Zoals elders op het forum geldt ook hier:
Spoilers ALLEEN in de Spoiler-topics!

Ik hoop dat het dit scenario is!idvenyns schreef:Mijn speculaties:
- Accident van Frank/Rosa blijkt niet zo erg te zijn
- De ander van de twee (Rosa/Frank) kan Peggy tegenhouden
- Mayra heeft miskraam door de val maar is zelf oké, Marianne is er erger aan toe. Ann komt hierdoor tot inkeer dat het nog altijd haar moeder is en verzoent zich ermee wanneer Marianne terug bij bewustzijn is
- Emma zit bij Danny uiteraard

Is inderdaad een goed verhaal! Wat het uiteindelijk word zien we in september..Kiki_Dee schreef:Ik hoop dat het dit scenario is!idvenyns schreef:Mijn speculaties:
- Accident van Frank/Rosa blijkt niet zo erg te zijn
- De ander van de twee (Rosa/Frank) kan Peggy tegenhouden
- Mayra heeft miskraam door de val maar is zelf oké, Marianne is er erger aan toe. Ann komt hierdoor tot inkeer dat het nog altijd haar moeder is en verzoent zich ermee wanneer Marianne terug bij bewustzijn is
- Emma zit bij Danny uiteraard
Wat Ann zag weten we ook niet echt, ik geloof niet dat Rosa een ongeval heeft gehad. Maar ja, alles kan uiteraard.Skere schreef:Het is niet zo duidelijk wie er het zwaarst gewond is; Marianne of Myra?
Misschien gaat er wel weer iemand in een coma, want dat is zo een beetje de gewoonte in Thuis.
Er waren inderdaad een paar dingen voorspelbaar, maar andere dingen, zoals het ongeval en de val van de trap, waren een verassing voor mij. Ik vraag mij ook af waar Odette was toen Judith en Tom bij haar kwamen binnenvallen.Skere schreef: Goed, ik wacht vol ongeduld, net zoals waarschijnlijk velen van jullie, op het vervolg.
Vond het een spannende, maar wel zeer voorspelbare seizoensfinale.

Denk ik ook ! Vooral dat eerste.Volymart schreef:- Ongeluk is Geert die naar huis kwam.
- GS is Danny.
- Marianne leeft, Mayra verliest baby.
- Uiteindelijk toch een triootje tussen L, J en O.