quote]
Waarschijnlijk zijn de scenaristen deze verhaallijn(en/ of ons gezeur erover) ook beu, en dus zwijgen ze er gewoon over, in de hoop dat wij dat ook zullen doen????

jessie V. schreef:Dat is toch een beetje schimmig (letterlijk en figuurlijk). Ze ziet misschien alleen door dat ge-opereerde oog, maar enige vreugde heb ik daarover niet gezien. Het moet toch een mirakel zijn als je dan weer kan zien, al is het maar met een oog.
Ik denk dat Peggy na de vorige mislukte operatie deze keer bewust niet te euforisch is over het feit van terug te zien. Ze zit nog steeds in de risicoperiode, hé.Nickos schreef:Ze hebben zo'n tam tam gemaakt toen ze voor de eerste keer blind werd, idem toen ze na haar eerste operatie ook plotseling terug blind was en nu gaat het allemaal wel heel snel en stil voorbij. Na al die aandacht die dat verhaal al gekregen heeft hadden ze toch wat beter hun best mogen doen. Nu is het gewoon van 'ik kan half zien door één oog en met bril zo goed als normaal door dat oog' maar over dat andere oog wordt zelfs niets gezegd. En inderdaad, na al die miserie hierover zou je toch denken dat Peggy zelf iets enthousiaster zou zijn over het feit dat ze terug kan zien.

Ze heeft toch al meermaals gezegd dat ze wazig ziet en dat het elke dag een beetje beter gaat.jessie V. schreef:Het is een onnatuurlijke reactie. Of eigenlijk helemaal geen reactie. We moesten maar raden dat ze weer kon zien

Het is natuurlijk maar de vraag of het wazig zien van haar ogen komt.tvx1 schreef:Ze heeft toch al meermaals gezegd dat ze wazig ziet en dat het elke dag een beetje beter gaat.jessie V. schreef:Het is een onnatuurlijke reactie. Of eigenlijk helemaal geen reactie. We moesten maar raden dat ze weer kon zien

Jakkes,weer gemist!annekeHU schreef:volgens mij zijn ze ondertussen dus gescheiden.. bij die laatste ondertekening van de documenten, werd er immers gezegd dat over een maand de scheiding officieel zou geregistreerd staan, en dat is toch wel meer dan 1 maand geleden!