Hélène heeft Marianne en Geert toch al eens samen ontmoet op de begrafenis van Kurt? Dus dat Geert met Marianne getrouwd is, weet ze al een hele tijd...lord F. schreef:Over Marianne - Hélène >> Hélène zal eerst wellicht niet op de hoogte geweest zijn van het bestaan van Marianne tot het moment daar wel was en Marianne zag dat Hélène interesse had in Geert. En vanaf dat moment zijn de wederzijdse venijnige opmerkingen wellicht begonnen.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat kan zijn.Christel schreef:Hélène heeft Marianne en Geert toch al eens samen ontmoet op de begrafenis van Kurt? Dus dat Geert met Marianne getrouwd is, weet ze al een hele tijd...lord F. schreef:Over Marianne - Hélène >> Hélène zal eerst wellicht niet op de hoogte geweest zijn van het bestaan van Marianne tot het moment daar wel was en Marianne zag dat Hélène interesse had in Geert. En vanaf dat moment zijn de wederzijdse venijnige opmerkingen wellicht begonnen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Niet akkoord om nu al te spreken over " de wederzijdse venijnige opmerkingen ". Hier is het Hélène.
Ook geloof ik dat Hélène Marianne nog niet echt kent, dat komt wel als ze zo verder doet.
Ook geloof ik dat Hélène Marianne nog niet echt kent, dat komt wel als ze zo verder doet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

!ranske schreef:Ook geloof ik dat Hélène Marianne nog niet echt kent, dat komt wel als ze zo verder doet.
Ho,dat gaat zeker komen! Marianne heeft het gevaar (=Helène) al gezien en zal haar messen wel aan het slijpen zijn.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ze zal nu wel voorbereid zijn als er nu nog iemand een middelvinger opsteekt naar haar.Caligula schreef:!ranske schreef:Ook geloof ik dat Hélène Marianne nog niet echt kent, dat komt wel als ze zo verder doet.
Ho,dat gaat zeker komen! Marianne heeft het gevaar (=Helène) al gezien en zal haar messen wel aan het slijpen zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ben jij politieker of zo?lord F. schreef:Nu, ik geef niemand gelijk hé.
Marianne heeft het per vrouwelijke intuïtie begrepen en Helène zou zich beter schrap zetten...en Geert ook.
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Marianne zal het Hélène en Geert ongetwijfeld nog wel moeilijk gaan maken. Langs de ene kant jammer, want ik begrijp echt niet dat ze Geert kan terugwillen. Zo'n man ben je beter kwijt dan rijk, dus zou ze zich er beter over zetten en voort gaan met haar leven. Langs de andere kant verdienen beide het wel dat Marianne het hen nog even lastig ga maken, dus dat ze zich maar eens goed uitleeft! 
Laatst gewijzigd door reda op wo 19 nov 2014, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ben vol bewondering voor je dat je Marianne met hand en tand blijft verdedigen. Ben je echt zeker dat ze het verdient?reda schreef:Marianne zal het Hélène en Geert ongetwijfeld nog wel moeilijk gaan maken. Langs de ene keer jammer, want ik begrijp echt niet dat ze Geert kan terugwillen. Zo'n man ben je beter kwijt dan rijk, dus zou ze zich er beter over zetten en voort gaan met haar leven. Langs de andere kant verdienen beide het wel dat Marianne het hen nog even lastig ga maken, dus dat ze zich maar eens goed uitleeft!
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Twijfel ik geen seconde aan!!
Om heel eerlijk te zijn erger ik mij meer dan eens dood aan Marianne, alleen zou ik niet weten waarom dat een reden zou zijn om anderen hun fouten en gebreken niet te erkennen. Geert vind ik een slappeling en dat vind ik veel irritanter dan een feeks. Ik heb in het echte leven ook liever een bitch in mijn buurt dan een hypocriete heilige zoals Geert (of Waldek want die 2 zijn voor mij één pot nat). En laat er geen twijfel over bestaan: Marianne heeft weinig lessen te krijgen in hoe zich als een feeks/bitch te gedragen (en dat vind ik prima hoe irritant het bij momenten ook niet kan zijn, omdat het tenminste consequent is én iedereen weet het van Marianne, het is duidelijk).
