Christel, dan hebt ge toch de processen tussen Ann en Marianne gemist en ook het proces rond Guy, waar hij met de flauwekul van Fien haar hartaanval afkwam.Caligula schreef:Nee,idd liegen en bedriegen doet hij alleen in privé.Christel schreef:Als advocaat wil je volgens mij toch ook wel graag een zaak winnen, en bovendien is Peter nooit het type advocaat geweest dat tegen elke prijs gaat staan liegen.![]()
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
In de processen tussen Ann & Marianne vind ik niet dat hij echt gelogen heeft eigenlijk...
En heeft hij Guy verdedigd? Dat deed Tom destijds toch? Ik meen zelfs dat Peter het daar juist totaal niet mee eens was...
En heeft hij Guy verdedigd? Dat deed Tom destijds toch? Ik meen zelfs dat Peter het daar juist totaal niet mee eens was...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Vooral tijdens dat eerste proces heeft hij Ann serieus door het slijk gehaald en hij heeft niet simpelweg de waarheid verteld (vb. zo beweerde hij oa dat Ann de familiebanden met Marianne volledig wilde verbreken, wat een grove leugen was) en ja hij heeft Guy samen met Tom verdedigd. Hij was trouwens diegene die Guy ervan heeft overtuigd om voor de vrijspraak te gaan.Christel schreef:In de processen tussen Ann & Marianne vind ik niet dat hij echt gelogen heeft eigenlijk...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Veel kans heeft hij toch niet gehad om hem te verdedigen tijdens dat proces.tvx1 schreef:Vooral tijdens dat eerste proces heeft hij Ann serieus door het slijk gehaald en hij heeft niet simpelweg de waarheid verteld (vb. zo beweerde hij oa dat Ann de familiebanden met Marianne volledig wilde verbreken, wat een grove leugen was) en ja hij heeft Guy samen met Tom verdedigd. Hij was trouwens diegene die Guy ervan heeft overtuigd om voor de vrijspraak te gaan.Christel schreef:In de processen tussen Ann & Marianne vind ik niet dat hij echt gelogen heeft eigenlijk...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ach ja, da's waar ook... Vooral omdat Tom die zaak won en dat zo breed uitgemeten werd (er moest zelfs een foto komen, samen met Lynn, voor in Marianne's schriftje/plakboekje
), had ik het idee dat vooral hij aan die zaak gewerkt heeft destijds.
Maar goed, dan heb ik wat betreft Peter's professionele leugens dus niks gezegd...
Maar goed, dan heb ik wat betreft Peter's professionele leugens dus niks gezegd...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Begint hij nu eindelijk twijfels te krijgen of gaat hij nog altijd voor een hopeloze zaak? Hoewel Marianne het niet slecht speelt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk dat hij toch de gevolgen begint te zien van Marianne haar acties.Kwast schreef:Begint hij nu eindelijk twijfels te krijgen of gaat hij nog altijd voor een hopeloze zaak? Hoewel Marianne het niet slecht speelt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Een beetje laat, zoals zo dikwijls bij Peter.lord F. schreef:Denk dat hij toch de gevolgen begint te zien van Marianne haar acties.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat wordt dan wel hoog tijd inderdaad! Zijn manier van doen is echt onbegrijpelijk...Caligula schreef:Een beetje laat, zoals zo dikwijls bij Peter.lord F. schreef:Denk dat hij toch de gevolgen begint te zien van Marianne haar acties.
Als de ellende die Nancy en Eddy nu ervaren door haar gedrag zijn ogen nog niet openen, dan weet ik het niet meer...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,en dan nog te bedenken dat Nancy en Eddy familie zijn. Hij heeft zich weer eens in een wespenest gestoken en als de wesp Marianne heet...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Peter lijkt pas nu inderdaad te beseffen dat hij door Marianne verbeten te blijven verdedigen, hij zijn schoonouders hun werk en hun waardigheid afgenomen heeft. Het beeld van die zielige mensjes op hun afgeleefde sofa deed een belletje rinkelen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Het had hem geraakt en het was echt goed gespeeld, die zaten in zak en as. Femke komt niet verder dan hem
geruststellen met een van haar vrijblijvende praatjes. Haar gaat het nu goed en de pret mag niet bedorven.
Wat Marianne hier deed is voor mij Salut Marianne, een jarenlange fan minder.
geruststellen met een van haar vrijblijvende praatjes. Haar gaat het nu goed en de pret mag niet bedorven.
Wat Marianne hier deed is voor mij Salut Marianne, een jarenlange fan minder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Marianne heeft de gevolgen van haar acties volgens mij niet eens door en moet dringend tegen zichzelf beschermd worden, alleen al omdat anderen ook het slachtoffer worden van haar geestelijke gesteldheid. Alleen een professional kan haar volgens mij nog helpen, gewoon omdat ze veel te ver heen is om nog rationeel na te denken en er ook niks meer bij haar binnen komt van de mensen om haar heen. Eddy en Nancy zijn daar natuurlijk het grootste slachtoffer van nu, en zij zijn totaal niet geholpen met een advocaat die met zijn volle verstand en tegen beter weten in de acties van zijn cliënte blijft ondersteunen. Ik hoop dan ook dat hij niet naar Femke luistert en zo snel mogelijk in gang schiet om dat proces tegen Geert te schrappen, en zijn best te gaan doen om de dingen voor Nancy en Eddy recht te zetten. Het zou toch te gek voor woorden zijn dat zij hun baan kwijt raken door 1 simpele klacht die verder niet eens nagetrokken is? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, nogmaals: een klacht van Marianne tegen Eddy en Nancy en hop, ze zitten zonder werk en worden geweigerd door de ik-weet -meer-wat. Een klacht tegen Geert en de man wordt geschorst. Thuis in overdrive, warning:het is soms wel wat glad...
En Peterke die dat allemaal op zijn bord krijgt. Ja,jongen veel moed hoor!
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Ja inderdaad. Ik zou als werkgever eens rondbellen naar andere klanten die door de bewuste werknemer verzorgd worden alvorens een oordeel te vellen. Niet in Thuis dus.Caligula schreef:Ja, nogmaals: een klacht van Marianne tegen Eddy en Nancy en hop, ze zitten zonder werk en worden geweigerd door de ik-weet -meer-wat. Een klacht tegen Geert en de man wordt geschorst. Thuis in overdrive, warning:het is soms wel wat glad...
0 x