Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ze stapt dus op bij Taxi Leo. Heeft dat geen financiële gevolgen voor Simonne of gaan de scenaristen ervan uit dat we daar niet veel vragen bij stellen? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ze is toch mede eigenaresse. Dan zit er toch ook geld van haar in die onderneming?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Awel ja, t is dat dat ik zeg.jessie V. schreef:Ze is toch mede eigenaresse. Dan zit er toch ook geld van haar in die onderneming?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dus gaat Simonne haar moeten uitkopen? Leuk perspectief.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik snap ook dat Peggy schrik heeft dat het opnieuw mislukt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vind het ook wel logisch dat ze schrik heeft dat het weer mis gaat.
Wat dat geld betreft; misschien komen ze daar nog wel mee, toch? Dat zowat iedereen daar een vreugdedansje deed toen ze het nieuws hoorden, wil nog niet zeggen dat daar geen oplossing voor gezocht moet worden... Simonne zei toch ook al dat het niet zo eenvoudig was allemaal?
Wat dat geld betreft; misschien komen ze daar nog wel mee, toch? Dat zowat iedereen daar een vreugdedansje deed toen ze het nieuws hoorden, wil nog niet zeggen dat daar geen oplossing voor gezocht moet worden... Simonne zei toch ook al dat het niet zo eenvoudig was allemaal?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Evaaa
- x 435
Vond het wel grappig dat uitgerekend Bleitkoningin van Thuis Simonneke vroeg waarom Peggy zo aan het bleiten was 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Haar hoornvlies was beschadigd - voor zover ik weet wordt de kleur van je ogen bepaald door het regenboogvlies.Kwast schreef:Benieuwd of ze in dezelfde kleur zijn als nu anders wordt het werken met kleurlenzen.
Niet het hoornvlies. Dus dit zou geen verschil mogen maken.
Ja, naar Verweggistan!Evaaa schreef:Ik hoop het ook, dan kan ze eindelijk haar leven weer oppikken en de oude Peggy worden.
En samen met Renzo een gezinnetje te starten
Ik vind dat Simonneke die titel toch al een tijdje niet meer echt verdient...Evaaa schreef:Vond het wel grappig dat uitgerekend Bleitkoningin van Thuis Simonneke vroeg waarom Peggy zo aan het bleiten was
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat ze zich in godsnaam ergens in Thailand laat opereren ; dan zijn we er voor een tijd vanaf !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Akkoord.satine schreef:Ik vind dat Simonneke die titel toch al een tijdje niet meer echt verdient...
Nu wat Peggy betreft,natuurlijk heeft ze schrik dat het nog eens kan mislopen maar daarvoor ga je zo een kans toch niet laten liggen? Ik zou zeggen: met de schrik er naar toe Peggy!
Juist. Het hoornvlies dient eigelijk alleen maar om te focussen en de dingen scherp te stellen. Zonder hoornvlies,geen beeld (op zijn best fuzzy) maar je zicht blijft uiteraard perfect.satine schreef:Haar hoornvlies was beschadigd - voor zover ik weet wordt de kleur van je ogen bepaald door het regenboogvlies.
Niet het hoornvlies. Dus dit zou geen verschil mogen maken.
Efkens rap:oog- retina-oogzenuw-chiasma (80% gekruist,20% niet) -optische radiatie-fissura calcanea (achteraan de hersenen) en daar weer gekruist wat maakt dat je met een oog maar 20% van je gezichtsveld verliest. Zeg,in vogelvlucht hé,het is wel wat ingewikkelder dan dat.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat weten we dan ook weer. 
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Julia komt terug... Misschien zal Luc die aandelen van Peggy overkopen voor z'n 'Djoelia'Caligula schreef:Dus gaat Simonne haar moeten uitkopen? Leuk perspectief.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Euh, Juolia werkt toch in de Zus & Zo?Kiki_Dee schreef:Julia komt terug... Misschien zal Luc die aandelen van Peggy overkopen voor z'n 'Djoelia'Caligula schreef:Dus gaat Simonne haar moeten uitkopen? Leuk perspectief.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Misschien doet ze aan jobhoppinglord F. schreef:Euh, Juolia werkt toch in de Zus & Zo?Kiki_Dee schreef:Julia komt terug... Misschien zal Luc die aandelen van Peggy overkopen voor z'n 'Djoelia'Caligula schreef:Dus gaat Simonne haar moeten uitkopen? Leuk perspectief.
0 x