Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Die kans zit er natuurlijk in.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

-
Omega
- x 435
Dat artikel lijst enkel Twitterberichten op. Dat is niets anders dan dit forum dus. Gewoon berichtjes van kijkers.Djenner schreef:http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2203199
dit artikel toont wel aan dat het echt is.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Morgen op de voorpagina van alle kranten en wees maar gerust: morgenavond pieken de kijkcijfers van Thuis terwijl die op vrijdag normaal lager zijn dan op andere weekdagen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Omega
- x 435
Er zijn in Thuis al een heleboel Homopersonages. Je kan niet zeggen dat die ondervertegenwoordigd zijn. Dus die reactie van de holibifederatie zou ik dan nogal flauw vinden.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht juist hoger omdat op vrijdag altijd het meest interessante gebeurtCrackers schreef:Morgen op de voorpagina van alle kranten en wees maar gerust: morgenavond pieken de kijkcijfers van Thuis terwijl die op vrijdag normaal lager zijn dan op andere weekdagen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar enfin, het moet echt zijn hé. Sinds Franky en Tibo weg zijn hebben we geen homo's meer in Thuis, dat kan toch niet!Dus allé Toon dan maar. En al wat hij voordien gedaan heeft was juist voor de show. Eindelijk terug een homo in Thuis, ik begon echt ongerust te worden. Maar ik moet toegeven dat ik nog altijd wacht op een echte bisex of transgender en dan nog liefst een allochtoon.
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Op een 10-tal personages is het statistisch gezien perfect mogelijk dat er geen homo bij is. En Mayra en Ann zijn er nog.Caligula schreef:Maar enfin, het moet echt zijn hé. Sinds Franky en Tibo weg zijn hebben we geen homo's meer in Thuis, dat kan toch niet!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar ja, als het een moppeken blijkt te zijn ...Omega schreef:Er zijn in Thuis al een heleboel Homopersonages. Je kan niet zeggen dat die ondervertegenwoordigd zijn. Dus die reactie van de holibifederatie zou ik dan nogal flauw vinden.lord F. schreef:Denk dat de VRT dan boze lezersbrieven zal krijgen van de holebi-federatie.Lazylady schreef:Ik zeg, ik het nog altijd fantastisch vinden, alle Thuis-fans in rep en roer, en morgen zegt meneer doodleuk dat het maar "ne moppeke" was.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Yves was toch bi?Caligula schreef: Maar ik moet toegeven dat ik nog altijd wacht op een echte bisex of transgender en dan nog liefst een allochtoon.
Laatst gewijzigd door lord F. op do 08 jan 2015, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Hmm, het zou mij verbazen, misschien was het inderdaad een grapje. Zo niet, dan heeft hij in elk geval een mooie foto van Adil, mocht hij Adil leuk vinden maar ik geloof niet dat dit het geval is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Die tel ik al lang niet meer mee, Dat is te oud tenzij er als nog een probleem zou komen tussen die twee.Omega schreef: En Mayra en Ann zijn er nog.
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Die had ik niet zien komen in alle eerlijkheid
Maar vind het wel een leuke wending.. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat gaan..
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Wie is Yves,moet voor mijn Thuistijd zijn.?lord F. schreef:Yves was toch bi?
0 x
Potentia Principatum