Hélène heeft simpelweg geen zaken met heel die affaire en haar gedrag stoort mij niet omdat het tegen Marianne is (want die kan dat wel aan), wel omdat ze totaal geen rekening houdt met Emma, Tom en Judith (het gaat wel over Tom zijn moeder hé, kon Hélène misschien even rekening mee houden!!), maar dat heb ik al een paar keer uitgelegd. Uiteindelijk is Hélène bij hen Marianne gaan provoceren (moet je nu ook niet flauw over doen!!). Het wil toch niet zeggen omdat het tegen Marianne is, dat het normaal is dat wanneer je wordt uitgenodigd bij mensen je ruzie gaat maken met de andere gast (of risico tot ruzie loopt door uit te dagen) omdat je haar ex wel leuk vind!!!Kom zeg, dat gaat mij niet over Marianne, dat doe je gewoon niet en als je dat wel doet, mag je dat kwalijk genomen worden (ookal was het tegen Marianne, want al was het tegen de paus of moeder Teresa, daar gaat het niet om, het gaat over het gedrag op zich én het feit dat tot dan toe Marianne niks verkeerd had gezegd of gedaan tegen Hélène dus had die geen reden om het te gaan uithangen, maar als ze een reden wil, zal ze er meer dan waarschijnlijk binnenkort wel een aantal krijgen!!).
Marianne wist waarschijnlijk niet eens dat Geert en Hélène elkaar werkelijk kenden (buiten elkaar eens gezien te hebben op de begrafenis), laat staan dat die twee elkaar wel eens leuk zouden kunnen vinden, totdat Hélène op het etentje begon te stoken, dus tja wie zijn gat verbrandt....
Om heel eerlijk te zijn erger ik mij meer dan eens dood aan Marianne, alleen zou ik niet weten waarom dat een reden zou zijn om anderen hun fouten en gebreken niet te erkennen. Geert vind ik een slappeling en dat vind ik veel irritanter dan een feeks. Ik heb in het echte leven ook liever een bitch in mijn buurt dan een hypocriete heilige zoals Geert (of Waldek want die 2 zijn voor mij één pot nat). En laat er geen twijfel over bestaan: Marianne heeft weinig lessen te krijgen in hoe zich als een feeks/bitch te gedragen (en dat vind ik prima hoe irritant het bij momenten ook niet kan zijn, omdat het tenminste consequent is én iedereen weet het van Marianne, het is duidelijk).
Hélène heeft simpelweg geen zaken met heel die affaire en haar gedrag stoort mij niet omdat het tegen Marianne is (want die kan dat wel aan), wel omdat ze totaal geen rekening houdt met Emma, Tom en Judith (het gaat wel over Tom zijn moeder hé, kon Hélène misschien even rekening mee houden!!), maar dat heb ik al een paar keer uitgelegd. Uiteindelijk is Hélène bij hen Marianne gaan provoceren (moet je nu ook niet flauw over doen!!). Het wil toch niet zeggen omdat het tegen Marianne is, dat het normaal is dat wanneer je wordt uitgenodigd bij mensen je ruzie gaat maken met de andere gast (of risico tot ruzie loopt door uit te dagen) omdat je haar ex wel leuk vind!!!Kom zeg, dat gaat mij niet over Marianne, dat doe je gewoon niet en als je dat wel doet, mag je dat kwalijk genomen worden (ookal was het tegen Marianne, want al was het tegen de paus of moeder Teresa, daar gaat het niet om, het gaat over het gedrag op zich én het feit dat tot dan toe Marianne niks verkeerd had gezegd of gedaan tegen Hélène dus had die geen reden om het te gaan uithangen, maar als ze een reden wil, zal ze er meer dan waarschijnlijk binnenkort wel een aantal krijgen!!).
Marianne wist waarschijnlijk niet eens dat Geert en Hélène elkaar werkelijk kenden (buiten elkaar eens gezien te hebben op de begrafenis), laat staan dat die twee elkaar wel eens leuk zouden kunnen vinden, totdat Hélène op het etentje begon te stoken, dus tja wie zijn gat verbrandt....
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zo juist kan niemand het uitdrukken ! Daarbij, Hélène zou dankbaar moeten zijn dat haar kleinkinderen een bezorgde nieuwe " adoptie"oma krijgen !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel als je al 20 jaar de bitch speelt moet je ook niet verschieten dat je af en toe eens het deksel op uw neus krijgt. Dat is al gebeurd met lieve zoon Tom en met lieve dochter Ann.
En of het nu door Helène is of door de paus himself dat doet er niet toe,ze krijgt het deksel,basta. En zonder medelijden. Maar dat ze hieruit gaat geraken dat is een feit.
Wat onze Geert betreft, hij is niks van alles wat je zegt maar wel ongelooflijk stom om zich nogmaals in de buurt van dat slangennest te wagen. Arme Geert.
En Marianne een bezorgde adoptie oma (tja ze heeft niks anders-normaal in Thuis)laat me niet lachen hé!
En of het nu door Helène is of door de paus himself dat doet er niet toe,ze krijgt het deksel,basta. En zonder medelijden. Maar dat ze hieruit gaat geraken dat is een feit.
Wat onze Geert betreft, hij is niks van alles wat je zegt maar wel ongelooflijk stom om zich nogmaals in de buurt van dat slangennest te wagen. Arme Geert.
En Marianne een bezorgde adoptie oma (tja ze heeft niks anders-normaal in Thuis)laat me niet lachen hé!
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Kan goed zijn dat ze van heel wat mensen het deksel op de neus heeft te krijgen, alleen niet van Hélène want die heeft ze niets misdaan (dat moet nog komen). Ik begrijp niet dat het zo moeilijk is te erkennen dat Hélène fout is geweest met haar gestook op die bewuste familiebijeenkomsten, dat was gewoon niet nodig. Het gaat geeneens zozeer over Marianne, gewoon over het gestook op zich, maar omdat het tegen Marianne was, is het allemaal ok, vreemd.
Mocht Marianne het omgekeerde gedaan hebben, zou het kot te klein zijn, die momenten zullen er waarschijnlijk nog aankomen en dan zal dat weer het ultieme bewijs zijn dat Marianne een feeks is!! (best mogelijk dat ik dat op die momenten ook zo zal ervaren.) Maar nu dat Hélène het doet, is het geen probleem. Die mag Judith, Tom en haar kleinkinderen in een lastig parket brengen, ruzie stoken, Tom zijn moeder uitdagen, allemaal geen erg, want het is tegen Marianne.
Kom zeg dat is gewoon belachelijk.
En wat Geert betreft, voor mij is hij een slappeling, mag toch? Stom is hij ook, heb ik geen probleem mee om dat toe te geven, maar toch vooral een slappeling!
Mocht Marianne het omgekeerde gedaan hebben, zou het kot te klein zijn, die momenten zullen er waarschijnlijk nog aankomen en dan zal dat weer het ultieme bewijs zijn dat Marianne een feeks is!! (best mogelijk dat ik dat op die momenten ook zo zal ervaren.) Maar nu dat Hélène het doet, is het geen probleem. Die mag Judith, Tom en haar kleinkinderen in een lastig parket brengen, ruzie stoken, Tom zijn moeder uitdagen, allemaal geen erg, want het is tegen Marianne.
En wat Geert betreft, voor mij is hij een slappeling, mag toch? Stom is hij ook, heb ik geen probleem mee om dat toe te geven, maar toch vooral een slappeling!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hé reda,wat gaat ge eten vanavond? Vis of Lasagne? Lasagne veronderstel ik!
Het was van beide kanten (Marianne en Helène) te onnozel voor woorden. Net pubers!
Het was van beide kanten (Marianne en Helène) te onnozel voor woorden. Net pubers!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vond het een briljante clash. Wel een beetje kinderachtig van Marianne. Ze had die lasange overigens ook hier mogen brengen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5