Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Het leek ook alsof ze zich echt liet vallen om medelijden op te wekken bij Geert. Anders was het slecht geacteerd en dat kan ik mij niet voorstellen van Leah Thys.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat hoop ik ook voor haar...lord F. schreef:Omdat hij wellicht dacht dat dat weer een spelletje was van haar om z'n aandacht te trekken of hem te testen.Lazylady schreef:Proficiat Marianne, ze weet het toch ook elke keer weer te verpesten...maar waarom liet Geert haar daar nu liggen?! Waar trok dat nu weer op?
Ik hoop toch dat ze het decor wat aangepast hebben zodat ze zacht kon vallen.
Wat Geert betreft, kan ik me voorstellen dat hij het gedrag van Marianne als een schreeuw om aandacht of als een spelletje zag. Maar hij is dokter en weet ook dat Marianne's toestand geen flauwekul is, en dat ze zonder zijn hulp niet van die vloer kan komen. Niet echt handig dan om haar te laten liggen. Hij had op z'n minst kunnen proberen haar van die vloer te rapen, en dan had hij nog kunnen vertrekken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat verhaal dat ze ophing over: we spelen allebei spelletjes en we weten allebei dat we bij elkaar horen. Als ze werkelijk een serieus gesprek van plan was, dan was dit wel totaal averechts. Genante vertoning, ook die val.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, ik dacht dat ze het ging hebben over de scheiding; dan was het gesprek wel goed gegaan waarschijnlijk. Zielig dat ze zo'n triestig iemand van Marianne gemaakt hebben.jessie V. schreef:Dat verhaal dat ze ophing over: we spelen allebei spelletjes en we weten allebei dat we bij elkaar horen. Als ze werkelijk een serieus gesprek van plan was, dan was dit wel totaal averechts. Genante vertoning, ook die val.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Marianne Bastia Enschede. (Leah Thys)
Marianne nam haar wensen voor werkelijkheid. Dat was een domme poging en niet wat Nancy
bedoelde. Ze zou blij moeten zijn dat ze Geert kwijt is de lompe boer zoals we weeral zagen. Get a life Marianne want je wordt zielig.
bedoelde. Ze zou blij moeten zijn dat ze Geert kwijt is de lompe boer zoals we weeral zagen. Get a life Marianne want je wordt zielig.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wed er alles op wat je maar wil dat Marianne na Geert's vertrek terug is rechtgekrabbeld. Dat mens is echt niet te schatten!
Maar ik moet toegeven dat ze wel zeer elegant gevallen is;
En dan nog eerst zo zoetzeem doen en dan ziende dat het niet pakte,allé vooruit.
Ik vond Geert's houding trouwens echt wel waardig. Wat had je verwacht: ocharme Marianneke toch of zoiets (had ze wel gewild) komaan zeg. Comedia del'arte!
Maar ik moet toegeven dat ze wel zeer elegant gevallen is;
En dan nog eerst zo zoetzeem doen en dan ziende dat het niet pakte,allé vooruit.
Ik vond Geert's houding trouwens echt wel waardig. Wat had je verwacht: ocharme Marianneke toch of zoiets (had ze wel gewild) komaan zeg. Comedia del'arte!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zeker niet. Sterker nog; ik kan hem ergens wel begrijpen, na die gênante schijnvertoning... Maar iemand in die toestand laten liggen (hoewel Marianne vorderingen boekt, kan ik me niet voorstellen dat ze op eigen kracht van die vloer af raakt), vind ik niet waardig.Caligula schreef:Wat had je verwacht: ocharme Marianneke toch of zoiets
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ik wel hoor! Je mag Marianne niet onderschatten. Die gaat er nog een paar ten grave dragen.Christel schreef:kan ik me niet voorstellen dat ze op eigen kracht van die vloer af raakt),
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat laatste denk ik ook welCaligula schreef:Maar ik wel hoor! Je mag Marianne niet onderschatten. Die gaat er nog een paar ten grave dragen.Christel schreef:kan ik me niet voorstellen dat ze op eigen kracht van die vloer af raakt),
En wat de rest betreft, tsja, ze ligt ook niet buiten in de kou of zo, dus ze zal het wel overleven...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij dacht zeker "Er loopt hier volk genoeg rond om haar op te rapen."?Christel schreef:Hij had op z'n minst kunnen proberen haar van die vloer te rapen, en dan had hij nog kunnen vertrekken...
Bwa, het is eens een soort rol dat we niet van haar gewoon zijn, maar kan me inbeelden dat iemand zo geobsedeerd kan zijn.Lazylady schreef:Zielig dat ze zo'n triestig iemand van Marianne gemaakt hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En toch vraag ik me af of er geen grond van waarheid zat in wat ze zei ...alleen, ze had dat niet nu al moeten zeggen .
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

De nagel op de kopnounake schreef:En toch vraag ik me af of er geen grond van waarheid zat in wat ze zei ...alleen, ze had dat niet nu al moeten zeggen .
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Van mij mogen terug bij elkaar komen, als dat ge-emmer van elkaar rotstreken leveren dan maar voorgoed gedaan is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,maar dat is nu juist de essentie van Thuis,zonder dat is er gewoon geen Thuis. Kijk nu eens naar de 20 jaar Marianne-Rosa.jessie V. schreef:Van mij mogen terug bij elkaar komen, als dat ge-emmer van elkaar rotstreken leveren dan maar voorgoed gedaan is.
Dat kunt ge gewoon niet wegcijferen uit Thuis of het zakt als een pudding in mekaar.
En nu is het Geert-Marianne, dat is het zout van Thuis,weliswaar met wat peper!
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532