Ja idd, als je naar The Wire kijkt weet je wat voor gedoe ervoor nodig is om iemand te mogen afluisteren.Omega schreef:Anderzijds vraag ik me af wat de bewijswaarde is van dat soort amateurgeluidsopnames. Dat was misschien ook een interessante verhaallijn geweest. Al ben ik eerlijk gezegd blij dat dat gedoe met Peggy en Lucas nu over is.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar,maar het zou wel een heel ander licht op de zaak werpen en de politie alsnog aansporen om nog wat dieper te graven.
0 x
Potentia Principatum
-
Djenner
- Poster rang 2

Voor Rosa gaat het wel erg snel, vanavond wandelt ze al de zus en zo binnen terwijl ze gisteren nog moeite had om van het revalidatietoestel in de rolstoel te geraken.
0 x
-
jamesbond
- Nog geen rang
Toch een rare woning.
Sam en Lowie kopen een oud huis om onder elkaar te verdelen ...
Ik kan me niet voor stellen dat men één gemeenschappelijke keuken heeft, maar soit.
Het gehele huis is nagenoeg verbouwd en nagenoeg alle muren werden verzet ...
Blijkt nu dat de keuken nog altijd een heel ouderwetse keuken is met (vaal-gele en vaal-groene) tegels afgezet ...
Het aanrecht lijkt nagelnieuw, alhoewel duidelijk op diverse laden sporen zijn van vijzen of gaatjes die nergens voor dienen ...
Tijdens de voorgaande werken hadden ze het steeds over loodgieterij .... maar dan moet ik toegeven dat daar helemaal geen sporen voor zijn ... Je verwacht toch minstens een nagelnieuwe keuken met een nagelnieuwe muurbezetting ... Niet dus.
Trouwens, heeft iemand al gemerkt dat Judith zwanger is ... Ze wordt de laatste weken vooral in portretvorm gefilmd. Als ze dan al eens in volledig zicht is, is dat vaak van van achteren of van opzij, maar dan met een openstaande grote lange jas ... Indien ze in de zetel in de huiskamer zit, heeft ze veelal een kussen op de schoot met daarop beide armen ... De filmtechniek begint opvallend te worden ...
Eergisteren was het wel duidelijk ... een volle dikke onderbuik en Tom die nergens van af weet...
en vandaar vermoedelijk de reis naar Australië
Sam en Lowie kopen een oud huis om onder elkaar te verdelen ...
Ik kan me niet voor stellen dat men één gemeenschappelijke keuken heeft, maar soit.
Het gehele huis is nagenoeg verbouwd en nagenoeg alle muren werden verzet ...
Blijkt nu dat de keuken nog altijd een heel ouderwetse keuken is met (vaal-gele en vaal-groene) tegels afgezet ...
Het aanrecht lijkt nagelnieuw, alhoewel duidelijk op diverse laden sporen zijn van vijzen of gaatjes die nergens voor dienen ...
Tijdens de voorgaande werken hadden ze het steeds over loodgieterij .... maar dan moet ik toegeven dat daar helemaal geen sporen voor zijn ... Je verwacht toch minstens een nagelnieuwe keuken met een nagelnieuwe muurbezetting ... Niet dus.
Trouwens, heeft iemand al gemerkt dat Judith zwanger is ... Ze wordt de laatste weken vooral in portretvorm gefilmd. Als ze dan al eens in volledig zicht is, is dat vaak van van achteren of van opzij, maar dan met een openstaande grote lange jas ... Indien ze in de zetel in de huiskamer zit, heeft ze veelal een kussen op de schoot met daarop beide armen ... De filmtechniek begint opvallend te worden ...
Eergisteren was het wel duidelijk ... een volle dikke onderbuik en Tom die nergens van af weet...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Wat de keuken betreft: vrienden van ons hebben in hun nagelnieuwe huis hetzelfde soort keuken staan.
Pas gezet, smaken verschillen.
Wat de zwangerschap van de actrice betreft: hier is al meer dan een half jaar een topic over bij de spoilers, je vindt het *hier*
Wat je laatste zin betreft: ik vind je formulering nogal ehm... speciaal, maar dat kan ook aan mij liggen.
In ieder geval: moest je het echt niet door hebben, het is de actrice die zwanger is - niet het personage...
Pas gezet, smaken verschillen.
Wat de zwangerschap van de actrice betreft: hier is al meer dan een half jaar een topic over bij de spoilers, je vindt het *hier*
Wat je laatste zin betreft: ik vind je formulering nogal ehm... speciaal, maar dat kan ook aan mij liggen.
In ieder geval: moest je het echt niet door hebben, het is de actrice die zwanger is - niet het personage...
0 x
-
ikke
- x 435
jamesbond schreef: Trouwens, heeft iemand al gemerkt dat Judith zwanger is ... Ze wordt de laatste weken vooral in portretvorm gefilmd. Als ze dan al eens in volledig zicht is, is dat vaak van van achteren of van opzij, maar dan met een openstaande grote lange jas ... Indien ze in de zetel in de huiskamer zit, heeft ze veelal een kussen op de schoot met daarop beide armen ... De filmtechniek begint opvallend te worden ...
Eergisteren was het wel duidelijk ... een volle dikke onderbuik en Tom die nergens van af weet...en vandaar vermoedelijk de reis naar Australië
Ja, hoor, dat alles wisten we al.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het probleempje (als het dat mag genoemd worden) is natuurlijk dat de actrice zwanger is en het personage niet.
0 x
Potentia Principatum
-
maartenB
- Poster rang 1

