Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Christel »

satine schreef:Even een quote uit het topic van Marianne:
jessie V. schreef:Het is al vaak gezegd en ik sluit me er bij aan. Bijzonder kinderachtig gedrag van Marianne. :mrgreen:
Ik snap trouwens niet waarom Rosa en Waldeck daar de hele tijd naar bleven staan luisteren.
Dat laatste begreep ik ook niet, zeker niet van Waldek.
Hij laat de hele familie liegen - hij zou hen zelfs nog meineed laten plegen, maar gewoon doorrijden en zijn Rositska deze vernedering en kwetsende opmerkingen besparen, daar denkt hij dan blijkbaar niet aan. :roll:
Vond ik ook vreemd. Maar ook dat Rosa haar mond hield en daar alleen maar triestig zat te kijken eigenlijk...
Tijdens hun eerste revalidatie samen zat ze Marianne nog uit te dagen met het vertrek van Geert, en nu leek ze wel ineens haar tong verloren.. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:en nu leek ze wel ineens haar tong verloren.. :-?
Niet voor lang,geloof me. :lol:
0 x
Potentia Principatum
president hubert
Nog geen rang

Bericht door president hubert »

Kan die waldek nu na al die jaren nog niet gewoon " salut " zeggen ipv salou ?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vraag me af of de acteur niet zelf zo'n accentje heeft . Als ge hem buiten zijn rol hoort meen ik dat hij ook zo spreekt ....
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ja he, vind ik ook! Zelfs ergens op FB in een fragmentje van 1999,waar Waldek een gastrol heeft als een of andere receptionist, vond ik al dat m zo praatte ;-)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waldek neemt Peggy duidelijk niet meer in bescherming (en heeft er zelfs ruzie mee)?

Mijn sympathie voor het personage is in dit geval terug. :)
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

En dat Rosa het opneemt voor Waldek tegen haar snuiteke is zoals het hoort maar wel nieuw in Thuis.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ja, en voor de vrolijke Waldek is alles terug dik in orde! Ja,Peggy heeft wat probleempjes gehad maar dat is allemaal goed gekomen hoor,niks aan de hand! :doh:
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Peggy kan zo weer gaan zeuren dat ze er helemaal alleen voor staat :roll:
Afijn, Waldek zal nog wel eens ontploffen denk ik. No way dat de hele waarheid rond Lucas niet uitkomt.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Evaaa schreef:Peggy kan zo weer gaan zeuren dat ze er helemaal alleen voor staat :roll:
Afijn, Waldek zal nog wel eens ontploffen denk ik. No way dat de hele waarheid rond Lucas niet uitkomt.
Bwa, dat weet ik niet. Volgens mij is dat hoofdstuk met Lucas echt wel gepasseerd, want wat zou het gevolg zijn? Peggy in een instelling of een gevangenisstraf. En dat zal wellicht toch niet gebeuren aangezien de actrice wellicht gewoon in de serie blijft. Het enige wat dat verhaal teweeg heeft gebracht is dat er nu een definitieve vete ontstaan is tussen Peggy en Femke. Wat ook weer voer heeft tot nieuwe verhaallijnen
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Evaaa schreef:Peggy kan zo weer gaan zeuren dat ze er helemaal alleen voor staat :roll:
Ik hoop het ! Dat Waldek gisteren toch heeft gehoorzaamd dat kan er bij mij niet in ! Wat kon dat mormel van een Peggy doen ? Hem ontslaan ? Ah nee, ze heeft nu al tekort aan chauffeurs en Simonne zou zeker ingesprongen zijn .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De Waldek zit tussen 2 vuren hé. Als hij niet oppast gaat hij zowel vanvoor als vanachter verbrand zijn.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek deed alles van meetaf voor Rosa, ook het liegen voor Peggy. Hoe fout ook.
De kans is groot dat hij nu inderdaad gaat ontploffen. :angry-cussing:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

nounake schreef:
Ik hoop het ! Dat Waldek gisteren toch heeft gehoorzaamd dat kan er bij mij niet in ! Wat kon dat mormel van een Peggy doen ? Hem ontslaan ? Ah nee, ze heeft nu al tekort aan chauffeurs en Simonne zou zeker ingesprongen zijn .
En Rosa zal in ieder geval ook niet blij geweest zijn als Peggy hem hiervoor zou ontslagen hebben en Simonne denk ik ook niet.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

"Dat zal wel koelen zonder blazen" zei Waldek tegen Rosa terwijl hij in zijn soep blies. Waar blijven ze het halen :violin:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie