Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- martha
- Poster rang 5 
- x 977
- x 581
- 
				ranske
- Poster rang 4 
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Bedoel dat Peggy zoiets draagt of bedoel je het kleed zelf ?
Bij maatje XXL zou dat er anders uitzien denk ik maar Peggy is daar veel te zwaar voor.
Renzo kwam er mee af, wel lief.

Bij maatje XXL zou dat er anders uitzien denk ik maar Peggy is daar veel te zwaar voor.
Renzo kwam er mee af, wel lief.
	0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
- 
				deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Ieder z'n mening natuurlijk, maar ik vond haar kleed wel schoon. Dus iemand die wat zwaarder is, zou geen mooie suitekleedjes mogen dragen? Maar dit is echt off-topic

0 x

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Natuurlijk mag iemand ( Peggy dus kwestie van on topic te blijven) die wat ronder is een mooi feestkleedje dragen maar dan liefst één in haar eigen maat . Te kleine maat verdikt ...Maar dat heeft snuiteke van haar moeder geerfd ...deborah1 schreef:Ieder z'n mening natuurlijk, maar ik vond haar kleed wel schoon. Dus iemand die wat zwaarder is, zou geen mooie suitekleedjes mogen dragen? Maar dit is echt off-topic
	0 x

- 
				Evaaa
- x 435
Even aan herinneren dat hier het gaat over het personage, maar zo'n opmerking raakt niet alleen aan het personage maar ook aan de actrice zelf. Beetje meer respect graag, dat Peggy niet met dat kleedje stond, dat mag gerust gezegd worden, maar laten we alsjeblieft niet vervallen in oordelen over het gewicht van de actrice. Daar hebben wij namelijk geen hol over te zeggen en getuigt van weinig respect. (Sorry maar dit moest me even van het hart)nounake schreef:Natuurlijk mag iemand ( Peggy dus kwestie van on topic te blijven) die wat ronder is een mooi feestkleedje dragen maar dan liefst één in haar eigen maat . Te kleine maat verdikt ...Maar dat heeft snuiteke van haar moeder geerfd ...deborah1 schreef:Ieder z'n mening natuurlijk, maar ik vond haar kleed wel schoon. Dus iemand die wat zwaarder is, zou geen mooie suitekleedjes mogen dragen? Maar dit is echt off-topic
	0 x

- 
				nounake
- Poster rang 5 
- x 2250
- x 189
Even aan herinneren dat hier het gaat over het personage, maar zo'n opmerking raakt niet alleen aan het personage maar ook aan de actrice zelf. Beetje meer respect graag, dat Peggy niet met dat kleedje stond, dat mag gerust gezegd worden, maar laten we alsjeblieft niet vervallen in oordelen over het gewicht van de actrice. Daar hebben wij namelijk geen hol over te zeggen en getuigt van weinig respect. (Sorry maar dit moest me even van het hart)[/quote]
Ja, u heeft gelijk ; sorry , niet zover nagedacht 

Ja, u heeft gelijk ; sorry , niet zover nagedacht

0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
Laten we aannemen dat de actrice een betere smaak heeft en een jurk koopt die wel bij haar figuur pas. Het ging hier m.i. niet over het figuur van de actrice, maar over de verkeerde keuze van de jurk. En te klein is te klein, of je nou dik of dun bent.

0 x

- 
				ranske
- Poster rang 4 
Het ging hier m.i. niet over het figuur van de actrice, maar over de verkeerde keuze van de jurk. En te klein is te klein, of je nou dik of dun bent.
Foutje van Renzo verkeerde maat genomen. Geen oordeel over de actrice en zelfs Peggy staat hierbuiten.
Ze is niet te dik voor een andere jurk die haar beter past, wel voor deze. Dikkere mensen kunnen elegant
bewegen en dunne kunnen houterig zijn. Kijk maar naar de Dikke en de Dunne.

Foutje van Renzo verkeerde maat genomen. Geen oordeel over de actrice en zelfs Peggy staat hierbuiten.
Ze is niet te dik voor een andere jurk die haar beter past, wel voor deze. Dikkere mensen kunnen elegant
bewegen en dunne kunnen houterig zijn. Kijk maar naar de Dikke en de Dunne.

0 x

- Crackers
- Poster rang 5 
Kan Peggy nu eigenlijk al zien of niet en waarom zeggen ze niets over het resultaat van de operatie?

0 x

Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

- 
				Lazylady
- x 435
Precies wat ik mij ook al de hele tijd afvraag.Crackers schreef:Kan Peggy nu eigenlijk al zien of niet en waarom zeggen ze niets over het resultaat van de operatie?
En het lijkt dat ze nu toch ook meer wil met Renzo? Hopelijk heeft die jongen een goede invloed.
	0 x

- Kwast
- Poster rang 5 
Is Peggy al afgeschoten met een vuurpijl naar de maan?  

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- 
				tvx1
- x 435
Zo eenvoudig gaat dat helemaal niet. Het is meer dan simpelweg een kwestie van zien of niet zien. Zoals Peggy al meermaals heeft aangegeven ziet ze zeer wazig een wordt dat elke dag een klein beetje beter. Zo ging dat ook na de vorige operatie.Lazylady schreef:Precies wat ik mij ook al de hele tijd afvraag.Crackers schreef:Kan Peggy nu eigenlijk al zien of niet en waarom zeggen ze niets over het resultaat van de operatie?
En het lijkt dat ze nu toch ook meer wil met Renzo? Hopelijk heeft die jongen een goede invloed.
	0 x

- 
				tvx1
- x 435
- 
				Lazylady
- x 435