Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Niet mooi van Marianne inderdaad. Maar onder de gegeven omstandigheden kan ik me haar reactie wel een beetje voorstellen. Het zal allemaal even teveel geweest zijn, en ze was duidelijk erg in de war. Dan zeg je soms al eens iets wat er lomper uitkomt dan de bedoeling is... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wamberto
- Nog geen rang
Tarara, ze had Nancy nodig in haar proces en een domme kracht om Mayra te bespioneren. Nu heeft ze haar niet meer nodig, nu is ze terug de waardeloze kuisvrouw uit 'gewone kringen' waar ze niets dan last mee heeft.

0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Het is niet mijn gewoonte om het voor Marianne op te nemen. Maar je zal je maar zo ongelofelijk ellendig voelen en Nancy op bezoek krijgen.
Ja, ik weet het, ze bedoelt het allemaal zo goed, maar ondertussen word je er gestoord van. En we hebben al genoeg gestoorden momenteel.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja de medische kant van de zaak is weer eens niet de sterkste kant van Thuis gebleken. Je kunt niet volledig verlamd zijn met een kwetsuur van een zenuw thv de derde lendenwervel, daarvoor heb je een ruggemergletsel voor nodig maar het ruggemerg houdt op tussen de eerste en de tweede lendenwervel zodus...Get your facts straight please.
Wat Marianne zelf betreft die zal wel even terugdenken aan Swerts,toen had ze het ook mis natuurlijk.
Wat Marianne zelf betreft die zal wel even terugdenken aan Swerts,toen had ze het ook mis natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
Wamberto
- Nog geen rang
Net daarom zal ze niet nog eens meer gekwetst willen worden nadat ze Geert (te) lang geloofd heeft, maar als Geert onschuldig is is het allemaal natuurlijk heel pijnlijk.Caligula schreef:Wat Marianne zelf betreft die zal wel even terugdenken aan Swerts,toen had ze het ook mis natuurlijk.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Tussen Marianne en Nancy komt het goed. Hoe rapper Nancy ziet dat ze door de verwarring bij Marianne
zich te veel opdrong toen die zoiets er niet meer bij kon hebben is 't terug koek en ei.
zich te veel opdrong toen die zoiets er niet meer bij kon hebben is 't terug koek en ei.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ja, als ik daar zo zou liggen en dan ook nog eens al die spanningen erbij, ik denk dat ik ook wel eens fel uit de hoek zou kunnen komen als iemand zou begint te tetteren tegen mij.
En Nancy die weet gewoon niet beter, ze wil helpen maar voelt niet goed aan wat ze wel en niet moet zeggen op een dergelijk moment (maar dat heb ik ook wel eens, hoor!)
En Nancy die weet gewoon niet beter, ze wil helpen maar voelt niet goed aan wat ze wel en niet moet zeggen op een dergelijk moment (maar dat heb ik ook wel eens, hoor!)
0 x
-
Wamberto
- Nog geen rang
Daarom denk ik dat ze waarschijnlijk nog altijd niet begrijpt waarom Marianne haar zo afpoeierde en ze zich gekwetst zal voelen.Jules schreef:En Nancy die weet gewoon niet beter, ze wil helpen maar voelt niet goed aan wat ze wel en niet moet zeggen op een dergelijk moment (maar dat heb ik ook wel eens, hoor!)
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Inderdaad. Ze heeft er geen idee van dat ze helemaal niet zo hulpvaardig en vriendelijk overkwam dan ze wel dacht. Dat arm schaap toch, ze bedoelt het zo goed... En bij Eddy kan ze met dat verdriet niet zo goed terecht, die zal wel zoiets zeggen als: "Ziet ge nu wel, dat ge van die Madam Chichi geen vriendelijk woord moet verwachten! Ik heb het u toch gezegd!"Wamberto schreef:Daarom denk ik dat ze waarschijnlijk nog altijd niet begrijpt waarom Marianne haar zo afpoeierde en ze zich gekwetst zal voelen.Jules schreef:En Nancy die weet gewoon niet beter, ze wil helpen maar voelt niet goed aan wat ze wel en niet moet zeggen op een dergelijk moment (maar dat heb ik ook wel eens, hoor!)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Of anders: gij stond toch ook niet van voren toen ze het verstand uitdeelden.
Waarop Nancy: Nee, ik stond nevest u.
Waarop Nancy: Nee, ik stond nevest u.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Marianne en Nancy, dat is nogal een duo! Als het er echt op aankomt dan staan ze toch meestal klaar voor elkaar.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien kunnen samen knolselder gaan eten bij Judith en Tom 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5

Hoezo zou ze nooit meer alleen naar de wc kunnen? Is ze verlamd? Ik heb namelijk een deel gemist. Normaal kan een mens op 1 been nog wel alleen naar de wc. In elk geval is het wel een trieste situatie.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Jup, verlamd. Alleen een risicovolle operatie kan dat verhelpen.
0 x