Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ja,seffens gaat Peggy nog een praktijk openen als psychotherapeute en als eerste patient heu..hmm...Femke. 
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Correctie: dit IS lachwekkend!Caligula schreef:Het is gewoon niet te geloven. Dat mens zit daar gezellig te keuvelen na een weekje psychiatrie na een baby ontvoerd en bijna verdronken te hebben. Waar zijn ze mee bezig in Thuis? Dit wordt lachwekkend!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien schrijven ze voor "poging tot verdrinking van een baby" 2 weken therapie voor. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dan is ze er nog goed vanaf gekomen met 1 week. Maar ter verdediging van de psychiaters: ze weten niks van dat verdrinken, denk ik.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Toch hoop ik dat dat nog uitkomt. Het zou weer typisch Peggy zijn om met zoiets weg te komen en zoveel steun te blijven krijgen van iedereen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik vermoed dat ze er op het laatste moment toch goed zal van afkomen want als ze haar naar de gevangenis sturen voor een paar jaar dan zal ze uit de serie moeten verdwijnen en dat zal niet gebeuren, helaas.
0 x
-
reda
- Nog geen rang
Ik hoop ook dat het nog uitkomt en ja natuurlijk Peggy voor een lange tijd uit de serie schrijven, zullen de schrijvers niet graag doen maar dan hadden ze haar ook maar geen baby moeten laten ontvoeren en bijna verdrinken.
Ik vind deze verhaallijn eigenlijk een kaakslag aan iedereen die zelf ooit met psychische problemen heeft gekampt en daar weken, maanden, jaren moeite heeft voor moeten doen om daar over te komen en Peggy loopt na een week doodleuk als herboren de instelling buiten. Ik heb er zelf nooit mee te maken gehad, maar ken er wel (en die zijn nog lang zo ver niet gegaan) en de realiteit is niet een beetje anders, maar wat er nu gebeurt heeft gewoon niets met de realiteit te maken.
Ik vind deze verhaallijn eigenlijk een kaakslag aan iedereen die zelf ooit met psychische problemen heeft gekampt en daar weken, maanden, jaren moeite heeft voor moeten doen om daar over te komen en Peggy loopt na een week doodleuk als herboren de instelling buiten. Ik heb er zelf nooit mee te maken gehad, maar ken er wel (en die zijn nog lang zo ver niet gegaan) en de realiteit is niet een beetje anders, maar wat er nu gebeurt heeft gewoon niets met de realiteit te maken.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

De schrijvers houden ons voor gek hiermee. Als wij kijkers moeten geloven dat 1 week therapie genoeg is om Peggy haar problemen op te lossen dan is het hoogtijd dat ze zelf eens therapie volgen maar vermits dit nog niet zo erg is als dat van Peggy dan zal 1 dag genoeg zijn.reda schreef:Ik hoop ook dat het nog uitkomt en ja natuurlijk Peggy voor een lange tijd uit de serie schrijven, zullen de schrijvers niet graag doen maar dan hadden ze haar ook maar geen baby moeten laten ontvoeren en bijna verdrinken.
0 x
-
ikke
- x 435
Psychiaters hebben daar niets aan te zeggen. Iemand die zich vrijwillig laat opnemen kan ook zo weer opstappen.jessie V. schreef:Dan is ze er nog goed vanaf gekomen met 1 week. Maar ter verdediging van de psychiaters: ze weten niks van dat verdrinken, denk ik.
't Is ergerlijk dat Peggy haar probleem opgelost is in één week, De psychiater moet wel een wonderdokter zijn als hij/zij in die ultrakorte tijd alles al te horen kreeg van patiënt Peggy. Heel ongeloofwaardig!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Besluit: Peggy hoort terecht thuis in "wat er niet klopt in Thuis".
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Peggy ging er nogal licht over dat Femke en Peter haar aanklagen maar denk dat ze niet goed weet wat voor een straf boven haar hoofd kan hangen.
Laatst gewijzigd door zanacht op wo 17 sep 2014, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er zo laconiek op reageerde omdat ze het voor zichzelf wil verdringen. Ze kan er momenteel toch niks meer aan veranderen natuurlijk...
Maar ik ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren als de hele zaak wat meer realiteit wordt voor haar, en ze bijvoorbeeld ook ondervraagd gaat worden. Pas dan zal blijken of ze wel echt "genezen" is na dat weekje therapie, want zoals ik het nu zie kan ze nog steeds elk moment doorslaan...
Maar ik ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren als de hele zaak wat meer realiteit wordt voor haar, en ze bijvoorbeeld ook ondervraagd gaat worden. Pas dan zal blijken of ze wel echt "genezen" is na dat weekje therapie, want zoals ik het nu zie kan ze nog steeds elk moment doorslaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Idd,als ze een beetje hard op de rooster wordt gelegd hebben we meteen een prachtige scene denk ik.
En dan nog af te wachten of het ontvoering is of ontvoering met poging tot moord. Daar zijn we nog niet uit.
En dan nog af te wachten of het ontvoering is of ontvoering met poging tot moord. Daar zijn we nog niet uit.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
???zanacht schreef:Peggy ging er nogal ligt over dat Femke en Peter haar aanklagen maar denk dat ze niet goed weet wat voor een straf boven haar hoofd kan hangen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ola, ola correctie LICHT. Ja, mijn LICHT ging ook even uit toen ik dit neer schreef, ik zou mij beter niet meer blindstaren op Peggy haar blindheid!ikke schreef:???zanacht schreef:Peggy ging er nogal ligt over dat Femke en Peter haar aanklagen maar denk dat ze niet goed weet wat voor een straf boven haar hoofd kan hangen.
0 x