Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Re: Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
Wat als Wendy (de ex van Renzo) de zus is van Judith?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dan zal het wel het "gemeenschapshuis" zijn, zoals ze het zo mooi verwoorden ...GroteThuisfan!!! schreef:Zou er binnekort terug een brand zijn in Thuis? Want het is nu al bijna 4 jaar geleden. En om de ongeveer 4 a 5 jaar is er wel een brand in Thuis. Dus van het seizoen of volgend seizoen waarschijnlijk weer! En wat zal er afbranden?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Wat een hersenspinsel GroteThuisfan ...
Maar het zou best wel kunnen... En voor zeer interessante verhaallijnen kunnen zorgen ..
Maar het zou best wel kunnen... En voor zeer interessante verhaallijnen kunnen zorgen ..
0 x
-
tvx1
- x 435
Dan is Dylan een neef van Emma en Stan.GroteThuisfan!!! schreef:Wat als Wendy (de ex van Renzo) de zus is van Judith?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En -nu we toch vrolijk bezig zijn- wat als Wendy ook een geadopteerde vondelinge blijkt te zijn.
Dan lopen we het risico dat de speculatie-rubriek van dit forum binnenkort uit zijn voegen barst en wij allemaal hoofdpijn krijgen. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Wat als Eddy nu eens de vader van Sam is ? Want Sam die heeft echt een afkeer van den Eddy.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Voor degenen die het nog niet gezien hadden, we hebben ook een Fantasie-topic.
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=901340
Sommige van de postings hier zouden beter dààr staan...
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=901340
Sommige van de postings hier zouden beter dààr staan...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nog eentje bij de start van het weekend.
Jana en vooral Toon gaan zodanig op in hun fake relatiespel, dat de vonk bij Toon overspringt. Jana blijft koppig haar zinnen op Lowie zetten, dus wijst zij resoluut zijn avances af. Dat strookt natuurlijk niet met de macho inborst van Toon, zodat die zijn frustratie probeert af te reageren tegen de oorzaak ervan: Lowie. Op die manier wordt tevens de vacature voor slechterik in het scenario weer tot minstens na de zomerstop, ingevuld.
Jana en vooral Toon gaan zodanig op in hun fake relatiespel, dat de vonk bij Toon overspringt. Jana blijft koppig haar zinnen op Lowie zetten, dus wijst zij resoluut zijn avances af. Dat strookt natuurlijk niet met de macho inborst van Toon, zodat die zijn frustratie probeert af te reageren tegen de oorzaak ervan: Lowie. Op die manier wordt tevens de vacature voor slechterik in het scenario weer tot minstens na de zomerstop, ingevuld.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Kun jij in mijn hoofd kijken, Captain Cuckoo?!
Het is vooral door het feit dat macho Toontje maar blijft roepen dat hij geen vaste relatie wil... Wacht maar. (Plus, het is THUIS, dus...)
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

martha schreef:Wat als Eddy nu eens de vader van Sam is ? Want Sam die heeft echt een afkeer van den Eddy.
Dat zou nogal iets zijn maar ik hoop toch van niet.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zouden de makers van Thuis nu echt een acteur inhuren om even bij zijn stiefdochter Olivia te komen uithuilen als het gedaan is met zijn nieuw lief, of om formeel te informeren naar haar toekomstplannen als student? Zelfde overweging voor een acteur waarvan het personage toch wel toevallig een jeugdvriendje van Marianne blijkt geweest te zijn?
Benieuwd wie van beide zal gelinkt worden aan het verleden van Sam, van Toon of van Olivia.
Dan heb ik nog niet eens vermeld dat de personages Kurt en Rudy ons ook even “toevallig” voorgeschoteld werden op een bedje van onschuld.
Benieuwd wie van beide zal gelinkt worden aan het verleden van Sam, van Toon of van Olivia.
Dan heb ik nog niet eens vermeld dat de personages Kurt en Rudy ons ook even “toevallig” voorgeschoteld werden op een bedje van onschuld.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Stiefdochter Olivia?
En mijn geheugen laat mij in de steek: wie was/is Rudy?
En mijn geheugen laat mij in de steek: wie was/is Rudy?
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Ik denk dat hij Danny bedoelt.
Maar inderdaad ze gaan niet zomaar personages invoeren zonder er iets mee te doen. Vraag is gewoon wanneer. Want Kurt en Danny waren er al een tijdje voor hun verhaallijn intressant werd.
Maar inderdaad ze gaan niet zomaar personages invoeren zonder er iets mee te doen. Vraag is gewoon wanneer. Want Kurt en Danny waren er al een tijdje voor hun verhaallijn intressant werd.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Dan staan ons met (pakweg) Andre en Ellen ook nog grootse dingen te wachten?
Soms blijven personages wat op de achtergrond - of worden ze geïntroduceerd en krijgen ze later pas een 'verhaallijn' zoals Maarten terecht opmerkt.
Geduld is een schone zaak.
Soms blijven personages wat op de achtergrond - of worden ze geïntroduceerd en krijgen ze later pas een 'verhaallijn' zoals Maarten terecht opmerkt.
Geduld is een schone zaak.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wie was Kurt?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!