Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door ranske »

Op zich al een wonder dat ze aanpapt met iemand die uit het niets binnenwaait en dat
de broer blijkt Femke is, of all people !
Hij beurt haar op met de clown uit te hangen in de bruidsjurken winkel en snuiteke was oh zo blij.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het is tekenend voor Peggy dat zij kinderlijk gelukkig is door bezigheden als “blind met een taxi over het strand te razen” of “bruidskledij beschadigen/champagne drinken”. Zal mama-snuit ook gelukkig zijn als snuiteke plots behoefte heeft aan dergelijke ontspanning op haar nieuwe werkplek?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:Het is tekenend voor Peggy dat zij kinderlijk gelukkig is door bezigheden als “blind met een taxi over het strand te razen” of “bruidskledij beschadigen/champagne drinken”. Zal mama-snuit ook gelukkig zijn als snuiteke plots behoefte heeft aan dergelijke ontspanning op haar nieuwe werkplek?
Inderdaad...
En eigenlijk had ze gisteren ook alleen maar vrijaf gekregen van Rosa om Sandrine te bezoeken, maar toen dat niet doorging, vond Peggy er blijkbaar niks beters op dan een ontspannen vrij middagje door te brengen met Renzo. Ik vind dat toch allesbehalve verantwoordelijk gedrag voor iemand die nog maar net een paar dagen mede-eigenaar is geworden van een (zogezegd drukke) B&B.
Tot op heden kunnen de spijtbetuigingen en de goedmakerijen van Peggy mij in elk geval nog totaal niet overtuigen, puur en alleen vanwege haar acties die daar haaks op staan. :naughty:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:Het is tekenend voor Peggy dat zij kinderlijk gelukkig is door bezigheden als “blind met een taxi over het strand te razen” of “bruidskledij beschadigen/champagne drinken”. Zal mama-snuit ook gelukkig zijn als snuiteke plots behoefte heeft aan dergelijke ontspanning op haar nieuwe werkplek?
Inderdaad...
En eigenlijk had ze gisteren ook alleen maar vrijaf gekregen van Rosa om Sandrine te bezoeken, maar toen dat niet doorging, vond Peggy er blijkbaar niks beters op dan een ontspannen vrij middagje door te brengen met Renzo. Ik vind dat toch allesbehalve verantwoordelijk gedrag voor iemand die nog maar net een paar dagen mede-eigenaar is geworden van een (zogezegd drukke) B&B.
Tot op heden kunnen de spijtbetuigingen en de goedmakerijen van Peggy mij in elk geval nog totaal niet overtuigen, puur en alleen vanwege haar acties die daar haaks op staan. :naughty:
Die bedenkingen zat ik mij gisteren ook te maken.
Mama Roza zal niet lang op hulp mogen rekenen van haar lieve, tot inkeer gekomen dochterke. Maar ik heb nog steeds geen medelijden met Peggy, noch met Roza! :boo: :boo: :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Van Peggy haar fratsen gaat Luc via Julia op de hoogte blijven. Die wacht zijn moment af.
Jenny toch ! Ze kon weten dat door haar familiaal gevoel voor haar ' schattekes '
de Zus en Zo , de Zot en Zotter zal worden door Peggy.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:Van Peggy haar fratsen gaat Luc via Julia op de hoogte blijven. Die wacht zijn moment af.
Jenny toch ! Ze kon weten dat door haar familiaal gevoel voor haar ' schattekes '
de Zus en Zo , de Zot en Zotter zal worden door Peggy.
:lol: :lol: :lol: Leuk gevonden, maar toch niet aan te raden als uithangbord! :lol: :lol: :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

't Was weer te denken dat het weer van korte duur zou zijn. Ik zou niet meer weten wie ik ergens vind: Snuiteke of Moeder Snuit.
Allebei schijnheilig, achterbaks, venijnig en voor het grootste deel van de tijd onuitstaanbaar.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Stom volk! Ze doet er alles aan om het Femke en co zo moeilijk mogelijk te maken. Alleen al die smerige grijns op haar ponem, verschrikkelijk. Die Peggy en haar moeder zijn een stel mafklappers die alleen maar denken aan zichzelf.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En meeneem-koffie... Ben ik de enige die dit niets voor een B&B vindt? Waarom beginnen ze niet direct een broodjeszaak? :crazy:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Och take-away koffie is op zich wel oké. Dat is alleen maar bedacht om de mensen van de taxi te kloten en niet in het belang van de zaak?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:En meeneem-koffie... Ben ik de enige die dit niets voor een B&B vindt? Waarom beginnen ze niet direct een broodjeszaak? :crazy:
Af oef, ik vond het ook al een waardeloos idee. :) In het station zou ik dat nog kopen om dan op de trein op te drinken ofzo, maar als je gaat gaan wandelen (zoals Peggy suggereerde) is koffie toch het laatste waar je aan denkt om mee te nemen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nog altijd beter dan Peggy zelf te moeten meenemen! :lol: Ze gaat de boel zodanig verzieken dat het spel failliet gaat gaan ja, met haar "nieuwe" ideeën. Het is alleen maar om de taxis, Femke,Peter en al de rest te kloten, de rest kan haar geen barst schelen.
Jenny,wat heb je gedaan?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

En mama Rosa heeft haar plechtig beloofd dat ze zal mee gaan in al haar dochters plannen voor de Z&Z. Ze is zo trots op haar dochter :thumbdown:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mama Rosa is een lomp kieken al minstens vanaf 9 maand voor Peggy haar geboorte.
Dit even terzijde, met die loshangende haarbos in haar gezicht loop je niet rond een keuken
en als Peggy daar weer uit de fles drinkt krijgen de klanten water met lipstick.
Ik versta Jenny niet, die weet toch hoe dat gaat aflopen met haar 'familie'.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Lazylady schreef:En meeneem-koffie... Ben ik de enige die dit niets voor een B&B vindt? Waarom beginnen ze niet direct een broodjeszaak? :crazy:
Af oef, ik vond het ook al een waardeloos idee. :) In het station zou ik dat nog kopen om dan op de trein op te drinken ofzo, maar als je gaat gaan wandelen (zoals Peggy suggereerde) is koffie toch het laatste waar je aan denkt om mee te nemen.
En ze hebben ook niet nagedacht over het het milieu. Gesteld dat enkele wandelaars het wel leuk vinden om al stappende hun smikkel aan hete koffie te verbranden. Waar zal dat afval terechtkomen??? En wie zal het dan mogen opruimen?
Het logo van de "Zus en ZO " staat er heel duidelijk op. Hier zijn de frietkramen verantwoordelijk voor de rommel die hun gebruikers achterlaten... Dat wordt dus een extra kost voor de "Zus en ZO"
Goed bezig om de zaak om zeep te helpen!
0 x
Gesloten