Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Caligula »

De blinde Peggy is met de Lucas gaan wandelen,zo een toerke of wat? En het was idd zo dat zelfs het haar niet nat was en Frank zijn broek ook niet. Sneldroger mss? Die zou ik wel willen hebben hé. Komaan,ze maken er gewoon een zootje van dat noch kant noch wal raakt. Ik kon alles slikken bij de seizoensfinale: Mayra-Marianne, Rosa,Emma,Peggy maar dit gaat er ver over hoor. Het wordt tijd dat ze er een eind aan maken want het wordt echt belachelijk.
En tot slot de arme Waldek die al zijn Poolse principes overboord gooit om zijn verdommese Rosa te ontzien. Had hij trouwens ook al gedaan bij Mayra's taxi-escapades. Waar is onze doorgoede principiële Waldek gebleven? Opgegeten door Rozitska zeer waarschijnlijk. Bah,vent!
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Het feit dat de politie ook niet snapt is dat Peggy wel een motief had en dat ze dit beter hadden moeten onderzoeken. Met het kind van je ex-man en ex-vriendin even gaan wandelen terwijl er een vete was die tussen hun en vooral het toneel dat Peggy opgevoerd heeft voor ze ging wandelen met Lucas daar waren toch genoeg getuigen die dat konden bevestigen en dan heeft ze Lucas meegenomen omdat ze medelijden had zeker omdat hij daar lag te wenen en toevallig was ze dat vergeten te zeggen. Tim had beter moeten weten en dit dieper onderzocht moeten hebben. En Waldek dat iedereen het zwijgen oplegt.
Dit is echt te belachelijk voor woorden deze verhaallijn.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Bij het ( voorlopig ) aflasten van dit proces zijn veel te weinig vragen gesteld .
Waarom bracht Frank haar terug ? Hoe en waar heeft hij Peggy gevonden ? Kleine reconstructie : Hoe is Peggy buitengeraakt met Lucas ? Waar stond de kinderwagen ? Waarom nam ze een baby mee zonder iemand te verwittigen ?
Waarom kwam ze terug in een overall ???????? Hebben Femke en Peter niet gemerkt aan Lucas zijn kleertjes of hij had overgegeven ? Hoeveel tijd is Peggy met de baby weggeweest ? Wat is de voorgeschiedenis van Peggy/Femke/ baby ,
Het mag dan fictie zijn, als het maar ergens op lijkt en dat doet deze kluchtlijn niet meer.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tsss ranske, heb eens wat geduld. :)
In Thuis komt altijd alles uit, maar als dat te rap gebeurt zijn er minder conflicten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,akkoord,maar vindt je ook niet dat het soms een beetje "sleept"?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja,akkoord,maar vindt je ook niet dat het soms een beetje "sleept"?
Het zal wel z'n redenen hebben zeker om andere verhaallijnen te "voeden". :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ik ga mijn best doen, lord F. Beloofd :angel:
Maar soms gaat dat rekken tot in het absurde en dan gaat de lol er af.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:tsss ranske, heb eens wat geduld. :)
In Thuis komt altijd alles uit, maar als dat te rap gebeurt zijn er minder conflicten.
Nee hoor. Absoluuuuuuut niet!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Wat mij opviel gisteren : Waldek zit bij Rosa over de boekingen in de Zus&Zo te praten. Eerst over de herfstvakantie die m.i. loopt van maandag laatst tot vandaag : zegt hij : voor die week is het volzet. Die week ? Moest het niet zijn : deze week is het volzet :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als Waldek compleet de pedalen kwijt is,wat voor mij een voldongen feit is, is dit wel begrijpelijk.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik ben Waldek kotsbeu. Tegen Simonne: "Ik wil dat de sfeer goed is wanneer Rosa terug naar huis komt". Ik ben die zever beu. De sfeer zal niet goed zijn en als hij wil dat de sfeer goed is, dan moet hij Peggy maar laten colloqueren. Ik kan zijn kop niet meer zien en zijn stem niet meer horen en die hele verhaallijn komt mij stilaan de strot uit. Plus: dat Peggy niet meer weet op welk been dansen met Waldek, dat versta ik ook ze. Peggy is al zot, maar Waldek zou iedereen de muren opjagen, zoals hij zich nu gedraagt.
Kan Leo nu niet gewoon naar de flikken gaan en alles en iedereen verklikken? Iedereen het gesticht in, klaar.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Waldek is de kolonel geworden, iedereen moet doen wat hij zegt: iedereen moet alles verzwijgen en liegen tegen de politie ivm Peggy, iedereen moet geduld hebben met Peggy en haar grillen moeten ze er maar erbij nemen, ervoor zorgen dat de sfeer terug goed is als Rosa naar huis komt en ook zwijgen tegen Rosa natuurlijk wat daar allemaal gebeurd. Begin mij stilaan af te vragen wie er het meest rijp is voor het gesticht Peggy of Waldek. Euh,...beide :violence-hammer: !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zwijgen tegen Rosa heeft geen enkele zin. Zij komt het toch te weten. Dat is toch wel iets dat de Waldek na zoveel jaren zou moeten weten.
0 x
Potentia Principatum
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 112
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Caligula schreef:Zwijgen tegen Rosa heeft geen enkele zin. Zij komt het toch te weten. Dat is toch wel iets dat de Waldek na zoveel jaren zou moeten weten.
Marianne zal het wel uit de doeken doen tijdens de revalidatie wat haar dochtertje heeft uitgevreten
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,en de Waldek tegen Renzo zeg: Ja,en daar is ook niks gebeurd! Komaan zeg! :boo:
Hoe dom kun je zijn.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie