Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Branaaa schreef:Waren dat foto's van Geert zijn dochter??
Inderdaad. Moest ze nu nog foto's van zichzelf en Geert verknippen, daar kan ik nog inkomen. Maar foto's van Geert met zijn overleden dochter??? Hij kan er immers geen nieuwe meer maken. Dat is echt beneden alles. Als ze echt niets beters kunnen verzinnen, dan mogen ze van mij ofwel de schrijvers ofwel dit personage afvoeren. Dit is echt niet meer plezant om te zien.
Voor sommige kijkers is het misschien wel een herkenbare situatie?
(niet voor mij, maar kom)
Inderdaad. Moest ze nu nog foto's van zichzelf en Geert verknippen, daar kan ik nog inkomen. Maar foto's van Geert met zijn overleden dochter??? Hij kan er immers geen nieuwe meer maken. Dat is echt beneden alles. Als ze echt niets beters kunnen verzinnen, dan mogen ze van mij ofwel de schrijvers ofwel dit personage afvoeren. Dit is echt niet meer plezant om te zien.
Die foto's kunnen gercupereerd worden. Die zijn immers genomen in het digitale tijdperk.
Maar voor de rest vond ik het de zoveelste kinderachtige actie van Marianne.
Maar ja, van horen zeggen weet ik dat mensen die in een scheiding zitten mekaar graag de duvel aan doen. Marianne is geen uitzondering, jammer.
Die foto's kunnen gercupereerd worden. Die zijn immers genomen in het digitale tijdperk.
Maar voor de rest vond ik het de zoveelste kinderachtige actie van Marianne.
Maar ja, van horen zeggen weet ik dat mensen die in een scheiding zitten mekaar graag de duvel aan doen. Marianne is geen uitzondering, jammer.
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn. Denk maar aan Toon en zijne foto van Stefanie. Het is niet omdat die foto's genomen zijn tijdens het digitale tijdperk, dat ze daarom ook genomen met een digitaal fototoestel.
Ik dacht echt wel Sandrine Sr te herkennen op die fotos.
Ik heb wel de fotos van mijn dochter gehouden. Al de rest-> ->->vuilbak.
Enne,ik kan u verzekeren, het is niet netjes,maar wat een opluchting!
En zelfs digitaal, moeten ze toch nog wel ergens opstaan,ja? Als dat allemaal gewist is,zie ik het niet goed zitten.
Caligula schreef:Ik dacht echt wel Sandrine Sr te herkennen op die fotos.
Ik heb wel de fotos van mijn dochter gehouden. Al de rest-> ->->vuilbak.
Enne,ik kan u verzekeren, het is niet netjes,maar wat een opluchting!
En zelfs digitaal, moeten ze toch nog wel ergens opstaan,ja? Als dat allemaal gewist is,zie ik het niet goed zitten.
Dit is hier het topic van Marianne!
Als die foto van Geert en Sandrine in een gazet staat kan daar opnieuw een foto van genomen worden, en er zijn voldoende programma's om daar (ook) weer een mooie foto van te maken. Maar het gaat eigenlijk niet om de foto, maar om het kwetsen van Geert. En dat is flauw, flauw, flauw.
Helaas is dit niet uit de lucht gegrepen.
Helaas niet,ja.
En het is hier wel Marianne die knipt. En je hebt gelijk, als het een foto was geweest van Geert met madam toertjes had ze waarschijnlijk ook geknipt.
En zouden de foto's van Geert en Sandrine Sr ergens in een gazet staan? Mss in een oud Uit en Thuis exemplaar?
jessie V. schreef:Ik denk niet dat Geert erom zal treuren. Of het moet de enige foto zijn die hij heeft van zijn dochter.
Treuren misschien niet, maar ik vrees voor de reactie van Geert. Want dat hij onverschillig zal blijven lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
Laat ons hopen dat ze het scheidingsproces niet rekken tot 't eind van dit seizoen.
jessie V. schreef:Ik denk niet dat Geert erom zal treuren. Of het moet de enige foto zijn die hij heeft van zijn dochter.
Treuren misschien niet, maar ik vrees voor de reactie van Geert. Want dat hij onverschillig zal blijven lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
Laat ons hopen dat ze het scheidingsproces niet rekken tot 't eind van dit seizoen.
Dat hoop ik ook, want plezierig is anders, zeker omdat hun vorige gekibbel nog maar krap 1 seizoen geleden is...
Die foto's waren trouwens niet alleen van Sandrine en Geert samen, maar ook van Marianne met Geert (dat was van de week te zien). Het is alleen wel logisch en ook duidelijk dat alleen die van Sandrine hem wat deden.
Overigens; ze waren destijds wel digitaal en Ann heeft ze ook gekregen (die van Geert&Sandrine heeft nog een tijd op het bureau gestaan) dus het is niet dat ze verloren gegaan zijn. Maar dan nog...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Dat hoop ik ook, want plezierig is anders, zeker omdat hun vorige gekibbel nog maar krap 1 seizoen geleden is...
Die foto's waren trouwens niet alleen van Sandrine en Geert samen, maar ook van Marianne met Geert (dat was van de week te zien). Het is alleen wel logisch en ook duidelijk dat alleen die van Sandrine hem wat deden.
Overigens; ze waren destijds wel digitaal en Ann heeft ze ook gekregen (die van Geert&Sandrine heeft nog een tijd op het bureau gestaan) dus het is niet dat ze verloren gegaan zijn. Maar dan nog...
Ja, er zijn toch wel nog negatieven van die foto's?
Maar wel niet netjes natuurlijk van Marianne al kon Geert dat nu ook wel raden dat ze niet bepaald een sportief verliezer zou zijn.