Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
fazou
- Nog geen rang
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Er wordt toch ook al gezegd door Peter dat zij er zo niet vanaf zal geraken. Daar lieten de scenaristen toch wel al blijken dat 1 week inderdaad verre van genoeg is.
Het kan bijna niet anders of de ware toedracht van haar ontvoering komt aan het licht. Anders zou het Thuis niet zijn. Wellicht zal dit wel nog een hele tijd duren alvorens het uitkomt.
Ik vraag mij ook af hoe lang ze haar nu nog blind zullen houden? Nu ja, Marie heeft indertijd ook wel ettelijke seizoenen blind gepeeld.
Het kan bijna niet anders of de ware toedracht van haar ontvoering komt aan het licht. Anders zou het Thuis niet zijn. Wellicht zal dit wel nog een hele tijd duren alvorens het uitkomt.
Ik vraag mij ook af hoe lang ze haar nu nog blind zullen houden? Nu ja, Marie heeft indertijd ook wel ettelijke seizoenen blind gepeeld.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Als je ziet hoelang hete hangijzers in Thuis blijven hangen en zelfs de seizoensfinale heelhuids doorkomen
om verder uitgerokken te worden, vrees ik voor wanneer het proces van Peggy.
om verder uitgerokken te worden, vrees ik voor wanneer het proces van Peggy.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Blijft toch een vreemd mens die Peggy. Ze heeft volgens mij geen idee wat haar boven het hoofd hangt of ze wil het niet weten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Een flits van helderheid: Peggy wil alles vertellen! En zeggen alle anderen natuurlijk, nee, nee zoals goede burgers betaamd! 
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Eerst het leven van Femke en Peter kapotmaken en dan na 1 week therapie slaat die weegschaal over naar begrip en rechtvaardigheid? Ik volg niet meer. 
0 x
-
foxy0001
- Nog geen rang
Die komt al langer dan vandaag niet meer geloofwaardig over in haar rol... (jammergenoeg)zanacht schreef:Eerst het leven van Femke en Peter kapotmaken en dan na 1 week therapie slaat die weegschaal over naar begrip en rechtvaardigheid? Ik volg niet meer.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Het wordt tijd dat ze weer gaat eten, dat acteert ze tenminste goed. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Lol! Nu je het zegt, daarom vond ik Peggy vroeger zo leuk, altijd maar eten, ik herkende mezelf er wat in. Jammer wat ze van haar nu gemaakt hebbenKwast schreef:Het wordt tijd dat ze weer gaat eten, dat acteert ze tenminste goed.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Herken je er jezelf nog steeds in voor de rest?Evaaa schreef:Lol! Nu je het zegt, daarom vond ik Peggy vroeger zo leuk, altijd maar eten, ik herkende mezelf er wat in. Jammer wat ze van haar nu gemaakt hebbenKwast schreef:Het wordt tijd dat ze weer gaat eten, dat acteert ze tenminste goed.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Evaaa
- x 435
Ik ben iets minder gek. Ik herken me nu eerder in Femke als iemand die voor iedereen klaar staat. En zichzelf niet altijd op de eerste plaats stelt met alle gevolgen van dien. En soms heb ik datzelfde krullende blonde haar haha.lord F. schreef:Herken je er jezelf nog steeds in voor de rest?Evaaa schreef:Lol! Nu je het zegt, daarom vond ik Peggy vroeger zo leuk, altijd maar eten, ik herkende mezelf er wat in. Jammer wat ze van haar nu gemaakt hebbenKwast schreef:Het wordt tijd dat ze weer gaat eten, dat acteert ze tenminste goed.
Maar over Peggy en Femke gesproken. Ik verwacht dat als het hele verhaal ooit mocht uitkomen, dat er misschien nog wel eens een vechtscène van komt tussen die twee
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Femke heeft Peggy toch al een eerste klas lap verkocht hé. Maar je hebt gelijk, mss more to follow!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

en het komt sowieso uit.Evaaa schreef:Ik verwacht dat als het hele verhaal ooit mocht uitkomen
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Het is en blijft een kreng!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik moet zeggen dat ik het wel heel "sjiek" vind van Peggy dat ze eindelijk uit die slachtofferrol komt. (Nu zegt ze het zelf, maar ik had het al eerder gemerkt.)
Het is ongelooflijk hoe iedereen rondom haar heen doet alsof het iets van niets is. Akkoord dat Peggy geen crimineel is, maar het gaat hier wel om het zomaar meenemen van een onschuldig, weerloos baby'tje!

Het is ongelooflijk hoe iedereen rondom haar heen doet alsof het iets van niets is. Akkoord dat Peggy geen crimineel is, maar het gaat hier wel om het zomaar meenemen van een onschuldig, weerloos baby'tje!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... En ik vind het ook mooi dat ze persé niet wil liegen. Ze hebben het daar over dingen verzwijgen en verdraaien alsof het niks is.
Dat Peggy daar niet aan mee wil werken is volgens mij ook een stap in de goede richting
Dat Peggy daar niet aan mee wil werken is volgens mij ook een stap in de goede richting
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..