Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door zanacht »

En ondertussen laat ze ook wel merken dat ze nog geen haar veranderd onder die gemaakte vriendelijkheid van haar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

De manier waarop ze tegen Femke stond te zaniken over hun pof, en de manier waarop ze Waldek aansprak of hij de klanten van de taxi's wilde vragen om hun glazen binnen te brengen, laat inderdaad wel zien dat Peggy's prioriteiten heel ergens anders liggen dan bij de goede toekomst van de Zus&Zo. Ze heeft nog altijd niks bijgeleerd, laat staan dat ze spijt heeft van haar acties...
Let the battle begin! En dan blijkbaar het liefst op een zo kinderachtig mogelijke manier. :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Peggy is inderdaad een kind dat nooit volwassen is geworden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:De manier waarop ze tegen Femke stond te zaniken over hun pof, en de manier waarop ze Waldek aansprak of hij de klanten van de taxi's wilde vragen om hun glazen binnen te brengen, laat inderdaad wel zien dat Peggy's prioriteiten heel ergens anders liggen dan bij de goede toekomst van de Zus&Zo. Ze heeft nog altijd niks bijgeleerd, laat staan dat ze spijt heeft van haar acties...
Let the battle begin! En dan blijkbaar het liefst op een zo kinderachtig mogelijke manier. :boo:
Och nee, AUB NIET, ik heb nood aan leuke TV. 't Moet toch mogelijk zijn om Peggy haar verstand te laten (terug)krijgen?
BITTE, PLEASE :(
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gemaakt was het wel en ze misbruikt de positie om Femke te ambeteren nu al, maar toch kon ik haar op de één of andere manier iets beter verdragen dan anders.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Peggy met die grote bril en grote vuurrode mond GEZAG wil uitstralen is dat verloren moeite. Gezag moet uit haar gedrag voortkomen. Bij dit rotverwend jong zie ik al de miserie afkomen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Christel schreef:De manier waarop ze tegen Femke stond te zaniken over hun pof, en de manier waarop ze Waldek aansprak of hij de klanten van de taxi's wilde vragen om hun glazen binnen te brengen, laat inderdaad wel zien dat Peggy's prioriteiten heel ergens anders liggen dan bij de goede toekomst van de Zus&Zo. Ze heeft nog altijd niks bijgeleerd, laat staan dat ze spijt heeft van haar acties...
Och nee, AUB NIET, ik heb nood aan leuke TV. 't Moet toch mogelijk zijn om Peggy haar verstand te laten (terug)krijgen?
BITTE, PLEASE :(
Ik hoop ontzettend met je mee, maar ik vrees er een beetje voor... Hopelijk komt ze (z.s.m.!) tot inkeer ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Battle it will be! En wat Peggy betreft: hoe kunt ge nu in godsnaam uw verstand terugkrijgen als je het nooit gehad hebt?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Battle it will be! En wat Peggy betreft: hoe kunt ge nu in godsnaam uw verstand terugkrijgen als je het nooit gehad hebt?
Ik kan je niet helpen, 'k had het over Peggy! :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Bericht door satine »

Caligula schreef:En wat Peggy betreft: hoe kunt ge nu in godsnaam uw verstand terugkrijgen als je het nooit gehad hebt?
Ik ben ook geen fan van Peggy, nooit geweest.
Maar eerlijk is eerlijk: zij heeft toch met succes een eigen zaak geleid?
Die ze niet heeft van de hand gedaan omdat het niet meer draaide of wat dan ook - maar om emotionele redenen.

Ik denk dat als ze zou willen ze echt wel haar mannetje kan staan en iets positiefs betekenen voor de Zus en Zo, alleen niet nu.
En niet in deze omstandigheden.
Er zijn gewoon te veel triggers voor haar op dit moment.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Aan de andere kant heeft ze wel de strijdbijl met Julia begraven. Eerlijk is eerlijk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Ik kan je niet helpen, 'k had het over Peggy! :whistle:
Heu...ik ook hé, maar ik vind je echt wel plezant. :lol:
tvx1 schreef:Aan de andere kant heeft ze wel de strijdbijl met Julia begraven.
Begraven,begraven...efkens opzij gelegd ja.
Voor mij zet Peggy koers naar haar volgende dead end, het laatste mss? Hopelijk.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Aan de andere kant heeft ze wel de strijdbijl met Julia begraven. Eerlijk is eerlijk.
De strijdbijl begraven??? Dat is niet 't gevoel dat ik heb, hoor. Ze is stillekes bezig met vreselijk ambetant te doen, weliswaar binnen de grenzen van 't fatsoen, maar evengoed hatelijk.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het is ook functioneel >> om Luc even te paaien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Eigelijk is de enige die ook maar wat vat heeft op Peggy----Renzo. Wie had dat kunnen denken.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten