Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Middag afleveringen

Bericht door lord F. »

Waar lag Fien dan begraven?
(ik kijk niet naar de middagafleveringen)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ergens in een weide of bloemenperkske en ontdekt door iemand die met zijn hond aan het wandelen was.
0 x
Potentia Principatum
kiki7369
Nog geen rang

Namiddag aflevering

Bericht door kiki7369 »

Hallo,
Graag had ik geweten of de namiddag aflevering die bezige was nog terug verder zullen tonen? Alvast bedankt .

Ps hopelijk wel want anders ben ik een heel stuk kwijt nu ik ook al terug naar de nieuwe afleveringen kijk.

Met vriendelijke groetjes Kiki
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Na de kerstvakantie zeker?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Rapidos naar deze middagaflevering gezien, ik begrijp die Femke helemaal niet. De Rafael dat gaat nog, een gewone psychopaat en ja, dan denk je zo, ze hebben natuurlijk wel dezelfde vader.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Femke , frele blondje imaakt heel veel mee maar vergis je niet, een supersterk karakter .
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Rapidos naar deze middagaflevering gezien, ik begrijp die Femke helemaal niet. De Rafael dat gaat nog, een gewone psychopaat en ja, dan denk je zo, ze hebben natuurlijk wel dezelfde vader.
Wat begrijp je niet?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Wat begrijp je niet?
Dat Femke ook maar iets zou kunnen beginnen met haar broer! (enfin halfbroer want echte broers en zussen zijn zeldzaam in Thuis). Dat begrijp ik dus niet.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Wat begrijp je niet?
Dat Femke ook maar iets zou kunnen beginnen met haar broer! (enfin halfbroer want echte broers en zussen zijn zeldzaam in Thuis). Dat begrijp ik dus niet.
Ze is op hem "gevallen" toen ze in Spanje was en ze wist toen nog niet dat ze familie waren van mekaar.
Blijkbaar was het grote liefde want ze heeft (een hele tijd, volgens thuisnormen) haar gevoelens voor hem proberen te verdringen...
En nee, ik begreep ook niet wat haar bezielde om haar relatie met Peter op 't spel te zetten.
Fin, "eind goed, al goed"?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Fin, "eind goed, al goed"?
Ja,voorlopig dan toch,na heel wat turbulenties. Peter moet alleen nog een aanzoek doen zoals het hoort! Komaan jongen,zo moeilijk is dat toch niet. Hij is toch ook niet aan zijn proefstuk toe.
En nog iets: wist Femke echt niet in Spanje dat hij haar broer was? Ik dacht van wel, want het is toch daarvoor dat ze hem de helft van Mike's erfenis heeft gelaten en daarvoor de Noorderzon heeft verkocht? En dat die Rafael dat in de kortste keren verkwanseld heeft?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef: Ja,voorlopig dan toch,na heel wat turbulenties. Peter moet alleen nog een aanzoek doen zoals het hoort! Komaan jongen,zo moeilijk is dat toch niet. Hij is toch ook niet aan zijn proefstuk toe.
En nog iets: wist Femke echt niet in Spanje dat hij haar broer was? Ik dacht van wel, want het is toch daarvoor dat ze hem de helft van Mike's erfenis heeft gelaten en daarvoor de Noorderzon heeft verkocht? En dat die Rafael dat in de kortste keren verkwanseld heeft?
Het kan toch dat broer en zus verliefd worden op elkaar? Ze kenden elkaar ook niet van op voorhand en in al die tijd dat ze bij hem was waren ze blijkbaar een goede steun voor elkaar en dan kan zoiets wellicht gebeuren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Het kan toch dat broer en zus verliefd worden op elkaar? Ze kenden elkaar ook niet van op voorhand en in al die tijd dat ze bij hem was waren ze blijkbaar een goede steun voor elkaar en dan kan zoiets wellicht gebeuren.
Het is verkeerd lord F. Van zoiets kan niks anders dan rommel komen. De helft zelfde chromosomen en genen, dat loopt gewoon verkeerd af. De natuur laat dat niet toe, die zoekt diversiteit want daar zit de evolutie. In de oudheid was het schering en inslag dat de egyptische farao's met hun zus trouwden en het resultaat was nu niet bepaald netjes.
Waar ga je de limiet zetten? Ok kunnen we binnen afzienbare tijd ook nog spreken over home-genetische huwelijken en homo-genetische kinderen? Ik kan niet begrijpen dat wij superieure zoogdieren zo met de drang zitten om ons eigen kapot te maken. Het lijkt wel of we echt geen komeet nodig hebben om ons naar de vaantjes te helpen,we kunnen het zelf veel beter.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Het kan toch dat broer en zus verliefd worden op elkaar? Ze kenden elkaar ook niet van op voorhand en in al die tijd dat ze bij hem was waren ze blijkbaar een goede steun voor elkaar en dan kan zoiets wellicht gebeuren.
Het is verkeerd lord F. Van zoiets kan niks anders dan rommel komen. De helft zelfde chromosomen en genen, dat loopt gewoon verkeerd af. De natuur laat dat niet toe, die zoekt diversiteit want daar zit de evolutie. In de oudheid was het schering en inslag dat de egyptische farao's met hun zus trouwden en het resultaat was nu niet bepaald netjes.
Waar ga je de limiet zetten? Ok kunnen we binnen afzienbare tijd ook nog spreken over home-genetische huwelijken en homo-genetische kinderen? Ik kan niet begrijpen dat wij superieure zoogdieren zo met de drang zitten om ons eigen kapot te maken. Het lijkt wel of we echt geen komeet nodig hebben om ons naar de vaantjes te helpen,we kunnen het zelf veel beter.
Jij denkt al een stap verder, ik had het enkel over gevoelens. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Jij denkt al een stap verder, ik had het enkel over gevoelens. ;)
Maar dat is normaal dat je als kind /puber gevoelens hebt voor je moeder of je zus, maar hier hebben we het over twee 25 + jarigen die toch een heel stuk verder gaan dan alleen maar gevoelens.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Jij denkt al een stap verder, ik had het enkel over gevoelens. ;)
Maar dat is normaal dat je als kind /puber gevoelens hebt voor je moeder of je zus, maar hier hebben we het over twee 25 + jarigen die toch een heel stuk verder gaan dan alleen maar gevoelens.
Die elkaar eerder nooit gezien hebben en die in een bepaalde periode heel veel aan elkaar gehad hebben ...
Voor de duidelijkheid >> ik kan me dat voor mezelf nu niet inbeelden, maar ik zit dan ook niet in een gelijkaardige situatie als Femke-Rafael. ;)
0 x
Plaats reactie