Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Hij drijft de zaken inderdaad op de spits.. voor Renzo ook niet gemakkelijk, om als complete buitenstaander op den duur te weten wie hij nu moet geloven?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goed zo Waldek! Zet dat serpent maar eens goed op haar plek. Ondankbaar schepsel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Zou Waldek dan toch het licht aan het einde van de tunnel gezien hebben? Haast niet te geloven.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Ik kan het mij ook niet voorstellen. Iedereen lijkt die domme doos te beschermen tot de eeuwigheid en niemand die ziet dat haar kapsones daardoor disproportioneel groot worden. Nog even en ze moeten buigen voor dat mens.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Peggy kon zeker een tik op de vingers gebruiken, dus wat dat betreft kan ik Waldek geen ongelijk geven. Maar ik vraag me wel af wat hij nou eigenlijk wil, en vooral ook of hij wel beseft waar hij mee bezig is... Eerst beweegt hij hemel en aarde om Peggy uit de vuurlinie te halen, om haar vervolgens te straffen met elk woord wat zijn mond uit komt. Het feit dat ze van plan was om zelfmoord te plegen, notabene mét een onschuldige baby, lijkt bij hem totaal geen alarmbellen te doen rinkelen. Iemand doet zoiets toch niet zomaar, en ik zou denken dat het dan ook duidelijk is dat Peggy hulp nodig heeft. Hij speelt met vuur op deze manier, en ik vind dat eigenlijk nogal gemeen en egoïstisch van hem, hoe bont Peggy het ook maakt en gemaakt heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik verwacht elke dag dat Waldek gaat overkoken maar het gaat wel langzaam ....En wanneer gaat die zottin nog eens naar haar therapie?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat hij Peggy voornamelijk uit de wind heeft gehouden voor Rosa en er komt nu, door het gedrag van Peggy ,duidelijk een eind aan zijn geduld en verdraagzaamheid. En daar heeft Peggy het wel naar gemaakt. Ze had zich koest kunnen houden na haar gedoe met die baby, maar ze tergt iedereen tot het uiterste en dan gaat het op een gegeven moment fout en geeft zelfs Waldeck het op. Voor zover ik me kan herinneren is Waldeck nooit bijzonder gesteld geweest op Peggy , dus hij heeft zichzelf blijkbaar geweld aan gedaan door iedereen te verplichten alles geheim te houden.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ook is hij blijkbaar vergeten door wie zijn schuld dat zijn Rositska in het ziekenhuis ligt...en Peggy zelf ook. En snuiteke heeft dan ook nog werkelijk niets uit haar fouten geleerd. Dat hij Rosa wil sparen daar kan ik inkomen maar hij is er heel ver in gegaan maar Peggy zelf beseft het niet eens en ze gaat maar door met haar zelfmedelijden maar stilaan begint Waldek het nu ook in te zien en zet haar ook eens op haar plaats.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Peggy heeft gewoon het IQ van een amoebe. Een puber die niet volwassen wil worden. Het ligt toch altijd aan een ander. Altijd dat verongelijkte. Als ze nou eens wat positiever in het leven zou staan en niet achter alles een complot zou zien, dan werd haar leven een stuk leuker en zij iets beter te verdragen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,de Waldek hé. Wat bezielt die jongen toch? Dat is nu nog maar eens dat hij zich in een onmogelijke situatie werkt en dat hij zowat iedereen tegen zich gaat krijgen omdat hij het Thuis-cliché naar de letter volgt: het komt allemaal goed.
Nee, Waldekske,deze keer niet vrees ik.
Nee, Waldekske,deze keer niet vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Hij heeft inderdaad Rosa willen sparen. Dat is gelukt, Peggy wordt niet vervolgd, en nu laat hij zijn afkeer voor Peggy blijken. Ergens zit er een "logica" in, maar dat neemt niet weg dat hij Peggy beter aan haar lot had overgelaten. Rosa zou hem dat niet verweten hebben, want de gevolgen voor Peggy zouden zijn schuld niet geweest zijn. En dan waren we van dat wicht verlost geweest.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Waldek tegen Peggy gisteren " zaag niet".

Maar zijn plan dat alles weer normaal moet zijn tegen als Rosa terug thuis komt is niet helemaal gelukt want nu zijn er toch spanningen zeker tussen Mister Waldek en Rosa's snuiteke. Je hebt alles goed opgelost door Peggy eerst te sparen, Waldek!
Maar zijn plan dat alles weer normaal moet zijn tegen als Rosa terug thuis komt is niet helemaal gelukt want nu zijn er toch spanningen zeker tussen Mister Waldek en Rosa's snuiteke. Je hebt alles goed opgelost door Peggy eerst te sparen, Waldek!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Even een quote uit het topic van Marianne:
Hij laat de hele familie liegen - hij zou hen zelfs nog meineed laten plegen, maar gewoon doorrijden en zijn Rositska deze vernedering en kwetsende opmerkingen besparen, daar denkt hij dan blijkbaar niet aan.
Dat laatste begreep ik ook niet, zeker niet van Waldek.jessie V. schreef:Het is al vaak gezegd en ik sluit me er bij aan. Bijzonder kinderachtig gedrag van Marianne.![]()
Ik snap trouwens niet waarom Rosa en Waldeck daar de hele tijd naar bleven staan luisteren.
Hij laat de hele familie liegen - hij zou hen zelfs nog meineed laten plegen, maar gewoon doorrijden en zijn Rositska deze vernedering en kwetsende opmerkingen besparen, daar denkt hij dan blijkbaar niet aan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk eigelijk dat Waldek evenveel pedalen kwijt is als Peggy. En dat hij ergens beseft dat hij eigelijk verkeerd gehandeld heeft in de Peggy-affaire (zoals vroeger in de Mayra-affaire) denk ik ook wel. Maar ja, hij heeft zich nu vastgereden en geraak er maar eens uit.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ik denk niet dat hij dit goed en wel beseft, in den tijd met Mayra ook niet. Hij heeft nog niets geleerd uit zijn fouten evenmin als Peggy. Zijn Rositska willen besparen voor ellende dat kan hij aan zijn familie wel vragen maar er zijn er nog andere en aan die kan hij dat uiteraard niet vragen.Caligula schreef:Ik denk eigelijk dat Waldek evenveel pedalen kwijt is als Peggy. En dat hij ergens beseft dat hij eigelijk verkeerd gehandeld heeft in de Peggy-affaire (zoals vroeger in de Mayra-affaire) denk ik ook wel. Maar ja, hij heeft zich nu vastgereden en geraak er maar eens uit.
0 x