Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Hoe Marianne gevochten heeft om het huis niet uit te moeten zou ze toch gek zijn deze kans niet uit te buiten.
Marianne kennende.
Het geeft gegarandeerd problemen als Marianne daar blijft eens dat ze goed en wel rondloopt.
Mayra kennende.
Marianne kennende.
Het geeft gegarandeerd problemen als Marianne daar blijft eens dat ze goed en wel rondloopt.
Mayra kennende.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mja, heb toch de indruk dat zelfs de scenaristen het welletjes vonden met die ruzies die ze gestookt hebben tss Marianne en Mayra. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Alles kan in Thuis en het is ook heel positief om zo te denken maar ik kan hen echt niet geloven, sorry.lord F. schreef:Mja, heb toch de indruk dat zelfs de scenaristen het welletjes vonden met die ruzies die ze gestookt hebben tss Marianne en Mayra.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik zag alleen aangename verrassing op Mayra's gezicht. Maar nu ik hier wat andere gedachten las, denk ik ook dat 't maar een wapenstilstand zijn... De vraag is: " wie zal de eerste zijn om de strijdbijl weer op te graven?" Mayra die haar lieveke voor zich alleen wil, of Marianne die haar huis niet wil verlaten?ranske schreef:Als er wrijving komt ten huize Bastiaens kan die van Mayra komen. Zij wil An alleen en denkt misschien dat zij de kans uitbuit om te kunnen blijven. Haar gezicht toen ze die bloemen kreeg sprak boekdelen.
Laatst gewijzigd door ikke op ma 13 okt 2014, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Mayra zal volgens mij heel de schuld van haar miskraam op Marianne schuiven en de strijdbijl niet begraven maar zo listig en achterbaks is ze wel om dat tegenover Ann weg te steken...enfin, dat denk ik maar
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Marianne is relatief veilig in haar rolstoel omdat Mayra weet dat ze Ann zo niet kan opstoken.
Ze wacht geduldig tot Marianne zelfstandig rondloopt. Dan gaan we wat zien.
Het zou zoveel beter zijn als ze eindelijk overeenkwamen en nieuwe verhaallijnen met hen dan dit oud zeer.
Ze wacht geduldig tot Marianne zelfstandig rondloopt. Dan gaan we wat zien.
Het zou zoveel beter zijn als ze eindelijk overeenkwamen en nieuwe verhaallijnen met hen dan dit oud zeer.
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Lijkt me eerder dat Ann op één of andere manier tussen twee vuren gaat staan en langs beide kanten gaat opgestookt worden. Want daarin zijn Mayra en Marianne goeie concurrentie 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Verrassend hoe ze reageerde op de blijde boodschap. Al tikte ze die wijn wel heel vlug tegen de huig
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Ik ben zeker dat er nog een addertje is... Hopelijk zal ze geen "Mathildeke" doen.Kwast schreef:Verrassend hoe ze reageerde op de blijde boodschap. Al tikte ze die wijn wel heel vlug tegen de huig
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dus toch naar Kaapverdië, mensen was dat maar waar!
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Geloof er ook niets van en van Marianne ook niet. Die is met een strategie begonnen...wordt vervolgd
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Marianne en Helène tesamen,aangenaam moment mag ik zeggen. 
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
-
ranske
- Poster rang 4

Helene was terug haar oude zelf met van die opmerkingen tussendoor en dan Marianne haar ogen 
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Jeetje, het enthousiasme en de warmte van Marianne over het feit dat ze niet alleen is, maar dat ze Nancy heeft ....!!!
Ik kan op die relatie ook geen peil trekken hoor. Ze wil Nancy niet kwijt, dat is zeker, maar ze heeft haar altijd gekleineerd en was meestal heel kortaf met haar. En dat ze Eddy nu ook accepteert als thuiszorger ... ik kan er met de pet niet bij.
Ik kan op die relatie ook geen peil trekken hoor. Ze wil Nancy niet kwijt, dat is zeker, maar ze heeft haar altijd gekleineerd en was meestal heel kortaf met haar. En dat ze Eddy nu ook accepteert als thuiszorger ... ik kan er met de pet niet bij.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song