Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef: Vind het eignelijk spijtig dat hij gewoon ongestraft is gebleven na de ellende die hij heeft veroorzaakt.
Ja dat vind ik ook, maar goed we zitten hier in de topic van Peggy,zodus...
Peggy heeft sowieso hulp nodig, ze kan dat gewoon niet alleen doen.
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

zanacht schreef:Peter heeft fouten en dat heeft inderdaad zo'n gevolgen voor Peggy maar dat wil toch ook niet zomaar zeggen dat ge daarvoor een kind mag vermoorden, komaan zeg al iedereen zo zou reageren met liefdesverdriet. :crazy:
Dat heb ik ook helemaal nergens in mijn post gezegd.

Maar wat Peter gedaan heeft , is niet enkel gewoon bedriegen. Hij is bewust met Peggy getrouwd nadat hij eerst met Femke heeft geslapen en haar daarna heeft gezegd dat als zij hem terug wou hij het huwelijk afblaast. Om dan nog met Peggy te trouwen is gewoon smerig en laf.

En nee zijn kleine kan er niets aan doen en wat Peggy gedaan heeft valt niet goed te praten. maar dat wil niet zeggen dat wat Peter gedaan heeft zomaar vergeten moet worden. Er wordt nogal licht over gegaan in Thuis imo.
0 x
"You can call me Root"
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ikweetnix schreef:
zanacht schreef:Peter heeft fouten en dat heeft inderdaad zo'n gevolgen voor Peggy maar dat wil toch ook niet zomaar zeggen dat ge daarvoor een kind mag vermoorden, komaan zeg al iedereen zo zou reageren met liefdesverdriet. :crazy:
Dat heb ik ook helemaal nergens in mijn post gezegd.

Maar wat Peter gedaan heeft , is niet enkel gewoon bedriegen. Hij is bewust met Peggy getrouwd nadat hij eerst met Femke heeft geslapen en haar daarna heeft gezegd dat als zij hem terug wou hij het huwelijk afblaast. Om dan nog met Peggy te trouwen is gewoon smerig en laf.

En nee zijn kleine kan er niets aan doen en wat Peggy gedaan heeft valt niet goed te praten. maar dat wil niet zeggen dat wat Peter gedaan heeft zomaar vergeten moet worden. Er wordt nogal licht over gegaan in Thuis imo.
Ik weet wel dat je dat niet gepost hebt maar wil alleen zeggen dat Peggy serieus over de schreef is gegaan ook ondanks wat Peter haar aandeed maar dat wil ook niet zeggen dat ik zijn gedrag in het verleden goedkeur. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Peggy heeft veel geleerd in die ene week. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Peggy heeft veel geleerd in die ene week. :roll:
Inderdaad! :lol:
Ik vond het eerlijk gezegd nogal lachwekkend hoe ze daar met een uitgestreken gezicht zei dat die week haar zo goedgedaan heeft, en dat Toon zijn verleden met die Stephanie af moet sluiten. Dat valt toch allemaal gewoon niet serieus te nemen... :mrgreen: :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is gewoon niet te geloven. Dat mens zit daar gezellig te keuvelen na een weekje psychiatrie na een baby ontvoerd en bijna verdronken te hebben. Waar zijn ze mee bezig in Thuis? Dit wordt lachwekkend! :boo:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Op een week tijd van patiente naar therapeute. ?

De kijkers worden weer voor de gek gehouden dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:Op een week tijd van patiente naar therapeute. ?

De kijkers worden weer voor de gek gehouden dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.
Ervaringsdeskundige kijkers zitten tegenwoordig al te lachen bij het zien van dergelijke stommiteiten in "Thuis", wjd? :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Weer stukken in de krant, deze keer de psychiaters. De kranten krijgen het nog druk met Thuis.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Weer stukken in de krant, deze keer de psychiaters. De kranten krijgen het nog druk met Thuis.
Eigen schuld, dikke bult, als ze gevoelige thema's aansnijden moeten ze maar zorgen dat ze voldoende geïnformeerd zijn om grote blunders te vermijden! :boo:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist,ikke. Een soap is geen realiteit maar het verdorie toch wel binnen bepaalde perken blijven. Maak er anders een nonsense-serie van,daar zou ik nog mee kunnen leven.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peggy hoort thuis in iets als het Pieter Baancentrum. Dat kind is zo gek als een deur en heeft werkelijk de illusie dat een weekje opgenomen zitten wonderen doet. Anderzijds is ze nog nooit een van de slimsten geweest dus wat dat betreft. Normaliter zal er een heel proces volgen. Had ze vast moeten zitten maar vrouw Holle rent vrolijk rond alsof er nooit iets is gebeurd. Vage shit. Je kan iemand die zulke dingen doet toch niet na een week weer laten lopen? Hoewel ze er wel vrijwillig was natuurlijk. Noh ja ze graaft beter een schuilkelder want er zijn wel wat zielen op oorlogspad.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Noh ja ze graaft beter een schuilkelder want er zijn wel wat zielen op oorlogspad.
En met grof geschut!
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

#blaastvastopdehoorn katteklopkatteklopkatteklop daar komen de schutters om het blinde vee te vangen. Ze jagen het op ze maken het bang en ze schieten met armtierige waterpistooltjes want ze is zo zot op water.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Eén week therapie voor wat zij allemaal uitgespookt heeft??? Er zijn mensen die voor veel minder daar veel langer zitten maar ohh voor Peggy is 1 weekje genoeg om te genezen en om zelf therapeut te spelen.
Peggy is dan ook intelligent genoeg om dit op 1 week klaar te spelen. :shock: :wtf: :eek:
0 x
Gesloten