Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Pedofielen richten veel kwaad aan en psychopaten evenzeer. Maar er is tussen beiden een groot verschil, al zou een pedofiel ook een psychopaat KUNNEN zijn.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Bij Danny is er toch iets niets oké aan zijn gedrag, hij was blijkbaar niet zo tevreden als de onderzoeksrechter hem wou laten gaan. Tim die had er geen probleem mee zo te zien.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar je hebt ook pedofielen die geen kinderen kwaad doen, die dan moeten proberen om te gaan met die "ziekte".jessie V. schreef:Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Pedofielen richten veel kwaad aan en psychopaten evenzeer. Maar er is tussen beiden een groot verschil, al zou een pedofiel ook een psychopaat KUNNEN zijn.
(al blijft het natuurlijk wel een "ziek" gegeven)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ik ga het anders formuleren. Als we er vanuit gaan dat het Danny is, hoe gaat hij nu nog Emma aan eten en drinken kunnen helpen? Hij is nu fulltime met dat onderzoek bezig en kan zich (een ietwat verdachte) timeout niet veroorloven.
Temeer daar Tim toch al een paar keer de wenkbrouwen gefronst heeft.
Maar van de andere kant, het is niet omdat hij zogezegd ziek zou zijn dat hij niet geslepen is.
Tenzij natuurlijk dat hij besloten heeft om Emma rustig te laten sterven.Geloof ik niet echt.
Temeer daar Tim toch al een paar keer de wenkbrouwen gefronst heeft.
Maar van de andere kant, het is niet omdat hij zogezegd ziek zou zijn dat hij niet geslepen is.
Tenzij natuurlijk dat hij besloten heeft om Emma rustig te laten sterven.Geloof ik niet echt.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als Danny inderdaad de ontvoerder is, dan denk ik dat ze gewoon bij hem thuis zit.
Daar zal hij na zijn shift toch naartoe gaan, neem ik aan?
0 x
-
- Poster rang 5
Bij hem thuis lijkt me nu ook niet zo verstandig, maar t kan natuurlijk wel.satine schreef:Als Danny inderdaad de ontvoerder is, dan denk ik dat ze gewoon bij hem thuis zit.
Anderzijds kan hij eigenlijk niet anders dan haar te vermoorden op termijn.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dat zou kunnen want als Geert onschuldig is en hij dan werkelijk de waarheid spreekt dat de verbinding daar slecht is tot zelfs geen bereik dan zou Emma ook Judith niet kunnen opbellen hebben dus zou je wel eens gelijk kunnen hebben.satine schreef:Als Danny inderdaad de ontvoerder is, dan denk ik dat ze gewoon bij hem thuis zit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hangt er vanaf: als hij op een appartementje woont is dit inderdaad heel onverstandig, maar hij kan even goed in een vrijstaand huis wonen met een goed geïsoleerde kelder of zolder...
Als hij haar vermoordt, dan moet hij ook nog zien dat hij van het lichaam af raakt.
Ik hoop in ieder geval dat het niet zover komt!
Als hij haar vermoordt, dan moet hij ook nog zien dat hij van het lichaam af raakt.

0 x
-
- Poster rang 5
En dan willen we best ook niet weten wat hij er na z'n uren mee uitsteekt.satine schreef:Hangt er vanaf: als hij op een appartementje woont is dit inderdaad heel onverstandig, maar hij kan even goed in een vrijstaand huis wonen met een goed geïsoleerde kelder of zolder...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee inderdaad, liever niet!lord F. schreef:En dan willen we best ook niet weten wat hij er na z'n uren mee uitsteekt.
0 x
-
- x 435
Heeft die kamer waar Emma zit eigenlijk geen raam? Het is toch uitzonderlijk dat een kamer in een huis geen raam heeft. Zeker vermits het geen kelder is maar eerder een slaapkamer als we de beelden mogen geloven.
In ieder geval is het nu zeker dat Danny de ontvoerder is. Zie dat gedoe met die IP-adressen.
In ieder geval is het nu zeker dat Danny de ontvoerder is. Zie dat gedoe met die IP-adressen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Voor Danny is het Geert,Geert en nog eens Geert. Zijn prestatie in de praktijk vond ik een beetje zielig. Net ofdat hij zijn laatste pijl aan het schieten was. En IP-adressen checken wil hij liever niet...Why?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Met IP-adressen kan je gemakkelijk rommelen. Nou, je kan er mee rommelen. Als je een beetje verstand van pc's hebt is dat niet heel moeilijk. Ik vraag mij ook af waarom hij dat niet wil en nog meer waarom het nog niet is gebeurd. Chatte Emma eerst niet via een chatsite of was het altijd al via Facebook?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 4
Ik zag zijn gefocust zijn op Geert alsof hij zich wou bewijzen in zijn nieuwe functie door de dader te vinden.
Nu die IP-adressen liever niet checken en het Tim ook niet laten doen klopt niet. Hij is opzettelijk fout bezig.
Laat deze lijn eens opgelost raken, het duurt al te lang en er zijn nog dingen bezig zoals :
-Peggy opgenomen in psychiatrische instelling,
-Rosa in kunstmatige coma zonder enig idee wat erna. Marianne zwaargekwetst en in een rolstoel of niet ?
-Geert zijn reputatie? huwelijk en wellicht praktijk naar de vaantjes.
-Peter eraan werkend dat er van Peggy niets overblijft is genoeg om ons 'n tijdje zoet te houden.
Nergens beter dan thuis...
Nu die IP-adressen liever niet checken en het Tim ook niet laten doen klopt niet. Hij is opzettelijk fout bezig.
Laat deze lijn eens opgelost raken, het duurt al te lang en er zijn nog dingen bezig zoals :
-Peggy opgenomen in psychiatrische instelling,
-Rosa in kunstmatige coma zonder enig idee wat erna. Marianne zwaargekwetst en in een rolstoel of niet ?
-Geert zijn reputatie? huwelijk en wellicht praktijk naar de vaantjes.
-Peter eraan werkend dat er van Peggy niets overblijft is genoeg om ons 'n tijdje zoet te houden.
Nergens beter dan thuis...
0 x
-
- x 435
Ik vind dat toch niet zo zeker. Ik zie vooral een overijverige hoofdinspecteur die zich in deze zaak maar al te graag wil bewijzen dat hij zijn promotie verdiend heeft en daardoor ten prooi valt aan tunnelvisie. Maar blijkbaar ben je dan tegenwoordig meteen een pedofiel...Omega schreef:Heeft die kamer waar Emma zit eigenlijk geen raam? Het is toch uitzonderlijk dat een kamer in een huis geen raam heeft. Zeker vermits het geen kelder is maar eerder een slaapkamer als we de beelden mogen geloven.

0 x