die discussie voeren we al in andere topic.....Caligula schreef:Ja, en die gui geeft dan gewoon een andere tf aan Emma nadat hij de hare in de bosjes heeft gesmeten?
En met die tf belt Emma dan naar mama (zeer kort) maar genoeg om te traceren. De man moet toch weten dat als ze Emma vinden dat hij klos is. Kan niet geloven dat hij Emma zo maar een tf zou geven,dat houdt gewoon geen steek.
mar we hebben hier te maken met een meesterbrein .... ofwel met een psychopaat (of vermoedelijk een combinatie van de twee)
Gui Tarstar laat Emma idd kort bellen, volgens mij op bevel en staat hij er zelf bij en mag Emma niet meer zeggen dat dan ze doet. hoe zou ze anders aan die gsm komen? gevonden op zolder?... daar geloof ik niet in
waarom moet Emma bellen? houdt niet echt steek op het eerste zicht
want dat telefoontje zal idd te traceren zijn, maar niet de precieze locatie, wel kunnen ze weten met welke telecommast ze verbonden was op dat moment, maw ze kunnen weten dat ze niet meer in de ardennen zat maar in de geburen van thuisdorp..... volgens mij weet Gui Tarstar dat Geert niet meer in de ardennen is en wil hij Geert nog wat meer verdacht maken op die manier?? mogelijk is dit wel een piste te ver en denken ze er niet aan dat telefoontje te traceren omdat het van een "onbekend" nummer kwam