Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
ik zie Marianne nog niet zo gauw "Thuis" verlaten, dus er zal wel iets tussenkomen... want "Thuis" zonder "Marianne" , dat is Thuis niet meer!Lazylady schreef:Mijn idee gaat nog uitkomen!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Natuurlijk niet, maar het zou me sterk lijken als hier niets mee gebeurt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Voor wij wel hoor. 't Zal toch ooit eens moeten gebeuren. Leah gaat niet eeuwig blijven leven hoor.annekeHU schreef:ik zie Marianne nog niet zo gauw "Thuis" verlaten, dus er zal wel iets tussenkomen... want "Thuis" zonder "Marianne" , dat is Thuis niet meer!Lazylady schreef:Mijn idee gaat nog uitkomen!
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Marianne Bastiaens.
Gelieve daarmee rekening te houden.
En dat niemand het eeuwige leven heeft weten we allemaal, toch?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk dat David Marianne daar niet zal kunnen houden. Veel verhaallijnen zijn er voor een alleenstaand koppel op Kaapverdië niet te vinden. De cameracrew telkens naar daar sturen om te filmen zal ook te duur zijn 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Briseis
- Poster rang 1

Haha, dat laatste is hoop ik behoorlijk ironisch. Een duidelijkere binnenset voor een buitenlocatie heb ik nog niet gezien. En die vogelkes die daar afgespeeld worden helpen er ook niet echt aan.
Ik denk ook niet dat Marianne zal blijven, of dat ze misschien een paar weken later terug naar huis gaat...
Ik denk ook niet dat Marianne zal blijven, of dat ze misschien een paar weken later terug naar huis gaat...
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dat was redelijk lomp van haar. 
Maar nu dus duidelijk dat ze niet in Wuu.. aheum Kaapverdië zal blijven.
Maar nu dus duidelijk dat ze niet in Wuu.. aheum Kaapverdië zal blijven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat is ze geen seconde van plan geweest, want David zegt haar helemaal niets. Geert staat nog steeds centraal in haar plannetjes.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

De kans om in Kaapverdië te blijven bij de man bij wie ze zich goed voelt is verprutst. Ze kan Geert,
die haar als een voetveeg behandelde niet loslaten. David verwoordde zijn ontgoocheling bschaafd.
Spijtig genoeg klopt het dat twee die elkaar veel pijn doen, is omdat de ander hun pijn moet voelen.
Diep in hun hart willen ze niet zonder elkaar maar er gebeurde iets onoverkomelijk.
( Ooit gezien bij de buren en dat is intriest ook omdat we goed bevriend waren met allebei.)
Marianne slaat haar eigen ruiten in omdat ze het allemaal niet achter zich kan laten.
die haar als een voetveeg behandelde niet loslaten. David verwoordde zijn ontgoocheling bschaafd.
Spijtig genoeg klopt het dat twee die elkaar veel pijn doen, is omdat de ander hun pijn moet voelen.
Diep in hun hart willen ze niet zonder elkaar maar er gebeurde iets onoverkomelijk.
( Ooit gezien bij de buren en dat is intriest ook omdat we goed bevriend waren met allebei.)
Marianne slaat haar eigen ruiten in omdat ze het allemaal niet achter zich kan laten.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Marianne is geen partij voor David, die verdient iemand beter en daar vreesde Mayra ook voor dat ze hem weer ging kwetsen en ze had gelijk ook. Hoe ze met mensen hun gevoelens speelt dat kan echt niet. Hij paste gewoon in haar zoveelste plannetjes meer niet. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Marianne zou intussen oud en wijs genoeg moeten zijn. Als ze dan toch Geert wil kwetsen of imponeren zoals ze nu verkeerdelijk probeert, doet ze dat beter op een manier die waardig voor haar status. Ze verlaagt zich zowaar tot methodes van Rosa. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Het gaat toch over Marianne. Iemand zegt dat een Thuis zonder Marianne geen Thuis is en ik antwoord dat ik vind van wel en dat Thuis zonder Marianne ooit wel zal moeten. Moderator bericht:tvx1 schreef:Voor wij wel hoor. 't Zal toch ooit eens moeten gebeuren. Leah gaat niet eeuwig blijven leven hoor.annekeHU schreef:ik zie Marianne nog niet zo gauw "Thuis" verlaten, dus er zal wel iets tussenkomen... want "Thuis" zonder "Marianne" , dat is Thuis niet meer!Lazylady schreef:Mijn idee gaat nog uitkomen!
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Marianne Bastiaens.
Het is inderdaad het topic van Marianne en niet dat van Leah.
.
.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Woow dikke discussie hier. Marianne is in elk geval niet goed bezig. Ze verdiend David niet eens. Arme man, steekt zijn energie in een feeks.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Dat vind ik ook!Kwast schreef:Woow dikke discussie hier. Marianne is in elk geval niet goed bezig. Ze verdiend David niet eens. Arme man, steekt zijn energie in een feeks.
0 x