Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door tvx1 »

zanacht schreef:
ranske schreef: Het valt op dat uitgerekend zij die in de Zus en Zo gemeden worden, de nieuwe aandeelhouders zijn.
De zusters Verbeeck denken iedereen te kunnen te intimideren door hun houding en hun tong maar het is hierdoor dat ze zichzelf meer kwaad als goed doen. Hoe reageert Jenny steeds tegen Julia en Rosa kon het weer niet laten om tegen Femke te zeggen dat ze haar het leven zo onaangenaam mogelijk zal maken en voilà resultaat is nu dat Peter en Luc aandeelhouders zijn. :clap:
Da's allemaal goed en wel, maar Luc heeft daarvoor een deel van zijn eigen aandeel verkocht. Jenny en Rosa hebben nog steeds samen een meerderheid.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
zanacht schreef:
ranske schreef: Het valt op dat uitgerekend zij die in de Zus en Zo gemeden worden, de nieuwe aandeelhouders zijn.
De zusters Verbeeck denken iedereen te kunnen te intimideren door hun houding en hun tong maar het is hierdoor dat ze zichzelf meer kwaad als goed doen. Hoe reageert Jenny steeds tegen Julia en Rosa kon het weer niet laten om tegen Femke te zeggen dat ze haar het leven zo onaangenaam mogelijk zal maken en voilà resultaat is nu dat Peter en Luc aandeelhouders zijn. :clap:
Da's allemaal goed en wel, maar Luc heeft daarvoor een deel van zijn eigen aandeel verkocht. Jenny en Rosa hebben nog steeds samen een meerderheid.
Maar van wat heeft Peter aandelen gekocht? Van de gebouwen van de Zus & Zo of van de B&B zelf? Of van nog iets anders?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jongens toch... Eerst willen trouwen en al meteen een tweede kind. En wat Femke ervan denkt maakt precies niet uit, want hij kwam weer af met zijn getrouw.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lazylady schreef:Jongens toch... Eerst willen trouwen en al meteen een tweede kind. En wat Femke ervan denkt maakt precies niet uit, want hij kwam weer af met zijn getrouw.
Dat van dat tweede kind was vooral een mopje. En wat zijn getrouw betreft, ik vond het deze keer wel mooi gebracht en niet tussen de soep en de patatten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Evaaa schreef: En wat zijn getrouw betreft, ik vond het deze keer wel mooi gebracht en niet tussen de soep en de patatten.
Er is toch nog wel wat meer voor nodig vind ik.
Hij weet dat Femke niet happig is om te trouwen dus zal hij het extra goed moeten aanpakken, haar compleet van haar sokken blazen.
En dat doe je niet met een opgerold papiertje dat je zogezegd in een pamper gevonden hebt... :mrgreen:

Edit: en als ik Peter was, zou ik het nu een hele tijd laten rusten, hij heeft echt geen geduld.
Als hij niet oppast zegt ze nooit 'ja'...
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Als Peter een relatie heeft moet het altijd snel gaan bij hem ook al ziet de ander dat direct niet zitten toch blijft hij steeds pushen tot hij zijn zin krijgt. Kan die nu voor één keer eens niet alles op zijn beloop laten en Femke de ruimte geven. Ze woont bij hem en hebben al samen een kind en nog steeds is dit niet genoeg, nee liefst nog een kind en meteen trouwen. :doh:
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Ik krijg het van die kerel. Femke heeft ´neen´gezegd en die kerel blijft gewoon pushen. En dan nog zijne kleine gebruiken hiervoor. Begrijpt die het woord Neen niet ofzo.
0 x
"You can call me Root"
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ikweetnix schreef:Ik krijg het van die kerel. Femke heeft ´neen´gezegd en die kerel blijft gewoon pushen. En dan nog zijne kleine gebruiken hiervoor. Begrijpt die het woord Neen niet ofzo.
Maar ja, als een vrouw "neen" zegt ... :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ikweetnix schreef:Ik krijg het van die kerel. Femke heeft ´neen´gezegd en die kerel blijft gewoon pushen. En dan nog zijne kleine gebruiken hiervoor. Begrijpt die het woord Neen niet ofzo.
Precies mijn gedacht.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, Peter en zijn aanzoeken, totaal verkeerd als je het mij vraagt! (Peter jong, vraag het aan mij :lol: ) De enige min of meer goede keer was met Nina, maar dat is dan ook verkeerd afgelopen.
Maar wat ik eigelijk erger vind is dat hij zich serieus in de nesten aan het werken is met de affaire Marianne en met de zus en zo (Rosa-Peggy-Jenny etc)) en met de Luc die toch voor geen haar te vertrouwen is.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mijn gedacht ook. Hij wil een nieuw leven met Femke en zoontje en het verleden loslaten.
Nu zoeken ze dat verleden vooral dat in de Zus en Zo juist op. Femke had het over de dooddoener 'uitdaging ' om
naar de taxi's over te stappen. Met haar verleden mag je van ' uitdaging ' spreken ook al bedoelde ze het goed.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Erger vind ik het niet. Hoe meer hij zich in nesten werkt hoe beter. :mrgreen:
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef:rger vind ik het niet. Hoe meer hij zich in nesten werkt hoe beter. :mrgreen:
Foei,foei :lol: Zelfs ik, geen Peter liefhebber zou dat niet zeggen.Maar dat hij zich in de nesten gaat werken met EN Marianne EN zus en zo, dat is een feit.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat hij zich in de nesten werkt met Marianne, lijkt me toch nogal meevallen. Hij is niet de eerste advocaat die zich bezig houdt met een vechtscheiding (de meesten verdienen daar zelfs heel lekker aan). Het is hooguit niet het meest plezierige baantje, maar verder zal het zo'n vaart niet lopen.
Zijn samenwerking met Luc daarentegen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Haalt hij er nu écht voldoening uit dat hij "Peggy nog kan raken"? :roll:
0 x
Plaats reactie