindje van Jana en Bram dat te vroeg kwam en stierf is van seizoen 18....
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:Een postnatale depressie, is dat thema al ooit aangehaald in Thuis? Wie weet is deze- voor Sam moeilijke- zwangerschap , wel de aanleiding tot het uitwerken van een verhaallijn, waarin dat aan bod komt?
Het thema abortus hebben we met Paulien gehad, begin seizoen 17.. De miskraam van Mayra is nog maar van begin dit seizoen, een gezond kindje (Lucas) met een hoop troebels in de relatie van de ouders , hebben we ook pas gehad, en het kindje van Jana en Bram dat te vroeg kwam en stierf is van seizoen 18....
't Zal eerder een prenatale depressie worden. :whistle:
Maar ik zit echt niet te wachten op (nog)een depressie in "Thuis", dat hebben we trouwens al gehad met Rosa, toen ze zwanger was van Waldek en een miskraam kreeg. Ongelooflijk hoe snel die genezen was. Mijlenver van de realiteit! :thumbdown:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Een postnatale depressie, is dat thema al ooit aangehaald in Thuis? Wie weet is deze- voor Sam moeilijke- zwangerschap , wel de aanleiding tot het uitwerken van een verhaallijn, waarin dat aan bod komt?
In seizoen 16 hadden we de keuze tussen het eigen leven en dat van het kindje met Peggy, in seizoen 17 ook nog een miskraam met Femke, in seizoen 15 nog eens een gezond kindje (Robin) en in seizoen 14 het thema adoptie met Peggy.

Een postnatale depressie hebben wel al gehad met Nancy en Britney in seizoen 12, al was het vooral inbeelding.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik zit ook niet op een depressie te wachten.. maar ik heb de neiging om bij elke situatie die zich begint te ontwikkelen, me af te vragen waar de schrijvers naar toe willen.
Soms zijn dat dus stormpjes in een glas water, soms is een klein voorval het begin van een grote belangrijke verhaallijn.
het gebeurt dat ik vanaf het begin doorheb, waar ze naar toe willen, maar ook even dikwijls dat ik het totaal niet weet!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Had Nancy in de tijd na de geboorte van Britney geen postnatale depressie? Ik dacht van wel.
Voor het kind van Sam en Tim is het koffiedik kijken vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Een meisje. En zal Hannah heten. (en als het toch een jong zou zijn, Hannes). :whistle:
Laatst gewijzigd door tvx1 op ma 28 dec 2015, 03:42, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten