Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lazylady
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Lazylady »

Ik heb al de hele tijd het gevoel dat Marianne zichzelf iets zal aandoen...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Ik heb al de hele tijd het gevoel dat Marianne zichzelf iets zal aandoen...
Begon er ook al aan te denken. William zal mss net op tijd zijn. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Ik heb al de hele tijd het gevoel dat Marianne zichzelf iets zal aandoen...
Dan kan ze eindelijk echt verzorgd worden ...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Blijkbaar is Leo nog de enige van de vaste kring rondom Marianne die zich zorgen maakt, omdat hij inziet dat er écht iets mis is met haar. Persoonlijk had ik dat van "brompot Leo" niet zo snel verwacht! Vind het hem wel sieren... :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hoe geraakt Marianne met rolstoel en al op het strand?!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Niet! En hoe geraakt ze tot op het gedeelte dat zo dadelijk door het zeewater overspoeld zal worden? Al helemaal niet. En hoe groot is de kans dat iemand die van plan is met een rolstoel niettemin op het strand te gaan rijden, toch dit keer toevallig haar GSM vergeet. We zullen maar stoppen met gokken, zeker?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Niet! En hoe geraakt ze tot op het gedeelte dat zo dadelijk door het zeewater overspoeld zal worden? Al helemaal niet. En hoe groot is de kans dat iemand die van plan is met een rolstoel niettemin op het strand te gaan rijden, toch dit keer toevallig haar GSM vergeet. We zullen maar stoppen met gokken, zeker?
:clap:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Hoe geraakt Marianne met rolstoel en al op het strand?!
http://www.middelkerke.be/page75715337.aspx
http://www.dekust.be/toegankelijkekust

Afbeelding
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:
Captain Cuckoo schreef:Niet! En hoe geraakt ze tot op het gedeelte dat zo dadelijk door het zeewater overspoeld zal worden? Al helemaal niet. En hoe groot is de kans dat iemand die van plan is met een rolstoel niettemin op het strand te gaan rijden, toch dit keer toevallig haar GSM vergeet. We zullen maar stoppen met gokken, zeker?
:clap:
Ik denk dat ze wel ver genoeg van het water verwijderd was om buiten de vloedlijn te zijn. Ik vrees eerder dat ze wel eens een hele nacht op het strand zou kunnen liggen zonder dat er haar iemand vindt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe weet je dat ze buiten de vloedlijn is? Het is misschien nog lang geen vloed.
Ik vroeg me ook al af: hoe komt die daar?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Hoe weet je dat ze buiten de vloedlijn is? Het is misschien nog lang geen vloed.
Ik vroeg me ook al af: hoe komt die daar?
Het strand was heel duidelijk te zien. Je kon heel goed zien waar ze stond.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En buiten dat ze eigenlijk niet op die plek met al dat zand kan komen, was er bovendien niet één bandenspoortje in het zand achter haar te bekennen... Ze hadden wel een ietsiepietsie meer moeite kunnen doen om het toch nog enigszins geloofwaardig te maken :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:En buiten dat ze eigenlijk niet op die plek met al dat zand kan komen, was er bovendien niet één bandenspoortje in het zand achter haar te bekennen... Ze hadden wel een ietsiepietsie meer moeite kunnen doen om het toch nog enigszins geloofwaardig te maken :lol:
Toch wel hoor. Ik dacht ook eerst van niet. Maar als ik er wat beter naar keek zag je toch heel mooi twee lijnen die perfect liepen naar waar Marianne stond.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die lijnen liepen daar onvermijdelijk, soap of realiteit, men draagt geen rolstoel op zijn rug he.
Wel eigenaardig dat ze daar alleen geraakt is. Het moet zwaar zijn om daar een rolstoel te duwen
of te trekken daar laat staan zij zelf er in zittende aan de wielen draaide dat hele eind. :denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar ...ze had die toch niet vergeten vermits ze de eerste keer dat Jenny haar een sms stuurde antwoordde dat ze een wandeling op de dijk deed en William had haar zien buiten rijden . Hoe die GSM daarna terug op haar kamer kwam ????En noch Jenny noch Leo die eraan denken om een passse partout te vragen om zeker te zijn dat er niets gebeurd was ?????
0 x
Plaats reactie