Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fazou
Nog geen rang

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door fazou »

Ik vraag me van sommige onder jullie af waarom je überhaupt nog wil kijken. De ergernis aan de personages zit precies erg diep.
Het blijft allemaal fictie natuurlijk. En daar hoort nu eenmaal verhaallijn bij. Mocht alles vlak verlopen zou het toch ook maar een vreselijk saaie boel worden.
Ik ben ervan overtuigd dat Peter na zijn ongelukkig discours dat hij nu aan het bewandelen is - want ja dat heeft stof tot emotionele scènes- heus wel weer tot inzicht zal komen. Femke zal daar wel voor zorgen. Want is hij ondertussen ook al niet bijgedraaid ivm de crèche?. Hij blaast aanvankelijk misschien vaak hoog van de toren, maar als puntje bij paaltje komt, luistert hij WEL naar degene hij graag ziet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat de "vergevingsgezindheid" van Femke hem nog verder drijft. Laten we wel zijn, zijn kind is ontvoerd en zijn vrouw zit kort daarna alweer te zeuren over vergeven. Kom aan :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

fazou schreef:Hij blaast aanvankelijk misschien vaak hoog van de toren, maar als puntje bij paaltje komt, luistert hij WEL naar degene hij graag ziet.
De Peter en luisteren zijn twee aparte dingen hoor. Maar het wordt natuurlijk weer zo gespeeld om een beetje onenigheid te krijgen tussen Peter-Femke. Die twee zijn nu lang genoeg gelukkig geweest voor Thuisnormen,ja?
Ik vraag me toch af wat Femke's houding gaat zijn als ze de hele waarheid verneemt. Die van Peter kennen we al denk ik.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Die twee zijn nu lang genoeg gelukkig geweest voor Thuisnormen,ja?.
Experimentele relaties duren in Thuis ongeveer één seizoen. ;)
(zie Tim-Femke of Bram-Paulien of Peter-Peggy)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hmm...ja maar we zitten ondertussen al wel aan Femke3 hoor.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Hmm...ja maar we zitten ondertussen al wel aan Femke3 hoor.
Je hebt ook de relaties die altijd weer goed komen. :)
(Frank-Simonne of Waldek-Rosa of Eddy-Nancy of Peter-Femke)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

...en daarna altijd weer verkeerd gaan. Het eeuwige drama van Thuis. :lol:
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Die 2 blijven nu heus wel gedurende een lange tijd samen. Ben ik zeker van. Ze hebben er verdorie bijna 2 seizoenen over gedaan om weer bij elkaar te komen. De kijker zou het nu toch echt niet kunnen waarderen mocht het nu alweer afgelopen zijn. Bovendien kunnen ze nog heel veel kanten op met die 2 als jonge ouders en dan een opgroeiend Lucasje.
En wacht maar af, die vete tussen hen versus Peggy zal nog uitgebreid worden uitgetekend. De waarheid komt sowieso aan het licht en dan gaan de poppen sowieso aan het dansen. Ben er zeker van dat Fem dan ook weer haar strijdbare kant laat zien. Trouwens, dat werd toch ook al tussen de lijntjes door goed aangehaald : "mochten ze u ooit iets willen aandoen, dan eten uw mama en papa hem levend op" waren de woorden van Femke tegen haar zoon vorige week nog. Dus wacht maar... levert zeker nog zalige TV op. Kijk er al naar uit
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik voorspel zelfs dat het zal uitkomen op het moment dat Peter akkoord is met de minnelijke schikking. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou best wel eens kunnen inderdaad... :)
Maar iets om naar uit te kijken is het zeker! :razz:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Femke dit hele gebeuren zomaar wil laten passeren als ze er achter komt dat Peggy met Lucas in het water heeft gestaan om hem te verdrinken. Het maakt toch een wezenlijk verschil met hetgeen ze nu weten, en dat Peggy er ook nog eens over heeft lopen zwijgen/liegen, helpt ook niet.
Als ik zie hoe kwaad Peter nu al is, dan vraag ik me toch wel af waar dat alles gaat eindigen... :whistle:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ergeren kan soms ook heerlijk ontspannend werken maar dat terzijde. Ik stoor mij aan Peter ten tijde dat hij mijn beeldbuis ontsierd. Vanaf de eerste seconde dat Thuis is afgelopen, of dat ik dit topic verlaat, ben ik hem alweer vergeten. Beetje lopen zeiken is soms gewoon leuk. Daarbij realiseren de meesten zich dat het allemaal puur nep is. Althans dat mag ik hopen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, Peter's reactie gaan we heus wel kennen als hij achter de waarheid komt. Die kennen we eigelijk nu al.
Femke's reactie daarentegen...Ik denk toch dat daar niet veel vergevingsgezindheid zal overblijven.
Nog een flinke mep mss?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Wel, Peter's reactie gaan we heus wel kennen als hij achter de waarheid komt. Die kennen we eigelijk nu al.
Femke's reactie daarentegen...Ik denk toch dat daar niet veel vergevingsgezindheid zal overblijven.
Nog een flinke mep mss?
Als ze de waarheid te weten komen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja zeg, de Peter poepeloeren zat,dat is de 2de keer dat ik hem zo zie (de 1ste keer was na de verdwijning van Sofie met een al halflege fles whisky) Waar gaan we het schrijven. Dat Eddy zat is ,ja dat is op zich niet echt verwonderderlijk!
Maar de Peter,Jezus toch!Peterke,Peterke toch!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja zeg, de Peter poepeloeren zat,dat is de 2de keer dat ik hem zo zie (de 1ste keer was na de verdwijning van Sofie met een al halflege fles whisky) Waar gaan we het schrijven. Dat Eddy zat is ,ja dat is op zich niet echt verwonderderlijk!
Maar de Peter,Jezus toch!Peterke,Peterke toch!
3e keer. Vorig jaar ook al eens. ;)
Enfin ja, t was maar die duts van een Jens die klop kreeg (dat kon er nog wel bij). :lol:
0 x
Plaats reactie