laatst geziene film

Zeveren over allerlei films kan hier !
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: laatst geziene film

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:Als ik moet kiezen tussen De Niro of Pacino kies ik toch wel voor De Niro :D, ondanks het feit dat die inderdaad de laatste jaren niet echt meer iets heeft gedaan dat het vermelden waard is. Maar dat is iets dat ik van Pacino ook zou durven zeggen.
Had het ook over dat De Niro de laatste 15 jaar in heel bedenkelijke films zoals pakweg Meet the Fockers. :)
Soit, ik vond het allebei heel goeie acteurs, laat dat duidelijk zijn en De Niro iets veelzijdiger omdat hij lange tijd de fetisjacteur was van Martin Scorsese.

Maar we zijn hier ferm aan het afwijken, het moet hier gaan over de laatst geziene films en niet over acteurs die passé zijn zoals Robin Williams, Robert De Niro en Al Pacino. 8)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Gisteren gekeken naar "Airport" (stond nog op mijn digicorder) en ferm moeten :lol: Ik denk dat die film ergens van in de jaren 60 is waar men zomaar op de luchthaven niet door security moet en dus een bom kan meenemen in een koffertje, waar de stewardessen de jassen van alle passagiers (ook economy dus) in een kleerkast hangen, waar alle mannelijke passagiers zitten te roken, en ook de gezagvoerder een pijp zit te roken in de cockpit ..... :lol:
0 x
foxy0001
Nog geen rang

Bericht door foxy0001 »

"the butterfly effect" met oa Ashton K.
Leuke film met een kluwen van fast forwards en flashbacks zou je denken, tot alles aan het licht komt.
Voor liefhebbers van een beetje actie en wat drama wel een aanrader zou ik zeggen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik ben gisteren gaan kijken naar "The drop". Ik heb ervan genoten. Maar veel meer kan ik er niet over vertellen want 'k vrees dat het onmogelijk is om er een korte inhoud van te geven zonder teveel te verklappen. Als ie ooit op TV komt ga ik hem zeker nog eens bekijken.
:thumbup:
Na de laaiend enthousiaste Amerikaanse recensies voor "Rundskop" hebben regisseur Michaël R. Roskam en acteur Matthias Schoenaerts de handen opnieuw in elkaar geslagen voor een nieuw project... in Amerika!
In "The Drop" raakt de eenzame barkeeper Bob Saginowski onder druk van zijn maffiose werkgever en neef Marv betrokken bij een compleet mislukte roofoverval...
Naast Matthias Schoenaerts schitteren trouwens ook Noomi Rapace (de Millennium-trilogie), Tom Hardy (The Dark Knight Rises) en de betreurde James Gandolfini (The Sopranos) in zijn allerlaatste rol op het witte doek.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

The Drop : ja, heb er ook van genoten. Roskam op z'n Scorsese's. Korte inhoud staat hierboven, dus dat hoef ik niet te herhalen, behalve dat er schitterend geacteerd wordt met uiteraard Tom Hardy op kop.

Gone Girl : De laatste worp van David Fincher (bekend van oa Se7en, Fight Club, Zodiac en The Social Network). Film draait over een ontvoeringszaak maar is eigenlijk meer een satire over het huwelijk en over de media. Niet slecht, maar met z'n 2,5 uur begon het soms toch wat langdradig te worden.

Nog op het verlanglijstje : Interstellar, Image, Locke en Levethian. 8)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

de laatste film van "The Hobbit".
Gezien en niet goedgekeurd. 'k Heb er geen spijt van dat ik ben wezen kijken, maar ben wel blij dat 't een gratis ticket was. :lol:
Er zit geen verhaal in de film.
Geef mij maar "The lord of the Rings"!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:de laatste film van "The Hobbit".
Gezien en niet goedgekeurd. 'k Heb er geen spijt van dat ik ben wezen kijken, maar ben wel blij dat 't een gratis ticket was. :lol:
En dan heb je nog de eerste 2 films niet gezien. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Nee, en die zal ik niet gauw zien, denk ik.
'k Ga eerst eens het boek lezen...OOIT
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:
Haja, eigenlijk is dat een kinderboek. :)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
ikke schreef:
lord F. schreef:
Haja, eigenlijk is dat een kinderboek. :)
Ik heb niets tegen een goed kinderboek!
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Image van Adil El Arbi en Bilall Fallah, zeer sterke film, wat recensenten van Knack en Humo ook mogen beweren.
Het einde is onverwacht, maar dat is het wat de film zo sterk maakt. Eye-opener
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Evaaa schreef:Image van Adil El Arbi en Bilall Fallah, zeer sterke film, wat recensenten van Knack en Humo ook mogen beweren.
Niet alleen de Knack en de HUMO. Wou die ook gaan zien, maar iedereen die ik ken die hem gezien heeft vonden er precies niet veel aan.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

lord F. schreef:
Evaaa schreef:Image van Adil El Arbi en Bilall Fallah, zeer sterke film, wat recensenten van Knack en Humo ook mogen beweren.
Niet alleen de Knack en de HUMO. Wou die ook gaan zien, maar iedereen die ik ken die hem gezien heeft vonden er precies niet veel aan.
Ik vond het wel, maar zoiets moet ge vooral zelf uitmaken. Ik ga nooit af op recensies, wel op het verhaal.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Evaaa schreef:
lord F. schreef:
Ik vond het wel, maar zoiets moet ge vooral zelf uitmaken. Ik ga nooit af op recensies, wel op het verhaal.
Wel, diegene die ik ken die hem gezien hadden (en dat waren geen recensenten) en van wie ik hun mening over films respecteer waren er met grote verwachtingen naartoe gegaan en waren er enorm ontgoocheld over.
Maar zal hem wel eens zien als hij op tv komt en dan er een mening over formuleren. :) Eerst nog wat andere films bekijken. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Little Black Spiders van Patrice Toye speelde gisteren op één. Ooit, lang geleden nog haar debuut Rosie gezien in de cinema dus was eens benieuw hoe haar films geëvolueerd waren in die 16 jaar. :)

Het thema van de film intrigeerde me wel (nonnen die ongewenst zwangere meisjes in afwachting van hun zwangerschap verborgen houden op de zolderverdieping van een kliniek en de pasgeboren baby's dan stiekem verkopen aan ouders die geen kinderen kunnen krijgen) en er werd ook goed in geacteerd (door oa Charlotte De Bruyne) wat een erg kwetsbare film opleverde net als in Rosie gezien vanuit de gevoelens van de tienermeisjes. Had wel het gevoel dat de film toch net nog iets beter kon, maar vond m wel ok om gezien te hebben.
0 x
Plaats reactie