Ik vond het vreemd dat Judith, Emma en Stan nogal ruim normaal deden tegen Waldek. Uiteindelijk toch de persoon die hun vader per ongeluk vermoord heeft.
Foutje van de scenario schrijvers?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
jamesbond
- Nog geen rang
Euh, per ongeluk vermoord ? Kan NOOIT. Je doodt iemand per ongeluk (betekent onvrijwillig en is dan ook een onvrijwillige doodslag).maartenB schreef:Ik vond het vreemd dat Judith, Emma en Stan nogal ruim normaal deden tegen Waldek. Uiteindelijk toch de persoon die hun vader per ongeluk vermoord heeft.
Als je iemand vermoord is dat steeds met voorbedachte rade ...
Nu of hun reactie fout is weet ik niet zozeer. Achteraf is dan ook gebleken dat de pa niet echt zo zuiver is als ze dachten en dat weten ze ook.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Voor mij is de Kurt nog altijd met zijn zatte botten in het water gesukkeld hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
nelleke
- Nog geen rang
Dus, telkens als jij iemand een duw of een mot verkoopt dan doe jij dat met de ' voorbedachtheid' om die te vermoorden? Ik toch niet...jamesbond schreef:Euh, per ongeluk vermoord ? Kan NOOIT. Je doodt iemand per ongeluk (betekent onvrijwillig en is dan ook een onvrijwillige doodslag).maartenB schreef:Ik vond het vreemd dat Judith, Emma en Stan nogal ruim normaal deden tegen Waldek. Uiteindelijk toch de persoon die hun vader per ongeluk vermoord heeft.
Als je iemand vermoord is dat steeds met voorbedachte rade ...
Nu of hun reactie fout is weet ik niet zozeer. Achteraf is dan ook gebleken dat de pa niet echt zo zuiver is als ze dachten en dat weten ze ook.
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

jaja, goed verkeerde woordkeuze. Maakt niet uit, feit blijft dat hun vader dood is door Waldek.
Kurt was dan mss niet zo zuiver als ze dachten, sterven verdiende hij toch ook niet?
Ik zou dat persoonlijk toch niet zo rap kunnen vergeten hoor, ook al was het een ongeluk en ookal was hij niet zo een goed persoon.
Kurt was dan mss niet zo zuiver als ze dachten, sterven verdiende hij toch ook niet?
Ik zou dat persoonlijk toch niet zo rap kunnen vergeten hoor, ook al was het een ongeluk en ookal was hij niet zo een goed persoon.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
ikke
- x 435
Nee, hij verdiende niet meteen de doodstraf, maar Emma, Stan en Judith en Tom en C° hebben kunnen aanvaarden dat 't een ongeluk was?! Misschien moet jij ook proberen daarin te geloven?maartenB schreef:jaja, goed verkeerde woordkeuze. Maakt niet uit, feit blijft dat hun vader dood is door Waldek.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hoe kan Peggy nu zien dat Rosa de deur open deed
wat een grove fout 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Ze kon dat niet zien maar blinde mensen kunnen nog steeds horen, hè!

Dus ze wist het van Renzo.Renzo: Ah hier, Rosa. Ook een glaasje? Er is nog veel over!
0 x